-נקודת מבט פריסיליה-
אני נושמת עמוקות ועוצמת את עיניי, האישה האחרונה שציפיתי ממנה לשיחת טלפון, זו אמא שלי.
מרגרט פרקאר היא לא אישה שמתעסקת באחר, היא אוהבת את הבועה השקטה שלה. היא הביאה אותי לעולם בשביל אייטם מזורגג, בעבור אותו הסטטוס שכל כך חפצה בו.
לפי מה שהבנתי, באותה התקופה השמות של ההורים שלי צנחו בעולם העסקים.
לאחר שהיו בטופ במשך כמה שנים טובות.הם אהבו את תשומת הלב, הם אהבו את הבריחה מהפאפרצי, הם אהבו את הכסף ההוא שנזל עליהם בקלות למעל הראש כמו גשם. הם אהבו להרגיש בלתי מושגים על ידי העולם.
והם רצו משהו מפוצץ מספיק שיגרום לכל האמריקאיים האדיוטים לדבר עליהם שוב בעיתונות, היה נמאס להם שהשמות שלהם כבר לא בטופ הרשימות ולכן היא נכנסה להריון, תשעה חודשים לאחר מכן היא ילדה את בתה הבכורה.
אנשים בעולם השתגעו, כאילו ומדובר במשפחת מלוכה ובנסיכה המועמדת לכס המלכות שרק עכשיו בקעה לעולם.
כשהציגה אותי בתור תינוקת לתקשורת כולם ידעו, הבת של מרגרט ואלברט פרקאר אנשי העסקים הממולחים- תגיע לגדולות.והנה, הבת היחידה שלהם, ה״אייטם״ ברחה להם מבין הידיים בגיל שמונה עשרה, בחרה בחיים אחרים, חיים יותר שקטים ופרטיים. היא בחרה לחיות את חייה בצורה שלווה, לא לרוץ אחרי כסף, אלא לדאוג להשיגו בעזרת עבודה קשה,ולא כי נולדתי לכך.
רציתי לא להפוך לרודפת בצע כמו הוריי, אומנם אהבתי כסף, אהבתי דברים יפים כמו יהלומים ותכשיטים,אהבתי לנהוג על מכוניות יוקרה בשווי מטורף,ולגור בנכסים יוקרתיים.
אך עדיין, השתדלתי שיתייחסו אליי כהאדם שאני בכל מקום שאליו הלכתי, ולאו דווקא על כמות המספרים ששוכבים לי בחשבון הבנק.
ואז, שנתיים אחר כך, תואר ׳הביליונרית הצעירה ביותר בארה״ב!׳ הגיע. אני לא אשקר ואגיד שלא הוחמאתי שהתואר הזה כוון דווקא אליי.
עבדתי קשה מאוד בשביל להגיע לנחת כלכלית רווחת.אבל בכל זאת, אני רק כסף? רק מזומנים? לא מדברים על הדרך הקשה שעשיתי, על שהשתקמתי היישר מהרחוב ומילדות עגומה שנקטעה בדיוק באותם הרגעים שהתמונות המזורגגות הללו נתלו על הלוקרים הבית ספריים.
והנה, אמא שלי מתקשרת אליי, התואר הצעקני והנוצץ הגיע עד אליהם. אני מופתעת שהיא בכלל קיבלה את האומץ לטלפן אליי אחרי השנים המשמעותיות האלו שעזרו לי להפוך את חיי על צירם, סוף סוף מצאתי את עצמי בוחרת במסלול שאני רוצה.
לא מסלול שנולדתי אליו, לא מסלול שכיוונו אותי במיוחד, לא מסלול שיועד בעבור אחרים דרכי. מסלול שאני בחרתי.
YOU ARE READING
להתנדף-evaporate
Romanceפריסיליה פרקאָר, כל חייה הייתה אישה אבודה. בילדות תחושת השייכות החמיצה אותה, והותירה אותה קורבן לחרם ואלימות קשים. בתקופת הנעורים הרצון לאהבה וזוגיות היה קיים, אך לא אצל המין השני ממנה. פריסילה הייתה מקופחת, לא מקובלת, אחת שלא נראה שהיתה שווה ואף שי...