-נקודת מבט כריסטיאן-
הבוקר הגיע, אני מתעורר במיטה לגמרי לבדי. אור השמש החזק מוצא את עצמו טופח את חמימותו על סדיני המיטה הלבנים שלי ומסנוור את עיניי העייפות.
אני נאנח בעייפות ובעצבים מושך את עצמי לישיבה. אף פעם לא הייתי טיפוס של בוקר.
אני נושם עמוקות ונעמד לאט על רגליי, מרגיש את
רצפת החדר הקרירה מתחת לכפות רגליי היחפות.אני מושך את עצמי לכיוון חדר האמבטיה הפרטי שלי. אני נכנס לחדר האמבטיה ומדליק את זרם המים בכיור, אוחז במברשת השיניים שלי ומורח עלייה מעט משחת שיניים שהעוזרת שלי דאגה לארוז לי. אני מצחצח שיניים ושומע את צליל הודעת הטלפון שלי. אני מרים גבה על מי כבר מסוגל לשלוח לי הודעה בשעה כזו מוקדמת על הבוקר ומתקדם עם מברשת השיניים שתקועה בפה שלי לכיוון שידת הלילה שלי, ששם הטענתי את המכשיר שלי כל הלילה.
אני מרים את המכשיר לידיי ומפרק את המטען מהשקע אני מקליד את סיסמת הפתיחה ונכנס לאפליקציית ההודעות, מגלה הודעה שנשלחה מפריסיליה בשבע בבוקר:
׳בוקר טוב מוריניו, הקבלן החביב התקשר אליי וביקש לראות את פנינו בשעה 10:30 בבית הקפה ׳מורגן׳ שנמצא באזור המרכזי של וושינגטון, ליד הקניון. בכל מקרה אצרף לך לינק של גי פי אס להגעה לשם במידה ותתבלבל בדרך...
הוא ביקש שנדייק בגעתנו בשביל לחתום על הנספחים שנותרו. אני יצאתי מהדירה לקנות כמה דברים, ניפגש׳אני קורא את ההודעה בשעשוע, מזהה בצד המסך העליון שהשעה בסך הכל שמונה וחצי בבוקר. עוד התראת הודעה נכנסת לשדה ראייתי, אני רואה שההודעה הפעם נשלחה ממיילס:
׳יש לך פגישה עם ג'ייקוב ארמני ב10:30 בבית הקפה ׳מורגן׳, שלחתי לך ולפריסיליה נהג פרטי- מקומי שייקח אתכם מבית המלון ברבע לעשר׳
אני מגלגל עיניים ומקליד לו הודעה בחזרה.
׳טוב שלא הודעת לי מחר על זה׳ אני מעיר לו בעקיצה על האיחור הקטן בעדכון שלי בדבר, פרופיל איש הקשר של מיילס קם לתחייה, מסמן שהוא מחובר, לאחר מכן מקליד ׳אני שמח שאתה מעריך את העבודה הקשה שלי׳ הוא כותב בסרקזם ואני מגלגל עיניים בהפגנתיות למרות שהוא לא יכול לראות אותי ׳כל כך מעריך עד שאני שוקל להחליף אותך באיזו אישה מאורגנת בעלת או סי די׳ אני מקליד בחזרה, רואה שגם הוא- שקוע במלאכת ההקלדה.
YOU ARE READING
להתנדף-evaporate
Romanceפריסיליה פרקאָר, כל חייה הייתה אישה אבודה. בילדות תחושת השייכות החמיצה אותה, והותירה אותה קורבן לחרם ואלימות קשים. בתקופת הנעורים הרצון לאהבה וזוגיות היה קיים, אך לא אצל המין השני ממנה. פריסילה הייתה מקופחת, לא מקובלת, אחת שלא נראה שהיתה שווה ואף שי...