Bella szemszöge:
Lediktáltam mindent a fiúknak, amit a "normális" animágiáról tudok. Igazából fogalmam sincs hogy gondolták, hogy megtanulják 11-12 évesen, titokban(!). Mondjuk ha ezt hallanák jönnének reklamálni, hogy miért nem bízok eléggé a tehetségükben, meg minden egyéb. De az is igaz, hogy én meg 9 voltam mikor animágussá váltam, tehát... Viszont nekem ez a feladatom. Nem csak úgy random találtam egy könyvet a Grimmauld téren, hanem mert ez a sorsom. Vagy legalábbis valami ilyesmi. Jó, igazából fogalmam sincs, de kell valami magyarázat arra (ami viszonylag normális is) hogy megtaláltam Merlin animágussá válási jegyzeteit a házunk előtt, bele írva azt, hogy "Bella Black-nek". Az is igaz viszont, hogy rohadtul felelőtlen volt tőlem, hogy csak úgy belekezdtem, mikor akárki hagyhatta ott, akárcsak viccből is. De hát bevált. Így elsajátítottam egy olyan mágiaágat, amire csak néhány felnőtt mágus képes. És most megtanítom a fiúknak. De tudom, (najó, csak érzem), hogy képesek megtanulni, mivelhogy nagyon-nagyon -nagyon tehetégesek. (Bár a Patkánnyal vannak kétségeim.)
James szemszöge:
Most egy hete, hogy elkezdtük az animágia elméleti részét. A Hugesz azt ígérte, hogy most fogjuk megtanulni a "rövidített" verziót.
Bella besétált egy használaton kívüli terembe, és lecsapott egy vastag könyvet az asztalra.
-Jamie! Mennyi ideig kell egy embernek a szájában tartania a mandragóra levelet az animágussá váláshoz?-érdeklődött.
-1 hónapig, pontosan teliholdtól teliholdig.-vágtam rá.
-Helyes! Sir! Milyen varázsigét kell használni az első elektromos viharig? -tette fel a villámkérdést.
-Az Amato Animo Animato Animagus varázsigét. -felelte Sirius.
-Pontosan!-biccentett a lány, és letett elénk egy-egy pergament. -Van rá 20 percetek. 45 kérdés.- Az már egyszer biztos, hogy Bella komolyan veszi a dolgokat. Ebben a dogában mindent kérdezett. A "Mi a be nem jelentett animágus büntetése?"-től a "hogyan tudod meg, mi lesz az animágus alakod?" kaliberű kérdéseken át mindent kikérdezett. És az a durva, hogy mi ezeket tudtuk. (Peter kivételével). De ő is egész sok feladatot megoldott. Bella közben abba a nagyon vastag könyvbe írogatott, amit magával hozott.
-Az micsoda?-érdeklődtem meg végül.
-Mi micsoda? -kérdezett vissza.
-Az a könyv, amibe írsz.-pontosítottam.
-Arra én is kíváncsi vagyok. -mondta Sirius. -Te nem szoktál csak úgy bele firkálni a könyvekbe.
-Nos!- kezdte ünnepélyesen Bella. -Ebben a könyvben minden benne van, amit a mágiáról tudok. Amiket megtanultam 5 év alatt. -felelte.
-És hány oldalas?-faggattam.
-Titok! No de fiúk! Pennát, pergament elő, írjátok amit mondok!-szólt ránk. És ez a fekete hajú ördög már megint elkezdett diktálni!
-Jamie kedves!-szólt hozzám.
-Igen?-pislogtam fel rá ártatlanul.
-Ha arra gondolsz, hogy fekete hajú ördög, az te is lehetsz! -oltott le egy pillanat alatt.
-Jó, bocs, elfelejtettem hogy legili-izé vagy.-morogtam.
-Le-gi-li-men-tor!-szótagolta.-De most már írj!Tégy egyetlen mandragóra levelet a szádba, és tartsd ott egy teljes hónapig - egészen pontosan teliholdtól teliholdig. Ha lenyeled a levelet, vagy bármikor kiveszed a szádból, újra kell kezdeni az egészet. Ezután egy kristály fiolába tedd bele a nyállal téli levelet, és add hozzá egy saját hajszálad.
Adj hozzá egy ezüst teáskanál harmatot olyan helyről, amelyet sem a napfény, sem az emberi láb nem érintett teljes hét napig. És ha ez nem lenne elég nehéz, akkor egy halálfejű sólyommoly krizálisát is hozzá kell adni a kristályfiolához. Ezután tedd „ezt a keveréket egy csendes, sötét helyre", és 1 hetet hagyd pihenni. Akkor egy varázsigével (ha magától nem lesz) elektromos vihart keltünk.
Amíg az átalakulás kezdetére vársz, a szíved fölé kell helyezned a pálcádat minden napkelte és napnyugta után mondd el a következő varázsigét: „Amato Animo Animato Animagus". Ha folyamatosan ismételgeted a varázsigét, eljön az idő, amikor a pálca hegyének a mellkasához érve egy második szívverést is érzékelhetünk.
Amint villámlik az égen, menj arra a helyre, ahol elrejtetted a kristályüvegedet. Végül! Ha mindent jól csináltál, akkor „egy falat vérvörös bájitalt fedezel fel benne".
Helyezd a pálca hegyét a szívére, és mondd az „Amato Animo Animato Animagus" varázsigét, és idd meg a főzetet. Ekkor tüzes fájdalmat fogsz érezni és intenzív kettős szívverést.
Megjelenik annak a lénynek az alakja, amelyvé hamarosan átalakulsz az elmédben. Képzeld el, ahogy azzá az állattá alakulsz, és mond ki újra a varázsigét. A későbbiekben már elég lesz vizualizálnod az animágus állatod formáját, és már át is változol. Ha emberré szeretnél visszaválni, akkor vizualizáld! Viszont az elején még mond ki magadban a bűbájt.
BINABASA MO ANG
Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)
FanfictionValójában más nem tudta volna azt elérni, amit ő. Mert mikor megszületett, az Égiek méltónak találták arra, hogy megóvja az ártatlanokat. Felruházták egy csomó képességgel, és segítették. Erőt adtak neki. Ő volt az eszközük, hogy megállítsák Voldemo...