10.fejezett

127 1 0
                                    

×Aila szemszöge×

Miután, úgy döntöttem elhagyjuk Mystic Falls környékét és Lafayette-be költözünk,minden békésen és nyugodtan zajlott ugyanúgy mint,mikor újra találkoztam Elijah-ékkal.A kis Ana; immár 5 éves lett és egy nagyon édes,értelmes,okos és tündéri kislány lett,akiről mellesleg még kiderült hogy boszorkány erővel is rendelkezik akárcsak én.Így, megtanítottam minden apró kisebb fortélyra amire szükséges lehet önvédelemhez.Időközben Oliver bátyám is apa lett,amit egyenesen élvezett hogy 2 kislányt babusgathat egyszerre és vihet óvodába.Most sem volt másképp ezen a reggelen,éppen öltöztettem Ana-t az óvodára,amikor a kis Lisa rohant be a szobába,nagy boldogan.

-Aila...Aila....-szólt hozzám nagy boldogan.

-Tessék,Lisa?-néztem rá mosolyogva.

-Képzeld,jöttem apával át hozzátok,amikor egy igen helyes idegen bácsi állt meg előttünk....-mesélte nagy boldogan.

-Lisa,még csak 4 éves vagy honnan tudsz te ilyeneket?-vontam fel érdeklődve a szemöldököm.-S milyen helyes idegen "bácsiról" beszélsz?

-Anya szokta apára ezt mondani és öltönybe volt magas barna haj és szem.-adott le írást és ekkor se kép se hang nem volt nálam.
,,Hogy az ördöge tudott megtalálni,már megint?"-gondolkodtam el,miközben a lányok le rohantak megnézni a helyes idegen bácsit.

-Erre...erre gyere... gyere...-hallottam meg a lányok hangját egy kis idő után, én meg gyorsan kínomba az ajtó mögé bújtam,mint aki felszívódott.-...és ő az a....hol van?-hallottam meg Ana hangját.-Anya?-kiabálta nevem.

-Aila néni?-hallottam Lisa hangját és keresni kezdtek.

-Ha van egy tippem Aila néni itt lesz...-csukta be az ajtót ekkor Elijah,s így már szemtől-szembe álltunk egymással.

-Anya,te mit csináltál ott?-vont kérdően Ana,csípőre tett kezekkel.

-Hát...én...nos..öhm...-gondolkodtam el egy pillanatra.-Rendet akartam rakni a szekrényedbe.-hazudtam,de tudtam hogy béna volt ez a kifogás.

-Aila néni,ő az az helyes idegen bácsi akiről meséltem neked,hanem helyes?-pirult el Lisa,miközben a kezét fogta.-Egyszer, ő lesz majd a férjem.-ábrándozott,mire mindhárman rá néztünk és nem tudtam most nevessek vagy sírjak a helyzeten hirtelen.

-Ez kedves a kis hölgyeménytől,csak hogy ez az idegen helyes "bácsi" már sajnos foglalt és jóval idősebb kegyednél.-mondta el neki Elijah mosolyogva,miközben leguggolt hozzá hogy szemtől-szembe legyenek.

-Ki az?Megyek és megverekszem érted!-harciaskodott Lisa,mire nevettünk.

-Aila nénikéd.-mutatott rám,mire mindkét lány felém fordult.

-Anya,ez igaz?-kérdezte Ana,miközben közelebb léptem hozzájuk.

-Igen, kincsem igaz.-néztem rá őszintén.-Ezt a helyes idegent; Elijah Mikaelson-nak hívják és ő és a testvérei az első Ősi vámpírok kivétel a nővérüket; Freya-t aki boszorkány és Niklaus-t aki Hybrid.-meséltem el neki.

-Vámpír?-kérdezték egyszerre.

-Igen vámpír,aki vérrel táplálkozik és nem szereti a napot.-adtam választ.

°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora