Évtizedekig tartó tekintély (94. fejezet)

150 7 2
                                    

Külső szemszög: 

-Mit gondoltok? -kérdezte James a kanapén fejjel lefelé feküdve, este nyolckor. 
-Miről is? -húzta fel a szemöldökét Hanna. 
-Ja, akkor ezt felejtettem el. Holnap van kedvetek még egyszer mugliskodni? -érdeklődött. 
-Szívesen, de Mia úgysem enged el. -vont vállat Sirius. 
-Egybeköthetnénk az Abszol úti bevásárlással. És akkor a szüleiteknek sem kell velünk jönniük. -ötletelt Bella. -Illetve meghívhatnánk a többieket is. 
-Benne vagyunk!- kiáltott fel boldogan James. -Már nagyon unatkoztam. 

-Nem mentek sehova!- csendült fel Euphemia Potter szigorú hangja. -Rengeteg a támadás mostanában, nem engedlek el benneteket! 
-De Anyu...- kezdte Hanna. Hiába voltak már 16 évesek, akkor is a nő szava döntött. 
-Sokan leszünk, harcolni is tudunk! És pont egy csapat mugli gyereket akarnának megtámadni pont akkor, pont ott? -James a legcukibb szemeivel nézett az anyjára. -Légysziiii... Egész nyáron jók voltunk, de már nagyon unatkozunk. Ha nem engedsz el minket, akkor azt a ház fogja bánni. És Bella is velünk lesz. Ráadásul így nektek nem kell menni az Abszol útra. -Ágas mindent bevetett a győzelem érdekében. Úgy tűnik, nyert is. Mia gondolkozni kezdett. 
-Hétre itthon vagytok, és nem váltok szét!- szabta meg a feltételeket.  
-Úgy lesz!-egyeztek bele. -Köszönjük! -majd felszaladtak az emeletre.  
-Mit csináljunk? -érdeklődött Tapmancs. 
-Csak megkérjük Wendyt, hogy hívja meg a többieket, és megbeszélünk egy találkozást. Semmi különös. -Bella elgondolkodott. Valami furcsa fáradságérzet kerítette hatalmába. A napokban már nem először. Arra gondolt, hogy a folyamatos pörgés az oka, és az, hogy már hetek óta nem állt meg pihenni. Ugyanis mivel a halálfaló támadások egyre jobban elszaporodtak, így Iwlaként és Alexa Whiteként is rengeteg dolga volt. Ráadásul megint nagyon sokat álmodott, így pihentetően aludni sem tudott. Ez pedig egyre jobban látszott rajta. Már a többiek is észrevették, bárhogy is akarta titkolni. 
-Elintézzük mi. Pihenj egyet. -szólalt meg James figyelmesen. 
-Köszönöm. Akkor holnap reggel. -köszönt el. Az ellenkezés hiánya is a kimerültségére utalt. 
-Na Wendy!- hívta magához a húga manóját a Black fiú. De Bella már nem figyelt rájuk, letusolt, fogat mosott, majd már aludt is. 

Bella álmában a roxforti könyvtár előtt állt. Mellette a korábbi álmokból már egész jól megismert ikerpár, Nina és Nora voltak.
-Még mindig ellenzem. De ahogy gondolod, nekem nincs beleszólásom. -Bella már meg tudta különbözteti őket, így tudta, hogy ezt Nora mondta. 
-Én meg azt ellenzem, hogy velem gyere!- vágott vissza Nina. -Csak engem hívott.
-Akkor is veled megyek! A húgom vagy, és nem hagyom hogy hülyeséget csinálj az exeddel!
-Nem kell engem pátyolgatnod. Menj csak a barátnőidhez, akik sokkal felnőttesebbek, tökéletesebbek mint én, és akikhez sokkal közelebb állsz!
-Vitatkozni akarsz velem. Ez nem fog összejönni. -Mondta hidegvérrel Nora. Nem tagadta húga állításait. Bella tudta is, hogy hatodévük elején a két lány elsodródott egymás mellől, és ikerkapcsolatuk majdnem teljesen megszakadt. És azt is sokszor megállapította, hogy rá Nora hasonlít jobban, a maga nyugodtságával. Nővére mondata után Nina kinyitotta a könyvtár ajtaját, és szó nélkül beviharzott. Nora csendben követte. Egy fiúhoz mentek, Nina volt barátjához. A fiú szeme enyhén megrebbent, mikor két lány tartott felé az egy helyett, de nem tette szóvá. 
-Szia Jeremy!- köszönt halkan Nina, elfeledve előbbi idegességét. 
-Á, Nina! De örülök hogy eljöttél! -üdvözölte boldogan a fiú. 
-Hát én nem...- kommentált nagyon halkan Nora, olyannyira, hogy csak Nina értette, mit is mondott.  
-És hogy vagy? -érdeklődött kedvesen Jeremy. 
-Elavult... 
-Köszi, jól! -mosolygott a fiúra Nina. 
-Betanult... -A fiatalabb iker metsző pillantást vetett az idősebbre. Bella eközben azon gondolkozott, hogy jövőbeli lánya mit gondolt, érzett akkor, amikor kikezdett egy taggal, akit Jeremynek hívnak.
-Nora! Nem úgy volt, hogy csak gyors beköszönsz, aztán mész is, mert programod van? -kérdezte kedves mosollyal Nina, de megerősítésképpen még erősen sípcsonton is rúgta nővérét. 
-Jól van, értem.  Lekopok...- morogta Nora. Bella látta a gondolataiban, hogy ez egy teszt volt húga felé, amin az elbukott. Így Nora egyedül indult meg a Szükség Szobájába, hogy részt vegyen a DS-en. Akármi volt is az, de húgát nem avatta be. És a viselkedése miatt nem is fogja.
 

Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)Where stories live. Discover now