Hol kezdjem? Sose volt még naplóm. Mindegy, kezdem a bemutatkozással. Izabella Walburga Black vagyok, mindenkinek csak Bella. 11 éves leszek 2 hónap múlva. Mivel Black vagyok, az egyet jelent azzal, hogy piszkálom a "félvéreket, sárvérűeket, vérárulókat." Mert a Black család egy nemes aranyvérű család, aminek én és a bátyám vagyunk a legidősebb sarjai. Van két tesóm. Az öcsém Regulus, és az ikerbátyám Sirius. Szüleim Orion, és Walburga Black. Az öcsénk tökéletesen követi a családi hagyományokat, és minden ilyen hülyeséget, míg mi Sir-rel lázadók, a család szégyenefoltjai vagyunk. Nekem van 1-2 mocskos titkom, amit csak az ikrem tud. Vagy még ő se... Kezdem ott, hogy 7 éves korom óta tanulok, kb. mindent, mert odakint háború dúl, és nem lehetek felkészületlen... És egyéb magánéleti okok miatt, amit egyenlőre még a naplómba se írok le. Ezért még akkor elszöktünk Londonba (a házimanóm Wendy segítségével), pálcát venni, Mr. Olivander-nél, ezért pedig már olyan varázslatokat is ismerek, mint a patrónus bűbáj, és a sok tanulás miatt a bájitalokhoz is értek, elég jól... Már el tudom készíteni az élő halál eszenciáját, pedig az ravasz szintű. De mondjuk mivel aranyvérű vagyok, így el is várják tőlem. Vagy mondjuk a nonverbális varázsláshoz is elég jól értek, de a pálca nélkülihez is... Úgy hiszik, hogy egy mágus csak akkor tud pálca nélkül varázsolni, hogy ha ezzel együtt születtett. Ez nem igaz. Ha elég kicsi korodtól kezdve tanulod, akkor el tudod sajátítani. Legalábbis nekem sikerült. És Sir-nek is. Tudok hoppanálni. Jó egyszer-egyszer nem megy, de az esetek többségében sikerül. Animágus vagyok, néhány hónapja sikerült először átváltoznom. És ami nagyon meglepett, hogy mikor másodjára csináltam más állatá változtam. Mármint tényleg. Először hipogriffé, másodjára egy jó nagy barna kutyává, harmadjára egy rigóvá, negyedjére pedig egy főnixé. Arra jutottunk Wendy-vel, hogy valószínűleg azért, mert a patrónusom is ez a 4 állat között változik. És azért Wendy -vel, mert senki más nem tud róla... Na mindegy. Sir-rel a griffendélbe akarunk kerülni. Három dolog miatt. Az egyik hogy nem akarunk mi is olyan uncsi mardisok lenni, mint a család többi tagja(1-2 kivétellel), a másik hogy imádjuk kiborítani anyánkat, a harmadik, hogy csínytevők vagyunk, jó nagyok. És ez az év csínye lesz, ami ráadásul 7 évig tart... Tehát mindenképp megéri! Ha egy mondattal kéne jellemeznem magam akkor az az lenne, hogy: "Bella Black vagyok". És ezt mindenki értené, aki ismer. Az ismeretlenek véleménye meg pont nem érdekel. És vissza térve az uncsi mardisok 1-2 kivétellel részhez... Mert oké, mindenki mardekáros volt a családban, de van 1-2 normális ember. Az egyik, anyám testvére , Alphard bá' volt, de ő sajna 9 éves koromba meghalt, mert megharapta egy veszett róka. A másik jófej rokon, Andy (Andromeda) most volt 5.-es. És én még Cissy-vel (Narcissa) vagyok jóba, de őt Sir nem bírja. Cisyy egy évvel idősebb mint mi, most volt elsős. Andy és Cissy az unokatesóink, de ők is hárman vannak. A legidősebb Bellatrix, most volt 6.-os. Na, őt mindketten utáljuk.
YOU ARE READING
Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)
FanfictionValójában más nem tudta volna azt elérni, amit ő. Mert mikor megszületett, az Égiek méltónak találták arra, hogy megóvja az ártatlanokat. Felruházták egy csomó képességgel, és segítették. Erőt adtak neki. Ő volt az eszközük, hogy megállítsák Voldemo...