×Elijah szemszöge×
Miután Freya,minden erejét felhasználva segített a feleségemen vártuk hogy magához térjen.Niklaus,vissza ment a lányához, míg Nahima és Oliver a lányokra figyelt.Időközben, Bill is megérkezett és hálálkodott hogy megmentettük a többi családot és a feleségem kérését tudják teljesíteni.
-Hálás vagyok, amiért segítséget adtatok nekem.-mondta nekem Bill még egyszer.
-Nem tesz semmit,de ami azt illeti volna itt nekem is egy kérésem.-fordultam felé komolyan.
-Mondjad.
-Nem szeretném,ha még egyszer a feleségem kerülne bajba azért mert mint Tanácsos nem tudjátok a dolgokat végezni.-intéztem felé a szavaimat kicsit fenyegetően.
-Még is hogyan értsem ezt?-vonta fel kérdően a szemöldökét.
-Úgy hogy mindez azért történt,mert nem végeztétek jól a dolgotokat. Ráadásul,tudtad jól,hogy családunk van és nem egy életért felelős a feleségem.Azt mondtad boszorkányokkal és farkasokkal kerestetted Eduard-ot, még is az ő farkasai előbb találták meg,mint a tieid, szóval áruld el mit titkolsz?-tértem a lényegre.
×Aila szemszöge×
Felébredtem a saját szobámban és nem találtam magam mellett a férjemet, ezért nehezen de elindultam megkeresni.Hallottam,ahogy az udvaron játszanak kint a lányok, így nagy valószínűséggel a nappaliban találom a férjemet,csak arra nem számítottam hogy Bill-el találom ott, így megálltam az ajtó mellett és hallgattam miről is van szó.
-Ezt még is hogy értsem?-hallottam meg Bill hangját.
-Úgy hogy mindez azért történt,mert nem végeztétek jól a dolgotokat. Ráadásul,tudtad jól,hogy családunk van és nem egy életért felelős a feleségem.Azt mondtad boszorkányokkal és farkasokkal kerestetted Eduard-ot, még is az ő farkasai előbb találták meg,mint a tieid, szóval áruld el mit titkolsz?-hallottam most a férjem hangját,amivel egyet kellett értenem, így kiléptem az ajtó mögül és megálltam mögöttük.
-Szóval Bill; mit is titkolsz előlem?-mordultam én is fel.
-Aila...-hökkent meg Bill.
-Kérdeztem valamit,nem ismétlem meg többször!-villantottam rá a szemeim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasiaA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️