יוקרה וזוהמה (21)

311 18 2
                                    

-נקודת מבט כריסטיאן-

אני ופריסיליה מוצאים את מקומות ישיבתנו ומתיישבים, סוחפים אחרינו המון מבטים מצד האנשים האחרים שהגיעו להתיישב במקום המיועד להם באולם הנשף.

אני משאיר על פניי מסכה אדישה וקרירה, קול מיקרופון נשמע למולי ואני מזהה שמייק עלה לבמה הרחבה, כנראה בגלל זה ביקש ממני ומפריסיליה למצוא את מקומנו באולם הגדול.

נראה שדבר אחד הוא עשה בחוכמה והושיב אותנו בשולחן נפרד משאר האנשים, שום אדם זר לא יושב לצידנו. אני לא יודע עם זהו מהלך מכוון של אדון גאלן, או חוכמה מצד האנשים עצמם, אך אני לא מתלונן.

האנשים מוחאים לו כפיים, פריסיליה מוחאת גם כפיים בשעמום ומתוך נימוסים בלבד, מחיאותיה הדלילות כמעט ולא נשמעות מבין מחיאותיהם של כולם. אני אפילו לא מזיז את ידיי, נותן לתשואות לעבור מסביבי בשניות ארוכות.

מייק מחייך בזחיחות, מציג תדמית מבויישת ממחיאות הכפיים, אך אני בטוח שהאגו שלו כרגע מנשק באהבה על שפתיו של כל אדם שמוחא לו כפיים.

״דיי נו, חברים, אנחנו קהילה.. אני לא צריך להיות היחיד שמקבל כאן כפיים״ הוא אומר למיקרופון, חיוכו הזחוח עדיין דבוק על פניו ״ברוכים הבאים לנשף השנתי שאני ואשתי המקסימה רוזליה נוהגים לארגן באהבה לכל אנשי העסקים הממולחים שחלק מהקהילה שלנו, תנו לעצמכם קצת כפיים!״ הוא ממשיך לדבר, מתחיל למחוא כפיים ממקומו על הבמה, הקהל זורם עם המחווה שלו כלפיהם ומוחא לעצמו כפיים בהתלהבות, עם כל מחיאות הכפיים האלה אני מרגיש בהפעלת יום הולדת של ילד בן שש, לעזאזל.

״היום חברים, יש בינינו שני אנשים שבולטים יותר מכולנו בעולם העסקים, כאלו ששמענו עליהם רק בחדשות, רק במדורי הרכילות. עבדתי קשה בשביל להביא אותם לכאן,חברים, אני רוצה לתת במה לאדון כריסטיאן מוריניו, ולגברת פריסיליה פרקאר, האישה שזכתה בתואר הביליונרית הצעירה ביותר בארה״ב!״ הוא אומר בקול חזק במיוחד, פניהם של האנשים מופנים אלינו כשאור חזק ולבן מהבמה מופנה אלינו, מצביע ישר עלינו ״מה לעזאזל-״ פריסיליה ממלמלת בבלבול, האנשים מתחילים למחוא לנו כפיים בהתלהבות, צעקות חזקות ותשואות נשמעות מפיהם ואני מרגיש מבולבל במיוחד. מה המניע שלו לעשות את זה? לתת לנו במה? מה אנחנו קשורים בכלל לכת המוזרה הזו שהוא דואג לטפח כאן?

קהילה עלאק..

אולי זה קשור לפגישה העסקית הזו שהוא הציע לפריסיליה.. הוא מלקק לנו, הוא יודע שפריסיליה מסוגלת להביא אותו רחוק, והוא משתמש בכוח ההזוי שיש לו על הבמה, בשביל לפתות את פריסיליה לעשות איתו עסקים ולהכניס עוד קצת מיליונים מזויינים לכיסו. הוא חושב שבכך שיעשה לה ככה כבוד, זה יחמיא לה ויביא אותה היישר למלכודת הדבש שהוא מכין לה. נחש.

להתנדף-evaporateWhere stories live. Discover now