15 'when you're champagne cool

369 54 69
                                    

hyunjin'in elini kasıklarımda duyumsuyorum. vücudum irkilerek yavaşça bir alev topuna dönüşüyor. yüzüğün soğuk demir çıplak tenime temas edince hafifçe inliyorum. "jin.." ona böyle seslenmek hoşuma gidiyor.

profesyonelliğini bozmadan devam ediyor işine. kaşları çatık, yine neden sinirlendi? dizini yumuşak yatağa, orta parmağını da kasığıma bastırıyor sertçe. "ah.." diyorum. sabrım yok. dokunuşlarını daha fazla hissetmek için bedenimi ona itiyorum. bu beden senin, demek istiyorum. ben seninim. ama o duymuyor beni, burnundan kanlar oluk oluk akmaya başlıyor. "razı mısın buna?" diye soruyor.

ufak bir tereddüt hissetsem de buna izin veremem. hızlıca kafamı sallıyorum ve burnundaki kanları kasıklarıma bulaştırıyorum. kanlı ellerini çıplak göğsüme koyup üst bedenimi kızıla boyuyor. büyülenmişcesine bakıyorum ona, "seni seviyorum." diyorum. sana aşığım. kelimelerin hiçbir anlamı olmadığını biliyorum, yine de söylüyorum.

orta parmağındaki kanı dudaklarıma sürüyor yavaşça. acıtmamaya çalışıyor sanki. "ben bir insan değilim." diyor. kaşlarım yavaşça çatılıyor. dudaklarını benimkilerin üzerine koyuyor, kendi dudağını da kana boyuyor. atılıp öpmeye çalışacakken geri çekiliyor. "bir cani, suçluyum ben."

ama elini çekmek yerine daha sıkı tutmaya başlıyor. organımın yandığını hissediyorum. "umurumda mı.." diyorum kafamı geriye atarken. dudaklarını hissetmemle aynı anda inleyerek geliyorum ve-

siktir amk

uyanıyorum. sanki bir kapı sesi duymuş gibiyim. bugün günlerden ne bilmiyorum lanet olası. mal mal gezinirken hyunjin'in yokluğunu fark ediyorum. gitmiş. kirlenmiş yatağı temizleyip hazırlanmaya başlıyorum hemen.
ne yapacağımı bilmiyorum ama bir şeyler yapmam lazım sonuçta? değil mi.. of

ne olurdu ki o rüya gerçek olsaydı

olacak iş değil. telefonumu çıkarıp mesaj yazmak en iyisi sanki. "ımm neredesin?" yazıyorum kısaca. cevap vermesini diliyorum.
çantamı alıp çıkıyorum.

--

selam fıcten bır sey beklemeyın her an sırasıyla tum karakterlerı oldurup ardından kendıme sıkabılırım

bu arada villain'ın ortacag koylusu diye anlamı varmıs amk ortacag koylusu hwang hyunjın

villain | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin