Rádöbbenés (19. fejezet),

214 12 15
                                    

"Vérfarkas kétféleképpen lehet egy varázsló vagy boszorkány: öröklődés útján, vagy fertőzöttséggel (harapással). A vérfarkas csak teliholdkor veszélyes, ekkor alakul csak át és minden egyéb időpontban normális emberként él. Az ebben a betegségben szenvedő embereket azonban mindig így hívják. Külső jegyekben az átalakult vérfarkasok sokban hasonlítanak az igazi farkasokra (pupillák, pofa, és bojtos farok). A vérfarkasokat a varázslótársadalom rendszerint kiveti magából, bár vannak ritka kivételek, akik képesek beilleszkedni. A vérfarkasokat jellemzi a sápadtság, és a fáradékonyság. (Persze van néhány kivétel, akik csak a telihold környéki napokban fáradtak, de a a legtöbben egész hónapban gyengék.) "

James szemszöge:
Az lehetetlen, hogy Remus vérfarkas. Nem! De minden erre utal. A szöveg, amit Sirius mutatott, pontosan illik a fiúra. Durva. De hogyha igaz is, én akkor se fogom kiutálni! Had legyen ritka kivétel, aki beilleszkedik!
-Hogyha igaz is, ne utáljuk ki és tartsuk titokba!-szólaltam meg elsőnek. Mikor lett ilyen rekedt a hangom?
-Én is erre gondoltam -suttogta Sirius. Peter meg szerintem lefagyott.
-De... Ne vegyétek biztosra, mert lehet hogy nem így van.- magyarázkodott a leges leges legjobb barátom..
-Kérdezzük meg - cincogta Peter.

Igazából fogalmam sincs, hogy mentünk el a gyengélkedőig, teljesen kiesett. De mikor beléptünk egy pillanatig azt hittem, hogy a keresett személy nincs a gyengélkedőn, utána pár másodperccel viszont meghallottam a hangját Bella paravánja mögül. Mi is oda mentünk.
-Remus! Beszélnünk kell veled! -Jelentette ki Sirius.
-Mondjátok előttem -suttogta egy rekedt hang. Bella.
-Nos szóval... -kezdtem. Aztán egyszerűen kimondtam. -Tudjuk...
-...Hogy vérfarkas vagy. -fejezte be a mondatom Sirius. Remus viszont kinevetett minket.
-Akkor nem?- érdeklődött Peter.
-Dehogyis! -kuncogta a fiú.
-Kár. -dünnyögtem. -Vagyis nem kár, hogy nem kell minden hónapban szenvedned, csak be akartuk bizonyítani, hogy jó barátok vagyunk, és nem mondtuk volna el senkinek, és segítettünk volna amiben csak tudunk.-Szabadkoztam zavartan.
-Tehát ha igazatok lenne, akkor nem zavarna, hogy az vagyok ami?- tette fel a kérdést.
-Nem!
-Dehogy!
-Hova gondolsz?
Hangzott el egyszerre mind a hármunktól a felelet.
-És ha mégis igaz? -hajtotta le a fejét.
-Akkor nem változik semmi!- legnagyobb meglepetésemre ezt Peter mondta.
-Te hugi... -fordult Sirius Bella felé.
-Igen?
-Mióta tudod?
-Honnan veszed, hogy tudtam? -nevetett fel a Hugesz. A bátyja csak felvonta a szemöldökét.
-Jó, igazad van. Szeptember elseje óta.-válaszolt.
-Hogy parancsolsz?- néztem rá kérdő fejjel.
-Szeptember elseje óta tudom, hogy Remus Lupin vérfarkas.-mondta újra.
-És azt úgy hogy? Tekintvén hogy akkor találkoztatok először-gondolkodtam.
-Legilimencia.-legyintett.
-Ne már!!-ámultam el.- az nagyon menő képesség!!
-És jó nehéz is -motyogta az orra alatt. Ezzel párhuzamosan Sirius faggatta Remus-t a vérfarkasság összes velejárójáról.
-Amúgy nem kéne félni hogy ezeket a beszélgetések kihallgatja valaki?-kérdezte Peter.
-Poppy néni úgy is tudja, szóval mindegy. -mondta Remus.
-És a disaudio amit kiszórtam, gátolja a hallgatózókat.- felelt a lány is. Ezek után már csak úgy átlagosan beszélgettünk mindenről.

Később:

Remus már nincs itt velünk. Valszeg ez az oka Sirius kérdésének is.
-És Bella! Mi a megoldás Remus segítésére?- érdeklődött.-Tudom hogy te már kitaláltál valamit, szóval mondd!- szólította fel.
-Végigvettem az összes lehetőséget... De azt hiszem ez az egyetlen jó megoldás.-tűnődött Bells.- de nagyon kockázatos!- figyelmeztetett.
-De mi??- sürgette Sirius.
-Az animágusokra nem veszélyesek a vérfarkasok. Vagyis ha egy ember állat alakban van.-fejtette ki
-Tehát ha segíteni szeretnénk Remusnak akkor...
-... Akkor animágussá kellene válnotok.-fejezte be a mondatot a lány.
-Mi az hogy válnotok? Te nem szeretnél segíteni rajta?-vonta kérdőre Sirius.
-Hátöhm... Az van hogy...-hebegett.
-Nem. Ugye nem? Izabella! Mond hogy nem vagy animágus!! Izabella Walburga Black!!! Válaszolj valamit!-követelte kétségbeesetten a választ.
-Te is tudod hogy animágus vagyok. Rájöttél a reakcióimból. Akkor miért kérdezed?- nevetett fel kínjában a lány.
-Mióta?- tette fel a kérdést Sirius.
-10 évesek voltunk mikor először sikerült átváltoznom-suttogta halálra váltan. Asszem van is rá oka.
-Az két éve volt. Kettő kicseszett év alatt nem tudtad elmondani??? Miért??-le kéne állítani őket, mielőtt megtépik egymást. És itt láttam, hogy Bella tartása megváltozott. Hirtelen erősebbnek tűnt.
-Azért nem mondtam el, mert nem kellett róla tudnod.-zárta le a vitát a Hugesz.
-Ki tudja?-szerintem itt kötöttek néma egyeszséget, hogy elfelejtik ezt az incidenst.
-Remus, és Wendy.
-Remus miért?- na, erre én is kíváncsi vagyok.
-Valahogy meg kellett magyaráznom hogy mért láttam az átváltozását.
-Elszóltad magad?-nevetett Sirius.
-El!-kacagott fel a lány is.

Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora