32.fejezett

36 2 0
                                    

-És úgy gondolod hogy valami hátsó rossz szándéka van?-álltam fel az ágyról hogy megjártassam az elgémberedett tagjaimat.

-Igen..mint te is tudod nem éppen a legjobb viszonyban váltunk el egymástól.-emlékezett vissza.

-Azóta sok idő telt el és csak bízni tudunk abba hogy nem fog történni semmi rossz.Meg ez nem meglepő hiszen elvégre a lányod és a nagyanyja beteg még szép hogy haza jön.

-Igazad van,de még is félek.

-Nem lesz semmi baj sem.Csak bízz a legjobbakban.-ekkor megszólalt a telefonom és Frank írt hogy látogatónk érkezett így abba hagyva a beszélgetést elindultunk a hívatlan vendéghez aki nem más volt mint Bonnie.

-Engedjétek be.-szóltam a fiúknak akik át engedték Bonnie-t.-Szia, örülök hogy látlak.-öleltük át egymást.

-Én is örülök neked.-távolódtunk el egymástól.-Elijah elmondta mi történt és őszintén aggódok érted.

-Van megoldás a gondra csak boszorkány nincs aki tényleg biztosan segíteni is rajtam.-sóhajtottam fel,majd elindultunk a házba ahol Bonnie-nak whiskey-t Abey-nak gyümölcs levet magamnak meg tasakos vért öntöttem ki.

-Hogy bírod?-utalt a tasakra.

-Szarul de büszkén.-ittam bele.

-Vissza térve a boszikra,gondolod hogy a Vének segíteni fognak?

-Muszáj lesz nekik,ha csak más vezetőt nem akarnak helyettem.

-Ki lenne még is alkalmas a helyedre?

-Nem tudom,a lányok biztosan nem hiszem még fiatalok,de igaz ez nem jelent semmit sem.

-Utána nézek hát ha titkolnak előlünk valamit.

-Rendben van,de légy óvatos.-ekkor ismételten megszólalt a telefonom és ezúton Kol hívott fel.

-Szia Aila.-köszönt bele miután felvettem a videó hívását.

-Szia Kol,Davina.-köszöntem vissza.

-Hallottuk mi történt veled,hogy érzed magad?-kérdezte aggódva Davina.

-Most éppen jól,de ki tudja meddig tart ez az állapot.Ti nektek milyen a második nászút?-tereltem el a témát.

-Csodásan és üdítő érzés távol lenni a sok gondtól.-mondták vidáman.-Hallom Klaus és Caroline együtt vannak, már ideje volt annak a kreténnek.-vigyorodott el pimaszul Kol.

-Ha ezt hallotta volna most a gyönyörű kényelmes koporsódban feküdnél.-nevettem el magamat.

-Ebben igazad van.Lányok hogy vannak?

-Jól vannak,de jelenleg Ana most maga alatt van.-meséltem el a történteket.

-Mit tett vele az a szemét?-vonta fel idegesen a szemöldökét.

-Szakítottak és most próbálja túl tenni magát ezen.

°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora