30

2 0 0
                                    

Všechno to s ní pořádně zamíchalo. Změnila se téměř k nepoznání a to jak vzhledově, tak i chováním. Nejenže se cítila úplně opuštěná, úplně podceněná, ale také zažila další hrubé jednání z Weedonovy strany, protože se mu znovu postavila. Nedokázala se absolutně vyznat v tom co je dobře a špatně i když jí jeden hlásek mohl provést tím správným směrem. Jenomže ona ho ignorovala, stejně tak jako své pocity. Vyzařovala tedy chladnost, větší uzavřenost a nedůvěru. Avšak se vrátily i její staré zvyky a proto začala znovu krást různé drobnosti, kterých by si normální člověk ani nevšiml, začala chodit do klubů a všechno jí začalo být úplně jedno. I přesto všechno se ale nedokázala ani nechtěla od Weedona odpojit, potřebovala ho, potřebovala se o něj opřít. Věděla, že i kdyžubližuje, bude chránit.

A to všechno kvůli zklamání ze sebe i z okolí. Její rodina s ní začala opovrhovat, neustále jí vyčítali její dosavadní chování, nebo to aspoň podle komunikace s nimi pochopila, znovu jim totiž zapomněla zvednout telefon. Dále její přátelé nenávidí za její hrubou minulost, která se jim ale dostavila s částmi lží. Její další přátelé jí obratně odbyli s výmluvou, že nemají čas. A v poslední řadě trápilo to nedorozumění s Harrym, přičemž ale neznala celou pravdu, věděla však, že jí podvedl.

Kdyby se ale mohla opřít o někoho jiného, než byl Weedon, který na působil negativní stránkou, všechno by bylo jinak. Možná by si i přiznala jak se cítí, možná by jí bylo mnohem lépe, možná by se dokázala vymanit z té bolesti a všechno opět napravit. Jenomže pravda byla jiná a ona neměla nic, ani motivaci všechno vrátit zpět.

A tak se nechala vést a rozhodovat tak, aby všechno ignorovala a pomalu se ztrácela do temnoty.

--------------------------------------------

Pohled Harryho:

Posledně přede mnou zavřela dveře, posledně se mnou nechtěla vůbec mluvit a otázkám se opatrně vyhýbala. Chyběla mi, tolik mi chyběla.

,,Co? Už ti to vzala?" Zeptal se Niall a podal mi kávu.

Mírně jsem upil a pohled upřel na něj.

,,Ne. Po tom co zavřela dveře přímo před nosem jsem jí volal 4 dny. Myslel jsem, že takhle si všechno promyslí a nakonec se mnou promluví, zvedne mi to, ale ne, prostor a čas to prostě nechce." Zamumlal jsem.

Niall si mě prohlédl ostrým pohledem. Ten pohled jsem znal, něco mi vyčítal.

,,Nic mi do toho není, ale nechceš za ní ještě jet a promluvit si s ní, samozřejmě jí nesmíš nechat odejít." Řekl Niall.

Let me love you/ Stay with me 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat