A fájdalom már szinte elviselhetetlen volt mire a többiek ide értek a suliba.Próbáltam az összes lehető varázslatot és gyógyteát meginni hát ha csillapodik de minden sokkal rosszabb lett én meg egyre gyengébb lettem.
-Mi történt?-kérdezte aggódva Beka.
-Varátlanul fájdalmai lettek.-magyarázta el Elijah.
-Mivel próbálkoztatok?-kérdezte Freya vizsgálva minket.
-Gyógyteák és varázslat de semmi javulás.-nyögtem ki fájdalmasan a szavakat.
-Megpróbálok 2 dolgot szólj ha fájdalmat érzel vagy nem érzel semmit se.-mondta Freya én pedig bólintottam és először varázslatot kezdett használni amitől kicsit megnyugodott a baba de nem volt elég,majd következett egy másik kísérlet amihez már emberi vért alkalmazott amitől végképp elmúltak a fájdalmaim.
-Nem érzek semmit se.-mondtam neki meglepődve.
-Akkor valószínűleg a magzat ahogy nő egyre jobban erőt gyűjt magának és ha nem kapja meg fájdalmat okoz.-állította össze a diagnózist.
-Most akkor a szülésig emberi vért kell innom?-néztem rá kicsit ijedten.
-Sajnos igen mivel félig vámpír is a baba.
-Ez még is hogy lehetséges?-kérdezték a fiúk.
-Nem tudom,eddig ez csak szipojozó boszikra volt jellemző.-gondolkodott Freya.-De ez az emberi vér ivászat nekem is új.
-Amíg egészséges és nem akar idő előtt ki bújni addig jó.-ültem fel nehezen.-Köszönöm Freya.
-Biztosan rendben lesz?-hallottam meg a férjem hangjában az aggodalmat.
-Igen Elijah,ne aggódj a kismama és a baba is egészséges.-mosolyodott el Freya.-Csak plusz energiára lesz szüksége.
-Alig várom világra jöjjön.-tápászkodtam fel óvatosan a kanapéról.-Több nehézséggel jár mint Lia.
-Megpróbálok egy olyan tárgyat készíteni ami fel lesz töltve varázs erővel talán az segít hogy ne a te erődet szívja el.
-Van egy fa ott ahol születtünk.Nem az amiből a karó készült hanem egy rá hasonlító vörös lombja van.-mondtam el Freya-nak az erőnk egyik forrását.
-Ez sokat segít...rendben napokon belül jelentkezem.-bólintott majd el is ment.
-Nem akarsz otthon pihenni?-tapintott rá a lényegre Elijah.
-De igen és kérlek addig vedd át az iskola dolgait is.-néztem rá erőtlenül,mire össze pakolta a cuccainkat és haza vitt minket rá bízva a felügyeletemet Beka-ra.
-Bármi történik azonnal hívjatok.-mondta komoran Beka-nak.
-Ne aggódj fivérem,minden rendben lesz.-mosolyogott rá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasiaA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️