-Nik,te mit keresel itt?-öleltük át egymást.
-Az most mellékes,de ki ez az eretnek?-mutatott Antonella felé,aki még mindig a kötelek szorításából próbált szabadulni.
-A neve; Antonella és a nagynéném aki jelenleg segítségre szorul, és megpróbált sírt rabolni.-néztünk rá ismét.
-Várj,azt mondtad a nagynénéd és hogy Antonella?-kérdezett vissza Nik,mire bólintottam.
-Igen, miért?-néztem rá érdeklődve.-Azt ne mond hogy közöd volt hozzá,mert most fogok gutát kapni.
-Ami,azt illeti igen ismerem régről.-vigyorodott el.
-Kímélj meg minket a részletektől.-szólaltunk meg mindhárman egyszerre.
-Eloldoznátok, végre?-kérte Antonella,mire Kiara eloldotta varázslattal és így végre szabad volt.-Köszönöm.
-Bár ne kellett volna.-mondta Kiara gúnyosan.
-Ami,az illeti úgy közöm nem volt hozzá soha sem, csupán vámpírrá változtattam.-válaszolta meg a kérdésemet Niklaus.
-Akkor meg van az a göndör hajú férfi.-állt össze a kép.-Amúgy,most komolyan; jobb büntetést nem tudtál volna rá kiszabni?-néztem Nik-re aki csak jót mosolygott az egészen.
-Én magam,most arra lennék kíváncsi; mit akart Brenda-val?-szólalt meg Elijah,mire vártuk Antonella válaszát.
-Az erejét.-vallotta be.
-Nézzenek oda! Ebbe nem hazudik.-mondtam ironikus hangon.-Hát, arról álmodj továbbra is hogy a közelébe engedlek.
-Erről jut eszembe.-fordult felém Kiara hirtelen,mire rá néztünk mindannyian.-Ide felé jövet,hallottam hogy boszorkány régenst akarnak választani.-mondta el Kiara.
-Már értelmét nyerte a sír rablás.-nézett Nik a nagynénémre,aki pillanatok alatt falfehér lett.
-Őszintén Antonella; neked most az vágyad hogy meghalj vagy hogy a családod egybe tudd?-kérdeztem tőle.-Mert őszintén kezdem megbánni hogy a segítséget ajánlottam.
-Engem illettet volna az anyád helye,de nem engem akartak.-nézett rám dühös szemekkel.
-Ha tán nem használtál volna fekete mágiát még talán helyed lett volna.Na de inkább oldjuk meg a gondod hogy minél előbb megszabaduljak tőled.
-Most komolyan segítesz neki?-kérdezte Nik.
-Igen,mint mondtam hogy megszabaduljak ettől a piócától.-néztem rájuk,majd oda sétáltam az egyik szekrényhez és kinyitottam az ajtót.
-Ezek mik?-kérdezte Niklaus.
-Vadászok elleni fegyverek.-válaszolta Kiara helyettem.
-Amikor üldöztek vagy egy megtalált,minden ereklyét össze gyűjtöttem és némi átírással és mágiával vadászok elleni fegyverek lettek.Évszázadnyi fegyver áll a rendelkezésemre.-vettem elő egy surikent és egy kést.
YOU ARE READING
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasyA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️