Bella szemszöge:
Eltelt a tanév. Megcsináltuk a vizsgákat. Nekem szerintem mind kitűnő, vagy várakozáson felüli lesz. Viszont nem akarok "haza" menni. Félek. De bármilyen hihetetlen is, én, a "nagy" Bella Black, megijedtem attól, hogy a nyarat a Grimmauld tér 12-ben kell töltenünk. Egyetlen előnye, hogy végre találkozok Reggie-vel, az öcsémmel. Erre várok már egy csomó ideje.
Eltelt a vizsgák utáni pár nap is. Az volt eddig az egyik legjobb része az évnek. Csak üldögéltünk, és beszélgettünk, csínyeket eszeltünk ki, és valósítottunk meg, és a többi, és a többi. Már mindenki fél a Csellengőktől. Akik igazából mi vagyunk. És azért nem Tekergők, mert úgy hívjuk egymást, és a végén még lebuknánk. Ó, nem, nem, nem. Majd hetedik utolsó napjának utolsó percében felfedjük magunkat. (Már ha addig nem jönnek rá, és nem rúgnak ki.)
Ma indul a vonat. Eléggé izgatott vagyok. Persze fele annyira sem, mint idefele, de viszonylag igen. A pályaudvaron végre megint találkozhatok Hanna-val! Azt is nagyon várom. Ugyanúgy ültünk, mint odafele, de most Lily nem volt velünk. De ugyanott ültünk, az utolsó fülkében, és megint mindent felvásároltunk, ami maradt. A büfés néni kifejezetten kedvel minket. Szerintem mi vásárlunk a legtöbbet tőle. A 8 órás utat végig beszélgettük.
-Találkozunk majd a szünetben? -kérdezte Jamie.
-Nem tudom Ágas, hogy minket elengednek-e. -válaszolt Sir.
-Kérlek, innentől mellőzük a beceneveinket.-kért minket.
-Mert?
-Azért Remus, mert a húgom mindenre kíváncsi. Tehát ha úgy nevezzük egymást, hogy Tapmancs, Ágas, Holdsáp, vagy Féregfark, akkor azt ki akarja majd deríteni. És egy Potter sosem adja fel. Így rengeteg tervünknek keresztbe tehetne. -Adott magyarázatot James.
-És Bella-t hívhatjuk Ella-nak?- kérdezte Peter.
-Az még rendben van. Az kimagyarázható. Mert ugye becenév. Vagy valami hasonló.- állította Remus.
-De visszatérve az előbbi kérdéshez, lenne kedvetek a nyáron egy hetet nálunk tölteni? Vagy akár többet?-invitált meg Jamie.
-Az úgy biztos nem fog menni...-húztam el a számat.- Mert néhány órára még meg tudunk lépni, úgy hogy azt hiszik csak sétálunk Londonban, de egy hétre biztos nem engednek el. Legalábbis hozzátok biztos nem. - okoltam az dolgokat.
-Miért, hova engednének?-nézett rám szelíden Holdsáp
-Az "igazi" nemes aranyvérűekhez-forgatta a szemét Sir.
-A Szent Huszonnyolc tagjaihoz bezzeg bármikor mehetnénk... Sőt! Oda néha még akkor is mennünk kellett, ha nem akartunk. -szövegeltem felháborodottan.
-Mint nálunk a rokonlátogatás-nevetett James.-Akkor is menni kell, ha nem akarsz.
-Most hogy így mondod!-csettintettem a nyelvemmel.-Minden aranyvérű és olyan félvér,akinek az egyik szülője aranyvérű, rokona egymásnak.
-Akkor mi milyen rokonok vagyunk?-érdeklődött Jamie.
-Honnan kéne tudnunk?-pattogott Tapi.
-Pill, eszembe jut-gondolkodtam.-Asszem anyánk apjának testvére volt a nagymamád, Dorea Black, aki hozzáment Charlus Potterhez, akinek...
-Jó, értjük hogy tudod-szólt közbe Pettigrew.
-Lupin és Pettigrew családfákkal még nem találkoztam. Pedig az elég sok családfás könyvet átnéztem, a Roxforti könyvártban is. -meséltem.
-Jó-jó-jó, ne beszéljünk a családunkról. Lesz egy egész nyarunk velük. -fojtotta belém a szót Sir.
-Mindjárt ott vagyunk.-konstantáltam szomorúan, mikor beértünk Londonba.
-Kérlek ne küldjetek leveleket. Maximum Wendy-vel, mert ellenőrizve vannak a baglyok. És ha valaki nem megfelelő küld levelet, akkor mi kikapunk, az illető pedig kap egy csomó rivallót. Tehát ha jót akartok...-drámázott a bátyám.
Itt vagyunk a 9 és háromnegyedik vágányon, én épp Hanna felé rohanok, ő pedig felém fut, majd egymás nyakába ugrunk. Csak nevetünk. Örülünk hogy látjuk egymást. De ez sem tart sokáig, mert meglátom az anyámat, aki nem fog rám várni.
-Izabella! Gyere, megyünk!-szólított fel.
-Nagyon jó volt látni Hanna, remélem találkozunk a nyáron!-hadartam.
-Izabella!
-Megyek már!-rohantam oda Sir-hez, és az anyámhoz.
-Jól láttam hogy megölelted a Potter lányt?
-Igen Anyám.-suttogtam.
-Ő véráruló.
-Tudom Anyám.
-Akkor azt is tudod, hogy mi jár érte?
-Természetesen, Anyám.
ESTÁS LEYENDO
Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)
FanficValójában más nem tudta volna azt elérni, amit ő. Mert mikor megszületett, az Égiek méltónak találták arra, hogy megóvja az ártatlanokat. Felruházták egy csomó képességgel, és segítették. Erőt adtak neki. Ő volt az eszközük, hogy megállítsák Voldemo...