-Jó reggelt kedvesem.-hallottam meg magam mögött Elijah hangját.
-Neked is drágám.-fordultam vele szeme.
-Mondtam már,milyen jól áll a fehér haj neked?-mosolyodott el huncutul,mire megforgattam a szemeim és én magam is elnevettem az egészet.
-A vér mágia átka,hogy még egy ideig nem kapom vissza az eredeti hajszínem.-bújtam bele a z ölelésébe.-De legalább illik a koromhoz.
-Légy bármilyen nekem te vagy a leggyönyörűbb.-csókolt homlokon.
-Köszönöm,de bármennyire jól esik ezt hallgatnom attól még Ana szülinapi bulija nem lesz meg.-keltem ki az ágyból és elindultam öltözni.
-Igazad van.-kelt ki ő is az ágyból és elindult a fürdőszoba felé.Kopogtatásra lettem figyelmes így be hívtam a hívatlan vendéget.
-Lisa,minden rendben van?-néztem az unokahúgomra,aki kicsit sápadt volt,ezért leültettem az ágyra és vártam hogy valamit mondjon.
-Ne haragudj Aila néni,de nem tudtam kihez is fordulhatnék ilyen helyzetben...-kezdte el mesélni félénken.-de,ma reggel erős fájdalmakra ébredtem és arra hogy tiszta vér az ágyam lent és....-pityeregte el magát.
-Lisa,semmi baj nincs ez csak annyit jelent hogy nővé értél és ma este átváltozol.-néztem kedvesen rá.
-De ma van Ana születésnapja és nem szeretnék le maradni róla.-sírta el magát mire magamhoz öleltem.
-Nem fogsz le maradni róla,át változol kicsit farkas alakban maradsz és vissza változol,ennyi az egész.-töröltem le a könnyeit.
-Segítesz benne?-nézett rám segítség kérően.
-Igen segítek,de apádnak is szólnod kell,bár tudom hogy most ha az infarktus nem viszi el akkor ezek után semmi.-nevettük el magunkat.
-Köszönöm Aila néni este akkor találkozunk.-öleltük meg egymást még egyszer,majd elindult haza.
-Most már ki jöhetsz drágám.-néztem Elijah-ra,aki ki jött egy száll köntösbe.
-Mi történt?-kérdezte tőlem,miközben felöltözött.
-Lisa,nővé érett és ma este átváltozik és amit nem tud; kiderül ő lesz-e az új Alfánk vagy sem.
-Gondolom,fel kell készítened.-nézett rám,miközben a kabátját vette fel.-Fel igen,de még fiatal Alfának ráadásul nem árultam el azt sem neki,hogy ha tényleg ritka színű lesz az még nem elég hogy Alfa legyen,mert meg kell velem küzdenie pontosabban 3 akadály vár rá.-magyaráztam el.
-Ana-nál még ne jelentkezett?-tette fel a komor kérdést.
-Egyenlőre nem,de egy gond is elég egy napra.-álltam fel az ágyról.-Még ott a bátyám is akinek ezt még meg is kell emésztenie.
-Igazad van,de az apja és mellette kell állnia.
-Meglátjuk,hogy Lisa el-e mondja neki,és ha igen hogyan fog rá reagálni.-nyújtottam át neki egy cetlit.-Ezeket szerezd be és rajta van Ana ajándéka is.
-Az estérem inden meglesz.-csókolt meg.-Megyek este találkozunk.
-Szia.-néztem utána,majd elindultam a konyhába,ahol a lányok már végeztek a reggelivel.-Isten éltessen kincsem.-öleltem meg a szülinapost,majd a kisebbik lányomat is.-Szia manóka.
-Szia anya,köszönöm.-mondta Ana.
-Anya,ma nagy buli lesz úgy-e?-kérdezte Lia.
-Igen drágám,hisz a nővérednek születésnapja van.-néztem rájuk, a kávém készítése közben.
-Akkor jó,mert ma csinos szeretnék lenni.-jelentette ki Lia.
-Mindennap az vagy.-mosolyodtam el.
-Apa is ezt mondta.-vágott durcis arcot.
-Húgom,mond hogy ez nem igaz???!!!-törte e az ajtónkat a bátyám,mire mindannyian rá néztünk.
-Neked is jó reggelt.-néztem rá.
-Hogy lenne még is jó...?-itt félbe is szakítottam.
-Nem ez a legmegfelelőbb hely és idő a vitára vagy a gyermekeink érettségét megvitatnunk.-szóltam rá viking nyelven,amit szerencsémre csak mi ketten és a Mikaelson-ok tudtak beszélni.
-A lányom átváltozik még is mikor ha ne most beszéljünk róla?-vágta vissza nekem viking nyelven.
-Segítek neki és ha nem leszel mellette és segíted át,ezzel jobban megbántod mint akkor mikor a szülőszobába nem voltál képes hozzá bemenni.-zártam le a témát.
-Anya,ti miről beszéltek?-kérdezték a lányok egyszerre.
-Nagybátyátok,változókori betegségben szenved és rajta van a pánik.
-Az mi?-kérdezte Lia.
-Majd ha felnősz megérted,de most irány és mindenki szedje magát estére rendbe,mert nekem is sok dolgom van.-csaptam össze a kezeim,majd mikor a konyha végre szabaddá vált neki láttam,sütni-főzni.Az idő gyorsan telt és észre se vettem hogy a nap 3/4-de már el is ment,mire végeztem az ételekkel és a tortával.Tiszta liszt és hús illatú voltam,amitől már kezdtem kicsit rosszul lenni,így fogtam magam és leültem a pulthoz egy üveg bor társaságába szusszanás képen és ekkor toppant be Elijah is a bevásárlási körútjából,jól megpakolva.
-Meg van minden amit kértél.-rakta le a táskákat.
-Gyere be Hope.-invitáltam be,miután megéreztem az illatát és hallottam a többiek hangját.
-Szia Aila néni.-nézett rám a kész felnőtt Hope,szomorúan még is kicsit boldogan.
-Szia Hope,örülök hogy eltudtál jönni és itt vagy a lányok nagyon örülni fognak neked.-öleltem meg.-Őszintén sajnálom az édesanyád,és hogy tudd ő is ezt szeretné hogy jól érezd magad.-suttogtam a fülébe,mire némán bólintott és jobban magához ölelt.
-Köszönöm,de nem bánod ha felmegyek a lányokhoz?-kért engedélyt,mire biccentettem és már ment is fel.
-Aila.-fordultam Beka felé,aki Marcel kíséretében jött volna be.
-Mert ma kedves hangulatomba vagyok; gyere be Marcel.-invitáltam be a vámpírt.
-Köszönöm Aila.-köszönte meg Marcel.
-Pakoljatok le,nem sokára kezdődik a parti.-szóltam nekik és intettem felfelé,mire elindultak lepakolni.-Te meg vidd ki az ajándékokat drágám.-kértem tőle.
-Hali főnök.-lépett be Taylor az ajtón.
-Szia kölyök,jó hogy jössz kérlek az ételeket vidd ki,a tortát nem bízom rád.-kértem tőle,mire vigyorogva elindult az ételeket ki vinni.
-Jól kitettél magadért lányom.-lépett be Nahima is az ajtón.
-Hát anyám muszáj voltam,most már sokan vagyunk.-fordultam felé mosolyogva.
-Hallottam mi történt és őszintén aggódom.-tért a lényegre.
-Anya ne most,mert még nem tudják a teljes menetet és Ana még nem szólt.-kértem tőle,mire némán bólintott.
-Anya,tetszik?-futott le a lépcsőn Lia nagy sietve,hogy megmutassa a ruháját.
-Gyönyörű vagy kincsem.-emeltem fel és vettem az ölembe.
-Édesanyád szépségét örökölted.-dicsérte egyszerre Elijah és Nahima.
-Köszönöm.-pirult el,majd lekérve magát már futott is ki.
-Nem adok neki 5 percet és megtalálja a csokiszökőkutat és a ruhának annyi.-mosolyodtam el.
-Menj lányom készülődj te is,mi majd fogadjuk a vendégeket.-anyáskodott felettem Nahima.Mivel ez egy családi ünnepség volt,nagyon nem öltöztem ki úgy mint egy estélyre,de még is partihoz illően jelentem meg,miután minden készen állt.Lefele menet a nappaliban,pont összefutottam Ana-val,megkértem hogy menjünk be a szobájába,hogy megbeszéljem vele mi fog történni.
-Mond anya.-ültünk le a kanapéra.
-Ma reggel, Lisa meglátogatott és a segítségemet kérte az átváltozásában,mivel nos nő lett belőle és szeretném ha tudnád,hogy nagy szüksége van rám,de nem szeretnélek cserben hagyni téged.-tértem a lényegre.-Viszont,ami miatt ezt felhoztam az az hogy nem tudhatom melyikőtök lesz majd utánam az új Alfa,de szeretném ha tudnád hogy nem csak próbatételek és élet-halál harc, ami feladással is döntheti el ezt az egészet,hanem a Tanács is.-mondtam el neki mindent.
-Ezt eddig miért nem mondtad el?-kérdezte tőlem kicsit aggódva.
-Mert neked is bármikor megjöhet kincsem és ha én nem is de édesapád aggódik,hogy hogyan fogod ezt mind átvészelni.-mosolyogtam rá biztatóan.
-Megígérem,hogy amint megtörténik ez neked szólok először.-nézett rám most már maga biztosan.-De anya,mi is ott lehetünk,hogy támogassuk?
-Persze kincsem,de most menjünk és ünnepeljünk.-álltunk fel és elindultunk le a partira,ami már javában folyt.Mindenki beszélgetett,iszogatott és táncolt addig míg a szülinapos meg nem jelent,mert ekkor már megkapta mindenki figyelmét és egyszerre köszöntötték fel,amit nagy mosollyal az arcán fogadott és mindenkihez oda ment 1-1 szót váltani.Az én anyai szívem büszke volt minkét lányomra,hogy bár nem voltam mindig a legjobb szülő anyjuk még is sokkal felnőttebbek voltak még nálam is.
-Szabad a hölgyet egy táncra?-lépett mögém Elijah.
-Csak tessék.-nyújtottam a kezemet felé,mire oda sétáltunk a többi táncoló emberhez és mi is táncolni kezdtünk.
-Fáradtnak látszol.-jelentette ki.
-Az is vagyok,de még nem ért véget a nap és még egy átváltozás hátra van.-bújtam hozzá.
-Tudom,de még is rossz előérzetem van.
-Inkább ismétlődő rémálom drágám,hisz Niklaus-sal élted ezt végig.-emlékeztem vissza.
-Igen ez igaz.-pörgetett meg.
-De ne aggódj minden rendben lesz.-néztem rá.
-Khm...-hallottam meg magunk mögött egy torok köszörülést,majd oda fordulva Ana-ékkal találtuk magunkat szembe.
-Jó estét Mr és Mrs Mikaelson.-köszöntött minket Liam.
-Kérlek,szólíts csak Aila-nak Liam.-mosolyodtam el.-Örülök,hogy el tudtál jönni és hogy a lányunk választottja vagy.
-Köszönöm és ígérem nagyon vigyázni fogok a lányukra.-nézett ránk a fiú komolyan.
-Ezt helyesen is teszed,mert ha egyszer is....-jelent meg hirtelen mögöttünk Niklaus,mire gyors sebességgel hasba vágtam.
-Azt akarta mondani a gonosz farkas,hogy vigyázz rá és kezeljétek felnőttként a helyzetet.
-Ez csak természetes.-mosolyodott el,majd elindultak táncolni.
-Ez fájt.-görnyedt össze.
-Örülj hogy ennyivel megúsztad te kretén.-mordultam rá.-Majd akkor okoskodj,mikor Hope lesz hasonló helyzetben.
-Ezzel nem tudok vitatkozni.-fogta a férjem a pártom.
-Na de, ideje a torta vágásnak és elindulni a dolgunkra.-néztem rájuk,mire mindenkit összehívva,meggyújtottuk a gyertyákat a Boldog Születésnapot éneklés után. Ana elfújta a gyertyákat miután kívánt majd mindenkivel koccintottunk és neki láttunk a torta vágásnak.Még egy ideig tartott a buli,amikor a vendégek úgy döntöttek nekik mára ennyi elég is volt és haza felé kezdtek szállingózni,nekünk ezzel megspórolva a haza küldést. Lisa szerencsére még egyben volt,így elkísértük oda ahol zavartalanul tudd majd átváltozni és bűbájjal köre vettem a helyet,hogy még véletlen se tudjon tőlünk messzebb jutni.
-Aila néni,fájni fog igaz?-kérdezte kicsit aggódva és félve Lisa.
-Igen drágám,de csak az első alkalom utána úgy megy mint a karika csapás,de egyet ne feledj; ne hagyd hogy a farkas ösztöneid uralkodjanak mert akkor nem fogsz tudni visszaváltozni és akár ránk is támadhatsz.
VOUS LISEZ
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasyA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️