-GRIFFENDÉL
Mindenki megszeppent. Egy Black a griffendélbe? Ilyen még nem fordult elő. Aztán elkezdtek tapsolni a leendő házam asztalánál. Én asszem sokkot kaptam, de valahogy odabotorkáltam az asztalhoz.
-Black, Sirius!-Folytatta a prof. Én pedig figyeltem Sirius gondolatait, mivel legilimentor vagyok. Kb. ugyanaz játszódott le benne is. Valószínűleg ezért mondják mindig azt hogy mennyire hasonlítunk. Nos... Hát, ikrek vagyunk! Eközben míg én gondolkoztam, Sirius dűlőre jutott a süveggel. Én meg meghagyva Sir-nek a magánszvérát, nem figyeltem oda. Ő is a Griffendélbe került. Sikerült! Amit már vagy fél éve terveztünk! A megkönnyebbülés elemi erővel zúdult végig rajtam. Mindenki aki fontos a griffendélbe került. Én, Sir, Lils, James, Remus(a vérfarkas srác) meg Peter. Akikkel a vonaton megismerkedtünk. A többi griffendéles lány pedig, Marlene McKinnon, Alice Fortescue, és Felicity Montana. Aki még megragadta a figyelmem, az Perselus Piton volt. Mardekáros lett. Az anyjával volt egy kis balhé, még anyám mesélte. Elieen Prince hozzá ment egy muglihoz, Tobias Pitonhoz. És ezek szerint lett egy gyerekük. Csakhogy ez már senkit sem érdekelt, mert a nő már ki lett tagadva. A vacsora után(ami egyébként nagyon finom volt, már már jobb mint amit Sipor főz) a prefektusok elvezették a gólyákat a klubbhelyiségbe. Vagyis úgy tudom. McGalagony kiragadott a gólyák közül, és külön mentünk. El is kezdte mondani, hogy miért.
-Nos Miss Black, érdekes hogy az én házamba került. Ahogy a testvére is.-Kezdte el.
-Igen professzorasszony, de nekünk Sirius-sal ez volt a célunk.
-Értem. De lenne egy ajánlatom. Mivel a lányoknál Miss Evans, és Miss Montana mugliszármazásúak, és nem szeretném, hogy ebből konfliktus legyen, így mit gondolna arról, hogy ha a fiúkkal lenne egy, szobàban? -Fejtette ki a gondolatot.
-Szóval-láttam át a helyzetet- mivel Black vagyok , így fél, hogy problémázni fogok, mert nem tiszta vérűekkel lakom, és ezért át szeretne költöztetni a fiúkhoz , a probléma elkerülése végett, mert ott nincs mugliszármazású. Jól gondolom?
-Igen. Természetesen ha úgy van, biztosítunk a lányoknál egy ágyat. -Mondta.
-Rendben. De csak hogy tudja... Lilyvel nincs baj, és ez a Felicity is biztos kedves. Csak a fiúkkal van a bátyám. És miatta.-Magyaráztam.
-Értem. Megérkeztünk. A jelszó: Alapítók- jelentette ki, majd otthagyott.
BINABASA MO ANG
Bella Black élete (Remus Lupin Fanfiction) (Íródik)
FanfictionValójában más nem tudta volna azt elérni, amit ő. Mert mikor megszületett, az Égiek méltónak találták arra, hogy megóvja az ártatlanokat. Felruházták egy csomó képességgel, és segítették. Erőt adtak neki. Ő volt az eszközük, hogy megállítsák Voldemo...