בהמשך הפרק יהיו קטעים מיניים שמומלצים לגילאי 16 ומעלה.
השקעתי בפרק הזה במיוחד, אשמח לראות הצבעות.
<3-נקודת מבט פריסיליה-
אני נעמדת על רגליי, ידיו של כריסטיאן מתמקמות על מותניי. אני נאנחת ומחברת את מצחינו בשקט.
האוויר מסביבנו נקי וטהור.כריסטיאן מנתק את מצחינו ומדביק נשיקה קטנה ויבשה על שפתיי. אני מנערת את ראשי לשלילה בצורה כמעט ובלתי נראית, ומחזירה את שפתינו לנשיקה, מעמיקה ומשפרת את אותה הנשיקה הקצרה שחלקנו לפני כשניות אחדות, מכניסה קצת אש לעניין.
אני אוחזת בעורפו ומנשקת אותו בלהט, כריסטיאן משיב לי את אותה העוצמה. הלשונות שלנו מתנגשים בפרץ מתוק של תשוקה מזוקקת, ואני נאנחת בהנאה. כריסטיאן נוהם בהזדקקות ואוחז במותניי, אחת מידו יורדת מטה מעט, חופנת את אחד מפלחי ישבני. אני מותחת את צווארי אחורה מעט וכריסטיאן מנצל זאת, מתחיל לנשק אותו בתשוקה.
שפתיו החמות נחות על צווארי, מנשקות ונושכות אותו. מעשיו גורמים לנקודה ההיא מבין רגליי להתרטב בקצב מסחרר. אני מגלגלת את ראשי עוד אחורנית מעט, נהנת ממעשיו. אחרי זמן מה-אני אוחזת בפניו בידיי, מחזירה אותו לטפל בשפתיי. אני משקיעה בנשיקה, ידיי נוגעות בעור גופו החם שמתחת לחולצה המכופתרת.
אצבעותיי עוברות על קווי המתאר של בטנו המחוטבת, גורמות לו להאנח למגעי. הוא מנשק אותי בעוצמה ומתכופף מעט, אוחז בירכיי האחוריות ומרים אותי מעלה. רגליי מתלפפות מסביבו, והוא נושך את שפתיי מעט כשאני נמצאת על ידיו החסונות.
הוא מתחיל להתקדם קדימה מעט, ואני מבינה בעקיפין שמתחיל ללכת לכיוון החדר. אך לרגע קט הוא עוצר את מעשיו, ומנתק את הנשיקה התשוקתית. אני כמעט ונוהמת במחאה.
שפתיו נפוחות, ולחייו עטורות הזיפים, סמוקות בחום. ״את מרגישה בנוח עם זה?״ הוא שואל בשקט לשפתיי, ואני מאשרת לו בהנהון חפוז, ובהחזרת שפתיי לשפתיו. הוא ממשיך להתקדם לחדר השינה שלו בדירה, הדלת נפתחת מלפנינו ברישול בעזרת רגלו של כריסטיאן, נטרקת על הקיר בחוזקה.
הרעש החזק לא ממש מפריע לשנינו, האוויר מסביבנו חם וסמיך. כריסטיאן מנתק את הנשיקה ומחייך מעט לפני שזורק את גופי על המיטה הרחבה. אני מחייכת חיוך שובב ומזמינה אותו בעיניי אליי. הוא עולה מעליי וממשיך לנשק אותי בתשוקה בלתי נדלית, מפשעתי מתחככת בזו שלו, גורמת לניצוצות מוזרים לצוץ בגופי.
לשונו החלקלקה נמצאת בפי ואני טועמת אותה בהנאה, נאנחת בעדינות. אני אוחזת בכפתורי חולצתו של כריסטיאן. מתחילה לכפתר אותם מטה לאט. עיניו מביטות בי בציפייה כשאני מסיימת את המלאכה, מפשיטה אותו מחולצתו היוקרתית.
YOU ARE READING
להתנדף-evaporate
Romanceפריסיליה פרקאָר, כל חייה הייתה אישה אבודה. בילדות תחושת השייכות החמיצה אותה, והותירה אותה קורבן לחרם ואלימות קשים. בתקופת הנעורים הרצון לאהבה וזוגיות היה קיים, אך לא אצל המין השני ממנה. פריסילה הייתה מקופחת, לא מקובלת, אחת שלא נראה שהיתה שווה ואף שי...