-נקודת מבט פריסיליה-
השעה לקראת הערב המאוחר. כשאני וכריסטיאן פוסעים לתוך המסעדה יחד.
לאחר שאני וכריסטיאן ביקרנו באתר הבנייה על הבוקר, החלטנו להתפצל לכמה שעות אחדות. אני הייתי צריכה ללכת עם לוק ולסדר כמה דברים ועניינים שהזדקקו לנוכחותי בעיר, וכריסטיאן אסף את מיילס והשניים נסעו לדרום העיר לעניינים ועסקים משלהם.
בערך לאחר חמש שעות של התעסקות והפרדה של כל אחד בעסקים שלו ובעבודתו,קיבלתי הודעה מכריסטיאן, שבה הוא הזמין אותי במפורש לדייט הראשון והרשמי של ׳זוג אנשי העסקים המצליחים בעולם׳.
העובדה שצידד במלל של אחת מהכתבות שהתפרסמו עלינו לאחרונה, גרמה לי לצחוק.
אני לא אשקר ואגיד שזה הזיז לי כמה דברים בלב, וגרם לחיוך קטן להופיע לי על הפנים. זה גרם לי להבין כמה הוא מנסה להשקיע בעבורנו, ואני אהיה האחרונה שתשים לו מקלות בגלגלים בנושא הזה.
והנה אנחנו כאן.
אני וכריסטיאן מתיישבים יחד במסעדה יוקרתית שכריסטיאן בחר בעבורנו להערב. מלצר מעונב מגיע אלינו ומניח תפריטים למולנו. אני מעלעלת בתפריט, הכל מאוד יקר ויוקרתי. כריסטיאן עושה את אותו הדבר כמוני.״אני צריכה להציג את עצמי?״ אני שואלת במבוכה וכריסטיאן מגחך למשמע דבריי ״מה נו.. אל תשפוט.אין לי שמץ מה עושים בדייטים״ אני מוסיפה בהרמת כתפיים מתגוננת והוא פשוט מנענע את ראשו בשעשוע כתגובה.
״תתחילי בזה שתזמיני לעצמך משהו לאכול פריסיליה״ הוא אומר בחיוך חם ומבט מרגיע ואני מהנהנת, מקבלת על עצמי את המשימה שלו. ממשיכה לעלעל בתפריט בעיניי.
המלצר המעונב חוזר, ובקבוק יין מובחר ומשובח בידו. מסתבר שאיך שנכנסנו למסעדה כריסטיאן ביקש את סוג היין הספציפי הזה שמכינים בכרם ששייך לבעלים המסעדה. הכרם שנמצא כמה שעות מהמסעדה ומהעיר, הוא כרם פופולרי במיוחד בקרב המקומיים,ומחוצה לה.
המלצר פותח את הבקבוק, ומוזג באלגנטיות כמות נכבדת של נוזל אדמדם לכוסות הקריסטל היוקרתיות שמולנו. כריסטיאן מביט בו בחוסר סבלנות כשהמלצר מוזג בתנועות איטיות את הנוזל המזדיין לכוס.
לבסוף כשהכוסות מלאות המלצר נעלם, ומבטו החם של כריסטיאן עובר אליי. ידו מוצאת את שלי, והן משתלבות יחד על השולחן המהודר. חום ידו מוקרן אל שלי, וגורם לי לחייך מעט. אגודלו מציירת עיגולים חמימים על גב ידי.
״על מה מתערבים שהעובדה שהחזקנו ידיים תופיע בתקשורת מחר?״ אני שואלת בשעשוע וכריסטיאן מניד בראשו בהתעניינות מדעותיי. אני יודעת שהוא איים כנראה על חצי מערוצי הטלויזיה שלא יפרסמו את שמינו יותר. אבל גם כריסטיאן מוריניו הגדול, לא יכול למנוע אייטם כזה מנצנץ בעיניי התקשורת החטטנית.
YOU ARE READING
להתנדף-evaporate
Romanceפריסיליה פרקאָר, כל חייה הייתה אישה אבודה. בילדות תחושת השייכות החמיצה אותה, והותירה אותה קורבן לחרם ואלימות קשים. בתקופת הנעורים הרצון לאהבה וזוגיות היה קיים, אך לא אצל המין השני ממנה. פריסילה הייתה מקופחת, לא מקובלת, אחת שלא נראה שהיתה שווה ואף שי...