11.fejezet

107 1 0
                                    

-Persze ne aggódj minden rendben van.-nyugtattam meg Elijah-t, miután elvitte a lányokat az óvodába én meg ismét otthonról dolgoztam.-Rendben van, én is szeretlek szia.-búcsúztam el tőle.Bent ültem a konyhába egy jó meleg kávéval és a laptopnak szenteltem ismét minden figyelmem.
,, Ismét árva gyerekek."- sóhajtottam fel miközben cikáztak a gondolataim,hogyan is tudnám ezt a problémát megoldani és mint ha olvastak volna a fejembe Bill hívott.

-Szia Bill.-üdvözöltem.

-Szia Aila.-hallottam meg a hangjában egy apró örömöt.

-Jó hogy hívtál,éppen hívni akartalak.Ugyanis kellene az engedélyetek arra,hogy az egyik házat amit nem használ senki sem,megvegyem vagy át ruházatok rám,ugyanis újabb 20 gyermekről kaptam értesítést.-meséltem el neki a fejleményeket.

-Az az átkozott...-mordult fel.-Rendben beszélek a többiekkel,de rám számíthatsz ha bármire is szükséged van.-ajánlotta fel a segítségét.Bill a Vérfarkas Tanács 2. legidősebb tagja volt rajtunk kívül még 2 voltak a Tanácsban; Beatrix aki miután édesapja meghalt át vette helyét a tanácsban és végül 3. legöregebb Tanácsos Colin.

-Köszönöm,de egyenlőre csak az engedélyetek kell,a többit én elintézem ezen ne aggódj.-néztem tovább az email-eket.-Van valami fejlemény?

-Semmi egyenlőre,csak azok amit most te mondtál,de kezdem gyanítani hogy a végén neked lesz igazad.-ismerte el az igazamat.

-Ha megtudok valamit szólok.-s azzal bontottam is a vonalat.

-Megjöttem.-hallottam meg a bátyám hangját.

-Szia Oli.-adtunk egymásnak arca puszit.

-Látom nem jó hírek.-ült le velem szembe.

-Hát nem! A héten ez az újabb 20 gyermek, már a 6. csoport akiket magamhoz kell vennem.-dörzsöltem meg a homlokom.-Most beszéltem Bill-el hogy az egyik elhanyagolt épületet vagy valami házat adjanak oda akit át alakítattok a gyerekeknek,mert már az iskola kollégiumába nincs hely.Rádasul, még keresnem kell tanítókat felügyelőket...-morogtam magam elé.

-Amibe,tudunk mi is segítünk.-szólalt meg Oliver.-Nem kell egyedül mindennel szemben nézned.

-Tudom,de így is sokat tettetek értem és értünk már,ideje hogy végre te is boldog légy bátyám.-néztem rá szomorú tekintettel.

-Húgom;Abey tanárnak ment,mert szereti a gyerekeket,ott van Rosa is ő is tanár volt mielőtt farkas lett belőle.-érvelt a bátyám.-Ők,örülnének ennek a feladatnak.

-Majd rá kérdezek.

-Viszont mi van veled és Elijah-val?-terelte a témát.

-Egyenlőre, még meg vagyunk de nem tudom meddig lesz ez így.-ittam a poharamba.-Tartok attól,hogy összetöri Ana szívét és azt az egyet nem tudnám elviselni.

-Tudom,de húgom látom rajtad hogy nagyon szereted.-jött oda és megölelt.

-Persze hogy szeretem Oliver,de...-s ekkor hallottuk ahogy az ajtó kinyílik.

°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant