A komplikált Szilveszter (91. fejezet)

95 5 2
                                    

Bella szemszöge: 

-ÖT! -kiáltotta Ágas. 
-NÉGY! -sikoltotta Lena. 
-HÁROM!-kacagott Tapmancs. 
-KETTŐ! -kiabálta Hanna. 
-EGY!-üvöltöttük egyszerre, majd szabadjára engedtük hatalmas tűzijátékcsomagunk utolsó darabjait is, amik az ég felé szálltak. 
-Boldog új évet! -nevettünk össze, miközben pezsgővel teli poharainkat egymásnak koccintottuk. A koccintás után megtörtént az első csókunk 1975-ben Remyvel. Igazán boldog voltam. Az ötödéves Griffendélesek közül mindenki itt volt Lily kivételével, de kiegészültünk Frank Longbottommal, aki egyedüli hatodéves Griffendélesként maradt a kastélyban, így hozzánk csapódott. Lily viszont hazautazott a karácsonyi szünetre, amit mindnyájan sajnáltunk, de ő akarta így. Szóval támogattuk.  
-Elég volt! -csörtetett felénk McGalagony. -Megengedtük maguknak, hogy kint töltsék az éjfélt, de most tűnés befelé! A szobájukba folytassák, ha kérhetném. Fel is kísérem magukat.- küldött vissza a toronyba Minnie. 
-Maga nagyon kedves velünk Minnie! Hálám jeléül szeretném megkérni, hogy töltse velem a következő roxmortsi hétvégét. Meghívnám egy italra a Három Seprűben. -hívta konkrétan randira a tanárt Sirius, aki már ivott egy kicsit, így a többiek biztatása miatt lazán megpróbálkozott egy ilyennel.
-Tudja mit Mr. Black? -kérdezte fenyegetően McGalagony. -Velem tölti az év első roxmortsi hétvégéjét. Az irodámban lesz tíz órára, mikor társai indulnak a faluba, maga pedig büntetőmunkára hozzám. -tette rendbe egy pillanat alatt. 
-Ahogy kívánja! -hajolt meg Sir a többiek felé, majd elindultunk föl a toronyba, magunk után  összeszedve a szemetet. A tanár továbbra is velünk jött, így biztosítva hogy nem csinálunk semmi orbitális hülyeséget. 

