Bella szemszöge:
Hihetetlen! Mintha csak álmodnák! Kifejlesztettem egy bűbájt, ami képes megidézni egy adott alakot. Ember, vagy állatot. És hogyha egy gondolatot kap az eredeti személytől, akkor nagyon kevés az esély rá, hogy észrevegyék, hogy nem az élő személy az, hanem csak egy báb. És már vagy egy éve ezen a bűbájon fáradozok. Ezután a következő mérföldkő a Veritaserum ellenszerének kifejlesztése lesz! De visszatérve, végre el tudok menni Afrikába. A Nagyúr adott ki még nyár elején egy ilyen parancsot, hogyha időm engedi látogassak el, és győzzem meg az ott élő aranyvérűeket, hogy csatlakozzanak a soraihoz. És ez számomra azért kifejezetten jó, mert egy csomó érdekes sárkányt, és egyéb állatot találhatok ott.
Ma van szeptember 30.-a. Sürgősen ki kell találnom az afrikai utat, mert október 8.-án (péntek) este szeretnék indulni. Addigra lezajlik az a hónapi telihold, is, azon mindenképp ott szeretnék lenni. Épp azt terveztem, hogy melyik országba, és városba fogok menni, plusz hogy mikorra tudnék visszaérni , mikor is Jamie huppant le mellém.
-Ne tanulj már folyton Bella, lassan okosabb leszel mint Dumbledore! -jelentette ki.
-Nem tanulok!
-Akkor mit csinálsz?-nézett rám. Neki az, ha valaki kezében könyv van, egyet jelent azzal, hogy tanul.
-Bővítem az ismereteimet.
-El akarsz utazni Afrikába? -érdeklődött.
-Igen. Egyszer majd meg szeretném nézni.-közöltem. Azt már csak magamban, okklumencia-fal mögött tettem hozzá, hogy 8 nap múlva indulok.
-És te miért kerestél meg? -tudakolóztam. Nem szokott csak úgy megkeresni, ha valamit kérdezni akar, akkor is kivárja, hogy találkozzunk. Kivéve ha nagyon fontos.
-Nos... Öhm... A többiek nem azért nem szóltak, mert ők is azt akarják, csak Remus nem szerette volna, ha ezzel is törődnöd kéne, mikor annyi bajod van, Tapi szerint meg szimplán nem érdekelne, mert biztos vagy a dolgodban. -beszélt össze -vissza. Én csak felvontam a szemöldököm, hogy térjen a lényegre. Szerettem ha az emberek egyenesen kimondják amit akarnak, még ha és nem is voltam soha ilyen típus.
-Peter ellened szervezkedik. Arról akar meggyőzni minket, hogy rakjunk ki a Tekergők közül, mert te nem tartozol közénk, mert nem is veszel részt mindegyik csínyben, ráadásul még lány is vagy. -hadarta egy levegővel.
-Értem. Tehát Pettigrew felbátorodott. -jelentettem ki nyugodtan. Ágas gondolatai alapján rohadtul para voltam.
-Miért érzem úgy, hogy te vagy a hadvezér, és én épp most tettem jelentést az egyik "ellenségről"?- puhatolózott James.- Hozzátenném, én egyikőtöket sem szeretném kirakni a bandából, és ezzel Holdsáp és Tapmancs is így van.
-James, ne mentegetőzz már, tudom hogy nem tennétek ki. De ha mégis, akkor sem lenne semmi gáz, az állatok befogadnának barátnak, tehát tényleg minden rendben lenne! -daráltam érzelmek nélkül.
-Nos, ez a különbség Peter és közted. Te nyugodtan képes lennél elfogadni, hogy nem te nyertél.-mosolygott Ágas. Nem is tévedhetett volna nagyobbat. Én? Emelt fővel viselni, ha veszítek? Nem ismer még eléggé... Azért vagyok olyan, amilyen, mert azóta sem törődtem bele, hogy egyszer nem én kerekedtem felül, és egy élet lett a veszteség.
-Hagylak is tanulni, csak ezt szerettem volna a tudomásodra hozni. - vigyorgott James.
-Köszönöm, hogy szóltál, Ágas!- Ezután elment, én pedig nyugodtan folytathattam a szervezkedést. Dumbledore-nak nem szólok, majd utólag közlöm vele, ha addig nem jön rá. Ha pedig ő nem tudja meg, akkor tökéletes az álca. Írtam a Nagyúrnak egy levelet.
Mélyen tisztelt Nagyuram!Október 8.-án indulok Afrikába, bejárom a leggazdagabb országokat (Egyenlítői-Guinea, Mauritius, a Dél-afrikai Köztársaság, Botswana és Líbia), aranyvérűek után kutatva.
Október 13.-án térek majd vissza, és rögtön hozzád sietek majd a fejleményekkel.
Üdvözlettel a leghűségesebb szolgád:
Alexa White
ESTÁS LEYENDO
Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)
FanficValójában más nem tudta volna azt elérni, amit ő. Mert mikor megszületett, az Égiek méltónak találták arra, hogy megóvja az ártatlanokat. Felruházták egy csomó képességgel, és segítették. Erőt adtak neki. Ő volt az eszközük, hogy megállítsák Voldemo...