17

137 35 47
                                    

Uraz: Neredesin

Uraz: Evde değil misin

Uraz: Pera?

Uraz: İyi misin?

Uraz arıyor...

Pera adlı kişiye ulaşılamıyor.

Uraz arıyor...

Pera adlı kişiye ulaşılamıyor.

Uraz: Evine geliyorum

Uraz: Pera çıldırmanın eşiğindeyim nerdesin

Uraz arıyor...

Pera adlı kişiye ulaşılamıyor.

Uraz: Güzelim

Uraz: Kapıyı aç gözünü seveyim

Uraz: Pera

Uraz: İyi misin

Uraz: Kafayı yiyeceğim nerdesin

"Uraz," diye mırıldandım ama duyacağını sanmıyordum. Kaç saattir hareketsiz yatıyordum? Değerlerim oynamış olmalıydı çünkü bayılmam başka türlü imkansızdı. Kafamı çevirip yan tarafımda sürekli çalmakta olan yere düşmüş telefonumu açtım ve hoparlöre aldım.

"Pera! Pera bana cevap ver iyi misin?"

"Uraz," dedim etraf tekrar karırken. "Odamdayım, bayılmışım sorun yok ama-"

"Eve nasıl girebilirim? Çilingir yolda ama sikeyim herifi gelmedi, bir yerde anahtar falan var mı?"

"Evin mutfak kapısı var," dedim adım sesini duyarken. "Önündeki paspasın altında mutfak kapısının anahtarı var."

"Tamam," dedi koştuğunu anlarken, gözlerim kararmıştı. "Tamam giriyorum içeri neredesin?"

"Odamdayım," dedim sadece ve derin bir nefes aldım. Adım sesleri git gide yaklaşırken gözlerim bulanık görmeye başladı. Yüzüme, buz gibi olmuş elleri değdi ve gözlerini gördüğümde gülümsemeye çalıştım.

"Hastaneye gidiyoruz, duydun mu beni? Kaç saattir bu haldesin? İkindi vaktinden beri sana ulaşamıyorum, kafayı yiyecektim. Haberin var mı?"

"Konser vardı," diye mırıldandım beni kucağına aldığında.

"Sikeyim konseri," dediğinde güldüm ama cansızdı.

"Sana bir şey oldu sandım," dediğinde evden çıkıyorduk. "Ki olmuş Pera."

"Ben gayet iyiydim aslında," dediğimde homurdandı ve kendi arabasının içine beni bıraktı, üzerimden uzanıp ısıtıcıyı açtığında nefesimi tuttum, yakınlığımızın farkında mıydı?

"Ayakkabı alıp geliyorum evden, girişteki dolabın içinde değil mi?" Başımı salladım. Anabanın kapısını kapatıp evimin içine girdi kısa süreliğine gözden kayboldu ama sonra geri odak noktamdaydı, evden çıkmadan kapının üzerindeki anahtarı aldı ve kapıyı kilitledi, benden tarafa döndü. Elinde krem rengi uzun botlarımla arabaya doğru yürüyordu. Onun her adımını takip ediyordum.

PERA'YA MEKTUPLAR • Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin