Alev ailesine beş yaşından beri temizlik yapar, yemek hazırlar,bulaşıkları yıkar kısacası ailesine hizmet eder abisi kızsada onun yatağını toplar bazen meyve götürürdü.Eğer vakti kalırsa ödevini yapardı genelde geç saatte yapar çoğu zaman tamamlayamazdı.Bu durumdan öğretmenlerine bahsetmedi bundan dolayı bir gün disiplin cezası aldı.Bu durumdan disiplin kuruluna bahsedince kurul kızı yetiştirme yurduna götürmek istedi Alev red etse bile kurul dinlemeyip bir adamı evlerine yolladı Berke Alev'i alıp kaçırdı 3 ay şehir dışında arabada kaldılar .Bu durum Alev için büyük bir tranva oldu
Aslında diğer olaydan çokta sonra olmayan bir olay bu.Alev o gün çok yorgun olduğundan temizlik yapmak istememişti bu yüzden babası onu dövücekti, abisi son anda babasını durdurmuş "Onu değil beni döv!O daha küçük okula gidiyor hem o açıklama yapamaz ama ben yaparım!"diyerek babasına bağırdı ve abisi Alev'i odasına kitleyip son ses müzik açımış 1-2 saat sonra her yeri morarmış bir şekilde odaya gelmişti Alev'e ortalıkta çok dolaşma demişti.Alev hem rutin işlerine baktı hem de abisine baktı.
Alev 15 yaşına kadar benzer durumlar yaşamış.Hiçbir arkadaş edinmemiş, a-sosyal bir kızmış.Alev hep yaptığı gibi okuldan dönerken abisinin yanına iş yerine gitmiş fakat abisini bulamamış ofiste çok kişi yokmuş zaten, gidip abisinin arkadaşına sormaya karar vermiş.Abisinin bir arkadaşına sorduğunda abisinin arkadaşı "Abin..." Alev korkmuştu ama çaktırmamıştı "Alev abin.."
Alev bir anda söze girdi "ABİM!ABİM NE ABİM?!NE OLDU...(?)"
"Alev abin.. o kalp krizi geçirdi.Sana bunu söylemek için geldim" Alev adam sözünü bitirmeden bir anda bayılmıştı..Alev gözlerini hastanede açtı uyandığı gibi ağlamaya başladı kolundaki surumu umursamadan kalkmaya çalıştı ama kalkamadı.Ailesinden nasıl kurtulacağını düşünürken abisinin evi aklına geldi ev 2+1 bile olsa ona yetermiş nede olsa anahtarı varmış.Eve gitmiş biraz işte çalışıp yeni birkaç şey almış.Ama geçinmek için her gün işe gidermiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİ
Teen FictionBazı erkekler geç olgunlaşır.Taa ki hayatlarını olşturan şeyi kaybettikleri ya da kaybetmek üzre oldukları ana kadar.İşte ben de tam o anı yazdım. Hikayenin Instagram hesabı: Gizemli2kiz