*1 hónappal később*
Hazudnék ha azt mondanám,mind nagyon boldogan ülünk itt 1 hónap után Nik és Caroline esküvőjén; Henry-k nem bírta a tömeget így hatalmas sírba kezdett,Lia és Ana,már majdnem kiütést szenvedtek a koszorús lány ruha miatt,s ugyanebben a cipőben járt Hope és Saltzman ikrek is.Car,fel-alá mászkált mert nem tetszett neki épp valami,mert mindennek tökéletesnek kell lennie; Elena és Bonbon meg utána futkostak,Damon és Alarick, az ital bárt fosztotta amihez nekem is kedvem támadt volna.Kol és Davina,tisztes távot tartott a családtól,Freya és Keelin,meg újra élték a nászútjukat aminek persze örültünk.Rebekah és Marcel,meg a szokásos késők,de köszöni szépen, mindenki remekül van ahhoz képest. 1 óra elteltével végre elkezdhettük a szertartást,ami el se kezdődött de már azt akartam hogy vége legyen.
-Át veszem Henry-t,te addig ülj le.-suttogta Elijah,majd átvette az alvó babát.
-Jobban, jártunk volna ha otthon maradunk.-szóltam hozz telepátián keresztül.
-Niklaus, boldog pillanat nem tehetjük ezt meg vele.-válaszolt vissza a férjem.
-Igazad van,de már fájdalmaim vannak nekem is ettől a ruhától.Esküszöm, soha többet nem hallgatok Caroline-ra!-húztam lejjebb a ruha cipzárját hátul.Már, tudom mit éreztek az arisztokrata nejei és lányai a füzökkel.Végre, meghallottam a pap utolsó szavait és így kicsit megkönnyebbültem hogy nem sokára megszabadulok a ruhámtól és végre a cipőmtől is.
-S ezennel férj és feleségnek nyilvánítalak bennetek!-mondta a pap és megcsókolták egymást.Hatalmas taps és öröm fogadta az ifjúpárt és végre kezdődhetett a mulatság.Hogy, legyen azért valami szép emlékek is,csináltunk pár képet az esküvőről.
YOU ARE READING
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasyA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️