×1,5 hónappal a történtek után×
Minden rosszat magunk mögött hagyva úgy döntöttünk,hogy a Lafayette Akadémián,megnyitjuk és megkezdjük az első hivatalos bálunkat,ahol az örökbe fogadó szülők is megismerhetik a gyerekeket és akár örökbe is fogadhatják őket.A bál szervezésében a gyerekek szavazatokat gyűjtöttek a legjobb ötletekre,és amelyik nyer az lesz a bálon.Persze,a kicsik sem maradtak ki belőle és a dekorációkért ő maguk is felelősek voltak.Öröm volt nézni ahogy a gyerekek boldogan izgatottan készülődnek a bálra,hisz valakinek soha életében nem volt ilyen,voltak akik épp az első csókjukat tervezték itt a kiszemelt partnerrel vagy hát igen éppen azt,de persze mindenhol lesz egy felnőtt felvigyázó,hogy elkerüljük az ilyen eseteket.Szerencsénkre az idő is kedvezett nekünk,hiszen remek gyönyörű tavaszi napunk volt,igaz a reggelek már amikor melegebbek voltak,az éjszakák olykor hűvösek,de ez nem gátolt meg senkit sem.A lányoknak nagy segítségére volt Rebekah,Freya és Rosa a szépség és divat tanácsadással,amin egész jót mosolyogtam még én magam is,de látvány hogy a lányok bátran mernek segítséget kérni jó pont volt.Nos ami a fiúkat illeti, azt inkább hanyagolnám Kol és Niklaus tanácsait,mert nem tudta volna az ember eldönteni hogy agyvérzés vagy a guta visz el,de sokan inkább Marcel-hoz mentek oda,akiről a fiúk megtudták hogy a szexi és dögös Rebekah-val jár,és ez már jó pont volt szintén,de nem szóltam le Kol és Niklaus tanácsát sem,hisz ezért volt pár jó tanácsuk.Ami engem és Elijah-t illeti,bent ültünk az igazgatói irodában és bele voltunk temetkezve a papír munkába,a sok megrendelése az italokat és az ételt illetően és persze az örökbe fogadási papírokkal.
-Nem ér,hogy a vámpír gyorsaságod használod drágám.-néztem rá egy pillanatra a papírok fölül.
-Nézzenek oda ki beszél...-mosolyodott el ő is rám nézve.
-Az én esetem teljesen más.-védekeztem játékos durcival,miközben simogattam a már látszódó lassan 20.hétben járó kerek hasamat.-Nekem lehet,és neked mi a mentséged?
-Hogy annak a boldogságnak az arcodon én vagyok az okozója.-tett egy aranyos romantikus bókot felém,amivel mostanában egyre többször halmozott el.
YOU ARE READING
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasyA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️