A meccs (55. fejezet)

101 6 15
                                    

Bella szemszöge:

Április 21.-e van, péntek este, 10 óra. Holnap lesz a Mardekár - Griffendél meccs. És meg is van a tökéletes szurkolási módszer, már csak elő kell készíteni hozzá mindent. A többiek már alszanak, mert James az ágyba parancsolta őket, mert holnap jól kell játszaniuk, és hogy Peter és Remus ne zajongjanak. Én az ágyamon ülve írok egy hatalmas táblát. Mikor kész lettem vele, kiválasztottam 5 hasonló fazonú arany felsőt, és ugyanennyi kicsivel térd fölé érő szoknyát. Összeállítottam a szetteket, az alapján, hogy kinek melyik ruhadarab állna jól, melyikkel passzolva. Oké, tudom hogy ez nagyon plázacicásan hangzott, de régebben volt külön olyan órám, hogy "divat", ami az alkalomhoz illő ruhákra és kiegészítőkre specializálódott. Szóval nem elítélni. Utána kiválasztottam az arany és vörös ékszereket, ruhához illően. Utána még összekészítettem az összes vörös, arany, és piros színű kozmetikumaimat, majd szép lassan (közben a holnapi napon gondolkodva) elkészültem az alváshoz. Ekkor volt fél 1. Hogy elszalad az idő, ha az ember élvezi amit csinál...

Lily szemszöge:

A kviddicsmeccs reggelén, hajnali 7-kor (szombaton!!!), arra keltem, hogy Bella belép a szobába, elhúzza a függönyöket és a baldachibokat, mögötte pedig ott lebegett egy csomó cucc, viszont ahhoz még fáradt voltam, hogy rájöjjek, mik azok.
-Gyönyörű szép napra virradtunk, drága barátnőim! -lelkendezett.
-Bella. 7 óra van, szombaton. A meccs 11-kor lesz. 10-kor elég elkezdeni készülődni.-motyogta Alice.
-Nagyon is tévedsz! Felkelni, most! -parancsolt ránk, miközben még tapsolt is. Mivel mi nem nagyon mozdultunk, meglegyintette a pálcáját, mire mi felemelkedtünk, majd lezuttyantunk a földre, viszonylag finoman, mert egy párna került mindannyiunk alá.
-Ember! -bődült el Marlene. Na, itt szállt ki belőlünk az álmosság, így jobban szemügyre vettük a lányt.
-Jól nézel ki! -dicsérte meg Fely, miután teljesen végignézte a ruháját, kiegészítőit, és sminkjét, amik vörös és arany színekben pompáztak.
-Köszi! Nos, akkor mondom hogy lesz. Van 3 és fél óránk elkészülni. Először Lily megy zuhanyozni, közben Lena fogat, és arcot mos, megfésülködik, ilyenek. Aztán csere, utána pedig Fely és Alice jön. Szóval gyerünk! -hadarta le, miközben a kezembe nyomta a ruhám, és a törölközőm. Gyorsan megcsináltuk ami mondott, majd váltottuk egymást a másik két lánnyal.
-Jó, neked Lena egy enyhe arany beütést csinálunk a hajad köré, valahogy így... -motyogta Bella. -kapsz néhány hullámot- varázsolta hullámossá a haját- és vörös rúzst, és szempillaspirált.- miközben csinálta is amit mondott. Lena nagyon jól nézett ki.
-Lily!-fordult felém ragadozó mosollyal. Valószínűleg a múltkori vita miatt, ahol a szemére vetettem az aranyvérűségét, ami utólag belátva hiba volt. Bocsánatot kértem már tőle, de látszott hogy nem felejtette el. Közben hozzám lépett, és a hajammal kezdett. Hátul összefogta az első két-három tincsem. A számra egy epres szájfényt, míg a szemhéjamra arany sminket kaptam. Bevallom, úgy gondoltam, jól nézek ki. Ezután Alice, és Fely következett. Alice vörös tincseket kapott a fekete hajába, és illő sminket, míg Fely is hasonló arany borítást a hajába, mint Lena. A végére úgy néztünk ki, mint az abszolút szurkolók.
-Na és most gyerünk! -tapsikolt Bella! -Gyönyörűek lettetek!
-Kösz csaje. A te műved!-karolta át Marlene.
-Jó de most induljunk, mielőtt nem marad nekünk hely. Még beszélnem kell a fiúkkal. -határozott a Black lány. -És igen Lily, már 10 óra múlt. - eskü, mintha gondolatolvasó lenne...

A meccs elkezdődött. Én bevallom, nem nagyon tudom a szabályokat, így Bella magyarázza nekem és Fely-nek, aki szintén mugliszármazású, így ő se tudja. A Mardekár kettő góllal vezetett. Ekkor volt az állás 120-140. Bella pedig fogta magát, és megnyomott valamit az óriás táblán, ami kicsivel a fejünk felett lebegett, mire a tábla elkezdte üvölteni a ráírt szöveget. (GYERÜNK GRIFFENDÉL! HAJRÁ SIRIUS! HAJRÁ JAMES! HAJRÁ CSAPAT! GYŐZTÖK!)
-Bocs, kicsit gagyi lett a tábla, de tegnap már nem volt időm többre.- szabadkozott Bella.
-Te ezt tegnap este dobtad össze? Nagyon ügyes vagy! Nekem egy ilyen napokba telne. -dicsértem meg. Ő mosolyogva biccentett, mintha jólesett volna neki... És tényleg igaza lett a táblának. Potter fél óra múlva elkapta a cikeszt, az állás 390-230 lett a mi javunkra.

Már nem is tudom hogy, de odakeveredtünk a csapathoz. Ekkor valami nagyon fölháborító történt! Potter odahúzott magához, és... És adott egy puszit a szám szélére! Arghhhhh. Ez nagyon kiborított, tekintve hogy amúgy kétnaponta más lánnyal smárol.
-NA IDEFIGYELJ POTTER! TE ENGEM NE PUSZILGASS, INKÁBB MENJ VISSZA A BARÁTNŐIDHEZ! - üvöltöttem túl a szurkolókat, és feltrappoltam a kastély felé. De mintha Potter arcán átsuhant volna egy szomorú kifejezés. Ááá, csak képzeltem!

Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant