-נקודת מבט כריסטיאן-
הרכב נחנה בחנייה התת קרקעית של בית המלון שאנחנו מתארחים בו יחד כבר תקופה ארוכה, פריסיליה שולחת לי חיוך קטן. היידים שלנו עדיין אחוזות בחוזקה מתחילת הנסיעה, והיא מחייכת חיוך קטן, רגלה עוברת מעל למוט ההילוכים, והיא מתיישבת מעליי בפיסוק.
ידיי מתמקמות על אגנה, והיא מביטה בי בדממה. ״מה קורה פריסיליה?״ אני שואל ברכות,והיא מושכת בכתפייה בנונשלנטיות, ״סתם, אני מרגישה שאף פעם לא התעניינתי בך״ היא אומרת באדישות,״גם ששכבת איתי אז, לא ידעתי עלייך כלום״ היא ממשיכה ואני נושם נשימה עמוקה, מביט בתווי פנייה העדינים.
״מה את רוצה לדעת פרקאר?״ אני שואל והיא מושכת בכתפייה בשנית,״מה הצבע האהוב עלייך?״ היא מתחילה בשאלה בסיסית במיוחד, ואני נושך את שפתיי בהתלבטות,״כחול, או שחור-לדעתי״ אני אומר בהחלטיות לבסוף, ומחזיר את השאלה אלייה בעיניי,״אדום ושחור, ביחד״ היא אומרת ואני מרים גבתי בהתעניינות,״יש סיבה מיוחדת שאלו הצבעים הנבחרים?״
אני שואל והיא מהנהנת באדישות,״אדום בגלל שזהו צבע שמסמל תענוג ותשוקה. אדום בנוסף זהו צבע שמבטא כח רצון,אופי דומיננטי,ועוצמה. ושחור-אין לו באמת משמעות בעבורי, אני סתם אוהבת אותו״ היא מחזירה ומגחכת כשמדברת על הצבע השחור בנונשלנטיות, אני מחייך ברכות, ומכניס את אצבעותיי מתחת לחולצתה, מלטף בעדינות את גבה שמסתמרר בעקבות מגעי הרך.
״למה אתה אוהב כחול?״ היא שואלת ואני מושך בכתפיי,״אמא שלי אהבה את הצבע הזה, היא אמרה שהוא מסמל נאמנות יציבות, ואמת. כל חיי הצעירים-לפני שיכלתי להתנגד, היא הלבישה אותי בכחול. הייתה לה אובססיה מוזרה עם הצבע הספציפי הזה״ אני מחזיר והיא מהנהנת בהבנה, מקרבת את פנינו לנשיקה עדינה ורכה.
*
אני פותח את הדלת מלפנינו, נותן לפריסיליה להכנס לפניי אל הדירה החשוכה,וסוגר את דלת החדר אחרינו. היא מורידה את הגק׳ט שלי מכתפייה ותולה אותו על מתלה המעילים שעומד לתומו לצד הדלת.
את נעלי העקב היא מנערת מרגליה לבסוף, נפטרת מהם בקלות. אני מוריד את נעליי גם בכניסה, ומסיט את מבטי אלייה במקרה,מגלה שהיא מתקרבת אליי בחיוך שובב ונערי.
היא מתקרבת אליי ונצמדת לגופי, ידייה עוברות לעורפי, והיא מקרבת את ראשה אל שלי, מרפרפת את שפתייה על אלו שלי. אני הראשון שמתנפל עלייה בנשיקה, היא מחזירה לי את אותה העוצמה החזקה.
אני נוהם ומרגיש איך התשוקה בינינו נבנית ומתפתחת במהירות, אנחנו מתנשקים כמו חיות, שפתיי עוברות לצווארה, מנשקות אותו ביסודיות כשאני מצמיד אותה לדלת הכניסה שמאחוריה. גופינו מתחככים בתשוקה מתוקה אחד בשנייה, השפתיים שלי מוצצות ונושכות את צווארה הרך.
YOU ARE READING
להתנדף-evaporate
Romanceפריסיליה פרקאָר, כל חייה הייתה אישה אבודה. בילדות תחושת השייכות החמיצה אותה, והותירה אותה קורבן לחרם ואלימות קשים. בתקופת הנעורים הרצון לאהבה וזוגיות היה קיים, אך לא אצל המין השני ממנה. פריסילה הייתה מקופחת, לא מקובלת, אחת שלא נראה שהיתה שווה ואף שי...