1.fejezett

335 4 0
                                    

A vikingek idejében,megismertem egy hosszú barna hajú, talán a 20-as éveiben járó,barna szemű,jóképű fiút kit; Elijah Mikaelson-nak hívtak.Amikor megismertem és a férjemnek szánták, már vámpír volt,s akkor még a család minden tagja élt kivétel az idősebb lányukat Freya-t.A családom is vikingek voltak,s ami a legnagyobb titkunk volt; vérfarkasok vagyunk apai ágról,míg anyai ágról mágiát és boszorkányságot örököltünk.A bátyám Oliver csak vérfarkas volt, én magam boszorkány és vérfarkas egyben vagy ahogy a Vének hívtak: A Hybrid.Anyám; Brenda révén ismertem minden növényt ami a szigeten termet, így gyógynövényből gyógyszert vagy akár mérget tudtam keverni.Apám Bjorn, által megismertük családunk hagyományait,mely szerint ki ritka bundával rendelkezik átváltozásakor ő lesz a farkasok vezetője és Alfája.Az első átváltozásom 15 esztendősen történt,egy teliholdas éjszakán,s akkor fehér bundával piros szemekkel áltam klánunk előtt.Hogy mi,miben különbözünk a többi vérfarkastól? Akkorák vagyunk, amikor átváltózunk mint egy felnőtt férfi állva,tudunk kommunikálni azzal akivel mi magunk akarunk, és ami a legjobb halhatatlan Ősi vérfarkas családból származunk kinek a fajtáját meg az akkori Görög időkben kiírtották egy ismert fa ágával és mi vagyunk az utolsó megmaradt élő leszármazottaik.Az átváltozásunk nem a Hold miatt történik hanem érettségünk miatt.De hogy a lényegre térjek,a nevem Aila és mindemellett hogy Alfa vagyok, egy klán vezér leánya is vagyok.A viking klánunk atyámat; erős,bátor,okos és igazságos vezetőnek tartották így ő lett klánunk vezére.Egy napon úgy határozott hogy ideje számomra férjet keresni és tovább vinnem hagyományainkat és vérvonalunkat.Míg atyámék a tengeren voltak portyázni,anyámmal éppen gyógynövényeket és zöldségeket szedtünk össze.

-Gyermekem biztos vagy benne hogy ezzel még várni akarsz?-kérdezte anyám a házasságomra utalva.

-Persze anyám,hisz egy jó házasság alap szabálya és törvénye; az őszinte igaz szerelem,hűség, őszinteség,figyelmesség.-idéztem nagyanyám szavait.

-Ebben nagyanyádnak,nagyon is igaza volt.-értett nevetve egyet anyám.

-Valamint,atyám is bele egyezett hogy ha megismertem a férj jelöltemet és utána is szimpatikusnak vagy szerelmes leszek ő áldását adja ránk.-mondtam el anyámnak apám ígéretét.

-Ez így való rendjén.Bár igaz, más törzsek vagy klánok nem így teszik,de mi ezért is vagyunk mások.

-Jobb ez nekem így.-vettem át a tele kosarat.-Ráadásul, apám elvileg egy másik úr fiával megbeszélt egy találkozott és kíváncsian várom már a találkozást.-meséltem el a hírt anyámnak,aki egyből felnézett rám és velem örült.

-Remélem helyes úrfi lesz.-kuncogott anyám.Annak ellenére hogy a 36. esztendejében járt,az idő vasfoga semmit sem fogott rajta,mintha csak 26 esztendős lenne,egy idegen első látásra a nővéremnek hinné.-Nos, azt hiszem ennyi volt, mehetünk haza.-állt fel édesanyám,majd elindultunk vissza a kunyhónkba az éhező férfiaknak ételt készíteni.-Majd elfelejtettem gyermekem...-szólt hozzám váratlanul anyám.-ma a mosás rád vár,amiért tegnap késtél a vacsoránál.-emlékeztett anyám.

-Rendben megyek.-szedtem össze a szennyes kosarat és elindultam a patakhoz a ruhákat kimosni,s útközben csatlakozott hozzám a legjobb barátnőm és bizalmasom egyben; Frida. Az ember fia,első rá nézésre azt hinné róla hogy félénk leány,de valójában, mindamellett hogy szép és okos, a férfiakat úgy cseréli és kérőit akár más a ruháját.Nem voltam és vagyok az az ítélkezős fajta,de akárhányszor feljön a szó arról hogy nekem férj jelöltet talált atyám, ő a legelső aki már panasz és féltékenység hagyja el a száját.

°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora