11

12 0 0
                                    

Uvědomila jsem si, že to co se dělo poslední dobou, muselo z mého pohledu vypadat děsivě. Uvědomila jsem si, že poslední dobou jsem byla nesoustředěná a vystresovaná a že ten nahromaděný stres způsobil můj totální duševní kolaps.
O víkendu jsem si pustila nahlas sluchátka, četla si knížku s romantickým příběhem a odpočívala. Nezapomněla jsem i na chvíli s otcem vyjet do New Yorku, kde jsem si od všeho oddechla.
Připravila jsem se tedy krásně a uvolněně na nový týden.
Jenomže byl opravdu tak dobrý...?

S úsměvem v odraze zrcadla jsem se namalovala. Dovolila jsem si říct, že mi to dneska docela dost slušelo.

,,Michale? Dneska zřejmě pojedeme autem. Potřebuji si dojít potom pro léky." Zakřičela jsem na bratra.

Ten za mnou přišel do pokoje, opřel se o rám dveří a pozoroval mě. Když jsem si v odraze zrcadla uvědomila jakým způsobem mě sleduje, nastražila jsem všechny mé smysly.

,,Co potřebuješ?" Zeptala jsem se.

Bratr si mírně polknul.

,,Tessa má dneska narozeniny. Mohli bychom se ještě předtím než dojedeme do školy zastavit pro čokoládu?" Zeptal se.

Líbila se mu.
Tessa se mu zřejmě líbila.

,,Jasně." Zamumlala jsem.

------------------------------------

Dojeli jsme teda pro tabulku čokolády a následně jsem bratra vypustila u jeho školy.

,,Tak ve dvě t-" Nedořekla jsem.

Můj bratr mě totiž zastavil.

,,Ale maminka mi dovolila být u Tomáše. Prosím, Cassie." Vykřikl nešťastně.

Domluvila jsem se s ním tedy, že pro něj ve dvě přijedu k Tomášovi. Aspoň tu nebude hodinu a půl jen tak čekat dokud milost paní neskončí ve škole.

Rozjela jsem se směrem k mé škole. To snad bylo poprvé, co jsem do školy jela takhle sama autem a ten pocit radosti z toho jsem si dost užívala.

Zaparkovala jsem vedle místa, kde většinou parkuje Ben a s úsměvem na tváři vyšla vstříc budově školy.

,,Čau, kočko." Přešla ke mně Emily.

Pozdrav jsem jí vrátila zpátky. Po boku její přítomnosti jsme došly do skupinky, kde byl Jim.

,,Dáš si?" Podal mi rozkouřenou cigaretu.

Nechápavě jsem mu věnovala pohled, ale po několika otázkách v hlase jsem si cigaretu vzala a jednou si potáhla.

,,Přesně tak, jednou si potáhnout můžeš. Emily ty -? Promiň, vlastně nemůžeš." Otočil se zády.

S Emily jsme protočily očima a vkročily jsme do budovy.

---------------------------------

Sice jsem říkala, že tento týden bude z mého pohledu krásný a uvolněný, ale věřte mi, ale nebyl. Nebo aspoň dnešní den, kdy nám najednou dali všichni různé písemky a zkoušení.
Ale víte co? Nebylo to nic, co bych nezvládla a s klidným srdcem jsem všechno úspěšně překonala.

Na obědě jsme si přisedli k naší skupince. Emily měla místo vedle Setha a já hned vedle ní, naproti měla místo Alice s Benem a jeho kámoši. Upřímně mně vždy mrzelo, že u stolu není i Jim, protože ten byl jedna z mých silných podpor a v těch těžkých situacích mi dost pomáhal, abych se nenamočila do něčeho dalšího. Stejně jsem se ale namočila, ale o tom on neměl nikdy ani tušení.
Jim měl stůl hned vedle s lidmi, který ho dost kazili. Byli to takoví ti typy těch co neustále kouří, občas si šlohnou i něco silnějšího, pijou a především propadají téměř u všech předmětů. Přes to všechno ale byli dost oblíbení, skoro stejně jako Ben a Seth.

Let me love you/ Stay with me 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat