-Mi a baj?-tört be a szobába villám sebességgel Ren.
-Semmi..miért?-néztem rá kérdően miközben próbáltam felvenni a földről az egyik fülbevalómat.
-Hadd segítsek.-lépett oda,majd segített feltenni a fülbevalómat.-Mese szép vagy.
-Te is elegáns vagy.-dícsértem meg,miközben ismét készültünk az Őszi bálra.
-Biztos vagy benne hogy ekkora pocakkal kellene,emberek közé menned?-kérdezte aggódva.
-Igaz,hogy 9 hónapos vagyok de még 2-3 hét hátra van...ne aggódj annyit.-forgattam meg a szemeimet nevetve.-Azzal hogy köszöntöm a vendégeket és sétálok bajom még nem lesz.
-Az is igaz.-azzal a karját nyújtotta és elindultunk le a lépcsőn,ahol a többiek már vártak minket.
-Gyönyörű vagy.-lépett oda hozzám Elijah majd egy apró csókot lehelt az ajkaimra.
-Köszönöm,te meg igazán szexi vagy mint mindig.-kacsintottam rá kacéran.
-Akkor indulhatunk?-kérdezték a lányok.
-Igen, mehetünk.-mondtuk egyszerre és mindenki autóba szállva elindultunk az iskolai ünnepségre ahol ismételten a támogatoknak és örökbe fogadoknak tartottunk.Amikor megérkeztünk az iskolához a lányok szinte azonnal rohantak be táncolni a többiekkel míg mi a vendégeket üdvözöltük és váltottunk velük párszot.
-Aila! - hallottam meg Alarick hangját.
-Rick.. - fordultam felé. - Örülök hogy még is csak eljöttél!
-Én köszönöm a meghívást.Hogy bírod? - utalt a hatalmas hasamra.
-Még egybe és nehezen de már lassan finishbe.
-Emlékszem amikor Caroline ugyanígy várta az ikreket. - emlékezett vissza.
-Csak azt tedd hozzá hogy 3x volt türelmetlenebb és hisztisebb. - nevettük el magunkat.
-Nem is igaz! - háborodott fel nevetve az említett fél.
-Aila! - hallottuk meg ekkor Taylor hangját aki a családjával szintén részt vettek az ünnepségen.
-Taylor, Mia örülök hogy látlak titeket is. - öleltük át egymást.
-Hová gömbölyödsz még? - vigyorodott el Taylor.
-Szeretnék, bízni benne hogy ez lesz az utolsó terhességem.
-Soha ne mond hogy soha.
-Ez is igaz.Viszont most bocsássatok meg de még váltanom kell pár szót a vendégekkel. -kértem tőlük bocsánatot és mentem a Tanácstagokkal 1-2 dolgot megbeszélni a továbbiakról amikor hangos farkas morgásokra lettünk figyelmesek.A hang irányába mentem ahol Lisa és Ana egymásnak estek farkas alakban.
-Minden miattad történt! - ordította Ana Lisa-ra.
-Nem tehettem róla bele szerettem! - ordított vissza Lisa, majd újra egymásnak estek.
ESTÁS LEYENDO
°~Az Örök Kötelék~° /Elijah ff/ Befejezett ✅
FantasíaA szerelem furcsa dolog. Boldog leszel tőle, aztán szomorú. Olyasmiket is megteszel, amiket azelőtt sosem tettél volna meg. ❤️