,,Cleo...jak je na tom tvoje britská angličtina?" Zeptal se Weedon, zatímco mě Linda malovala.
Tohle je špatně.
V duchu jsem měla pocit nepokojů. Věděla jsem, že to co dělám je špatně. Až Harry zjistí, že Cleo je ve skutečnosti Cassandra, tak mě odepíše už navždy.,,Já to nemůžu udělat." Odtáhla jsem se od Lindy a smutně se podívala na Weedona.
Ten si povzdychnul a přešel ke mně blíže.
,,Cassandro, ty si vůbec neuvědomuješ čeho jsem schopný. Mě nezajímá jestli to chceš udělat nebo ne, prostě to uděláš. Nebo chceš, aby se mu něco stalo?" Hladil mě po zádech.
V tomhle měl pravdu - on byl schopný všeho, proto jsem tuto výhrůžku brala tak jak ji řekl, bez nějakých odvážných odepření.
Otočila jsem se zpět k Lindě, která mi nanášela oční stíny na víčka.
,,Tu tvou jizvu zakryjeme parukou." Zamyslela se nahlas Linda.
Tohle není správně.
Po 20 minutách jsem s líčením byla hotová. Na můj vkus toho líčení bylo moc, ale na druhou stranu se musela vyrušit Cassandra, aby vznikla Cleo. Linda mi nějakou voděodeolnou a nesmazatelnou tužkou na oči přikreslila pihu na pravé strašně nad horním rtem, do očí mi pomohla dát barevné čočky, které mi měděnou barvu změnily do tmavě hnědé. Obočí beze změn zůstalo zachováno.
Poté jsem si sčesala vlasy do ne moc úhledného drdolu a přes něj jsme přehodili paruku černé barvy s dvěmi viditelnými fialovými pramínky a ofinou dlouhou a zarovnanou přímo nad obočím.
Tohle nesmíš udělat, Cass.
Ovšemže jsme zapomněli, že před pořádnou změnou bych měla změnit i svůj styl. Proto jsem se opatrně, aby se líčení a různé úpravy mě samotné nepoškodilo, nasoukala do připraveného oblečení, které se skládalo z bílého nátělníku, modré džínové bundy a černých volných džín, které měli volné široké nohavice.
,,Nádhera, přivítejme Cleo Wilhelmová." Zatleskal Weedon, jakmile mě spatřil v celé kráse Cleo.
,,Lásko, pár věcí." Táhnul mě za ruku ven z místnosti.
,,Jsi z Velké Británie, proto budeš mluvit britskou angličtinou, zvládneš to? Vyrůstala jsi v Cardiffu a do Londýna jsi se přestěhovala kvůli vysoké škole. Žiješ tu s kamarádem. Své telefonní číslo nikomu nedávej, neměl jsem čas tohle vyřešit, ale tvůj zaměstnavatel tvé číslo má, aby tě mohl zkontaktovat. Jinak, na sociálních sítích jsem ti vytvořil nový profil, který případně budeš používat. Nezklamal mě." Zachraptěl a dotáhl mě k autu.
Všechno je špatně.
Nemohla jsem to udělat, moje morálka tomu bránila.
,,Weedone, ale vždyť jsou na turné." Vykřikla jsem.
Weedon nastartoval motor a pousmál se.
,,Lásko, teď budou mít asi dva koncerty v Londýně, pak je nějaká charitativní akce a pak mají pár dní odpočinek." Zamumlal.
Skoro ti to vyšlo, Cass.
Rukou jsem praštila do sedačky. Nechtěla jsem to dělat, ale byla jsem pod náhlým tlakem.
Zkusím to ještě jednou....
,,Weedone, tohle je špatně." Zaprotestovala jsem.
Weedon mezitím nastartoval auto a ujel pár metrů. Jakmile jsem ale vyslovila tuto větu, zpozorovala jsem, jak se jeho tvář pohnula. Už mu pomalu docházela trpělivost.
ČTEŠ
Let me love you/ Stay with me 2
Teen FictionDruhý díl STAY WITH ME (aneb příběh úplně random) !V PLÁNU KOREKCE! Cassandra Watsonová konečně našla štěstí svého života - mladého zpěváka Harryho Stylese. Po tolika letech utrpení, které ji způsobilo okolí, konečně našla někoho, kdo ji má rád tako...