Az idő gyorsan telt; a kis Ayiana 3 hónapos lett, és ami számunkra nagy öröm volt hogy ő is farkasnak született, így idővel mindenre megtaníthatom majd.Tudtam hogy ő nem lesz olyan farkas mint én és a bátyám,de ha úgy gondolja és szeretné át változtathatom olyanná amilyen mi is vagyunk, bár igaz mi is mágia szülöttei vagyunk,de a miénk természetes.Azóta se hallottunk a Mikaelson testvérekről és még csak a mocsár ezen részén se jártak,ahol mi voltunk, bár ez az örömöm nem tartott sokáig,ugyanis egy nap váratlanul Hayley jelent meg a határunknál és engem keresett."Minden vágyam" az volt hogy vele keljen beszélnem,vagy akár látnom de eleget téve a kérésének fogadtam.
-Gyere beljebb.-invitáltam be,miután éreztem rajta hogy ő maga is Hybrid lett.-Mit akarsz?-néztem rá érdeklődve, miután mindketten helyet foglaltunk.-Nahima... kérlek a lányomat vidd el magaddal.-szóltam hozzá indián nyelven.
-Gyors leszek.-kezdett bele fölényesen.-Szeretnénk, ha csatlakoznál a falkánkhoz.-tért a lényegre egyből.Először értetlenül néztem rá,aztán szívből jövő hangos nevetésben törtem ki akarva-akaratlanul.
-Te most komolyan,ennyire tudatlan vagy?-fogtam még mindig a hasam a röhögéstől.
-Mi ezzel a gond?-nézett kérdően rám.
-Át tudsz változni igaz?-bólintott majd jeleztem hogy tegye meg nyugodtan,majd mikor át változott, én magam is így tettem és mint ha egy medve és egy csivava akart verekedésbe keveredni egymással.-Nem kell elmagyaráznom semmit se úgy-e?-változtunk vissza mindketten.-100x idősebb és erősebb vagyok nálatok, ráadásul Ősibb is.-jelent meg az arcomon a diadal ittas mosoly.
-Te is Ősi vagy mint Elijah?-próbálta össze rakni a képet.
-Igen.-öntöttem ki 1-1 pohár whisky-t és az egyiket oda nyújtottam neki.-A.házasságunk nem csak a szerelmünkre és a család alapítására alapult,hanem béke fentartásra is.Farkasok és vámpírok között,de ennek Mikael vetett véget.-avattam bele a titokba.
-Értem.-ivott a poharába.
-Úgy hogy a válaszom...nem.-fogtam rövidre.-S mint mondtam; nem akarom a Mikaelson családot a közelembe tudni, úgy hogy arra kérlek tartsd a szád vagy darabokban végzed és nem fog érdekel senkid sem,megértettél úgy-e?-villantottam meg a szemeim rá.
-Persze.-bólintott,majd poharat tartalmát kiitatta és már ment is el.Ekkor nem sokkal később a bátyám jött be a szobába.
-Mit akart?-ült le velem szembe.
-Hogy csatlakozzunk a falkájukhoz.-ittam a poharamba.
ESTÁS LEYENDO
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasíaA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️