-Akartok felelsz vagy merszezni? Vagy "én még soha..." játékot játszani? -kérdezte Jamie már a szobánk padlóján ülve.  
-Ivós változatban? -kérdezte társaságunk legnormálisabb tagja, Alice, aki még gondolt a következményekre. 
-Hogy máshogy? -vágta rá Ágas. 
-Benne vagyok! -lelkesedett Hanna. A többiek mind beleegyeztek, egyedül Remy aggodalmaskodott. 
-Játssz nyugodtan. Én úgysem iszok, és figyelek mindenre. Nem hagyom hogy nagy hülyeséget csinálj. -hajoltam oda a barátomhoz. Ő még egy kicsit hezitált, majd beleegyezően bólintott. 
-Akkor mehet az "én még soha..."? -kérdezte Peter. 
-PERSZE! -üvöltötték boldogan. 
-Hozok pár üveg Lángnyelv-Whisky-t. -tápászkodtam fel, majd előszedve a bőröndömből mindenkinek adtam egy-egy üveggel. Hálásan fogadták. 
-Mindenki ismeri a szabályokat ugye? -kérdeztem, magamra vállalva a játék lebonyolítását. Helyeseltek. -Akkor kezdj Sirius! Az óramutató járásával ellentétes irányba haladunk! -szabtam meg. Addig a Bátyám gondolkodott. 
-Hm... Ez jó. Én még soha nem rajzoltam a testvérem arcára alkoholos filccel, miközben aludt. -röhögött fel. Ágas és Hanna azonnal meghúzták az üvegüket, bizonyítva hogy ők már csináltak ilyet. Lena, Alice, Peter és Remus értelemszerűen nem, de Frank is ivott. És ez még csak a kezdés volt. Órákig játszották, miközben szépen mindenki berúgott rajtam kívül. Már fél öt volt, mire fáradni kezdtek. Eddigre már fájt a hasam a sok nevetéstől. Annyi baromságot még nem látott a föld, mint amennyi itt történt. 
-Még egy kör, utána alvás. -hirdettem ki. Már előre láttam a lelki szemeim előtt, mennyire nehéz lesz mindenkit az ágyba parancsolni. 
-Én még soha nem ittam egyedül. -röhögött Sirius, azt hiszem a második üveg itala után. De már mindenkinél elfogyott annyi. Lena meghúzta az üvegét, ahogy Alice és Frank is tette. 
-Ú, én jövök! -rötyögött Ágas. -Én még soha nem fürödtem meztelenül a fürdőszobán kívül. -Erre röhögve a lányokra pillantottam, akikkel együtt fürdőztünk a Potterék birtokától nem olyan távoli tóban, még a nyáron. Nem volt olyan kristálytiszta a víz, így nem igen látszottunk, de nem volt rajtunk fürdőruha, mert otthon maradt. Szóval lánytársaim rögtön ittak is. Más nem. 
-Én még soha nem ajánlottam házasságot senkinek sem. -szólalt meg a soron következő, ebben az esetben Hanna. Ágas ivott. Ő Lilynek szokott ajánlatokat tenni. Sirius is, mert ő meg Minnienek. Lena nem tudom kinek tett, de valakinek biztos, mert meghúzta az üveget. Azonban Remus is kortyolt egyet, mire a többiek "Ohhohó"-zva felnevettek. 
-Na Lupin, arra én is kíváncsi vagyok hogy te mikor és kinek kérted meg a kezét. -pillantottam rá szórakozottan. -Merthogy nekem biztos nem. -Erre egy egyöntetű "Uhh" volt a reakció. 
-Asszem hat éves voltam. Egy ovistársamnak, aki amúgy igent mondott. Bár mindegy volt, mert pár napon belül elköltöztünk.- vont vállat. -De tudod hogy szeretlek, ugye Bells? -szorított magához. 
-Persze hogy tudom. -adtam a szájára egy puszit. A többiek meg ünnepelve tapsoltak nekünk. 
-Én még soha nem csókolóztam nyilvános helyen.-következett Alice. Igaz hogy ők együtt vannak Frankkel, de nem verik nagydobra. Így rajtuk és Peteren kívül mindenki hörpintett egy kicsit. 
-Én még sosem voltam szerelmes. -Jött Lena. Itt csak Sirius, Hanna és Peter ittak. Lena mellett én ültem, de mivel én nem játszottam, ezért Remus volt a soron lévő. 
-Én még soha nem hazudtam a kapcsolati státuszomról.- Itt csak Frank és Remy nem ittak. 
-Engem még soha nem tartóztattak le. -mondta Peter. Itt senki sem ivott, így a szabályok értelmében Peternek kellett. 
-Még soha nem dohányoztam tilosban. -következett Frank. Alice nem ivott. Szép arány... 
-Nagyon jó játék volt.- álltam fel és csaptam össze a tenyerem. -Jövő szilveszterkor ugyanitt. Most pedig tűnés aludni. -szólaltam meg határozottan. -Gyerünk lányok, most szépen felállunk, és átmegyünk a ti szobátokba! -parancsoltam. -Frank, te is jössz. -majd szépen lassan el is indultunk. A lányok dülöngéltek, nevetgéltek. Frank meg bement a szobájába, és onnantól már rendben lesz. 
-Bells... Mi nagyon nagyon szeretünk téged.. Hikk... Ugye tudod? -nevetett Lena, megállva a szobájuk ajtaja előtt. 
-Aham, tudom. Ti pedig nagyon nagyon részegek vagytok, szóval nyomás! -ők pedig csak viszonylag biztonságban eljutottak az ágyukig. Én egy gyors pálcamozdulattal átvarázsoltam őket a pizsamájukba, ők pedig az ágyukba bedőlve már aludtak is. Én még hagytam mindannyiuk éjjeli szekrényén egy pohár vizet és fejfájás csillapítót. Ezután visszasiettem a fiúkhoz, akik már a saját ágyukban aludtak. Ez könnyen ment. Néhány pálcaintéssel kitakarítottam a szobát, majd odaültem az íróasztalomhoz, és a cégem papírmunkáját kezdtem kitölteni. Már öt óra volt, ami már túl későn van az alváshoz. 

Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)Onde histórias criam vida. Descubra agora