DÜĞÜN GÜNÜ

15 1 0
                                    

Bölüm şarkıları:
Nazende sevgilim
Aşk eski bir yalan

Tuğra'nın ailesinin âdetleri yüzünden birbirimizi sadece ilk dans için sahneye çıkarken görebilirdik.Gelen makyöz ile elbisemi giydim ve kendime makyaj yaptırdım.Saçlarımıda yaptırdıktan sonra hızla evden çıktım.
Atakan beni aldı.Fotoğraf çekim yerine bıraktı.Tuğra karşımda takım elbisesi ile çok yakışıklı bir şekilde duruyordu."Sen benim kocamsın!Ama ben seni ilk defa bu kadar yakışıklı görüyorum!Tamam hep yakışıklısın ama çok yakışıklısın böyle." dedim Tuğra'ya.Tuğra'da güldü.

Yarım saat fotoğraf çekindik."Görüşürüz aşkım!" dedim Tuğra'ya dönüp."Görüşürüz bebeğim." dedi Tuğra.Ona öpücük yollayarak Atakan'ın arabasına bindim.

Eve vardığımda kendimi salondaki koltuğa fırlattım."Hoş geldin gelin hanım!" dedi Deniz."Hoş buldum.Ama çok yotuldum." dedim.Deniz gülüp elindeki yelpaze ile beni serinletti.Gülerek konuştu."Olsun!Ne olacak.Kahve yapayım mı?İyi gelir." dedi.Gületek ona döndüm."Oğlum sıcak diyom yanıyom diyom piştim kavruldum az sora haşlanacam diyom!Sen bana kahve diyon.Bana soğuk içecek ver."Dediğimde Deniz hızla mutfağa gitti.Bana biraz içecek doldurdu ve getirdi.Teşekkür ederek bardağı dikledim.Deniz bana güldüğünde konuşmaya başladı."Kalk bakalım gelin hanım efendi.Makyajın yapılacak daha!" dedi.Haklıydı.Düğünü geç saatlere bırakmak istemiyordum.Bu yüzden altı buçuğu uygun bulmuştum.Düğğn bu saatlerde başlayacaktı ve dokuz buçuk on gibi bitecekti.Şimdi saat dört buçuktu.Hem birlikte kıyafetleri alıp arabaya bindik.Yanımızda yedek kıyafetler, bir kaç battaniye de vardı.Ayrıca tokalar, yedek ayakkabılar da vardı.Zaten gerekebilecek şeyler düğün yerine gitmişti.

Uzun süren bir makyaj ardından gelinliği giydim.Saçlatım son kez düzleştirildi.

(Tuğra'nın anlatımı ile)

Fotoğraf çekiminden çıkar çıkmaz eve geçtim.Eve gidip üstümü değiştirdim ve berbere gittim.Bir post orda ödeme yaptım.Her yerde birine para kı verecektim?Alev'im ile evlenmek için çok düşük bir şarttı tabi ki.Fakat bu biraz can sıkıcıydı.
Çok merak ediyordum onu.Acaba çok yorulmuş mudur?Acaba uykusu gelmiş midir şimdi?Uyuması onun için iyi olurdu aslında.Neyse uyur akşam.Ama karım olarak uyusada olur.Ben hayır demem.İnşallah o da hayır demez.E hayır diyecekse neden evlenelim offf.Kafa gitti bendede.

Düğün yerine gidip dağmatlığımı giydim.Üstümde nir gerginlik vardı.Biz sadece bir kez dans etmiştik!Nasıl dans edeceğiz?Yapacak bir şey yok.İstediğim gibi bir damatlık bulduğum için mutluydum.Paçası dar değildi.Çok saçma dar paça şeyler.Kimseye yakıştırmam -Alev'im hariç tabi ki!-.

Her şeyim tamamdı.Fakat ne Alev ne de düğün yeri hazırdı.
Canım sıkılmıştı açıkçası.Doruk bağzen yanıma geliyordu.Elif Alev'in topuklusunun altına adını yazdırmaya gitmişti.O bacak kadar boyuyla nasıl evlenecek?Evlendirmem ki. Doruk'a kalmadan ben vermem kardeşimi.Aa bacak kadar boyu var.sanırım Berke abide böyle düşünecekti.Ayrıca Annem nerdeydi?O da mı adını yazdıracaktı?Babam var ya!?KOMŞULAR ANNEM ELDEN GİDİYOR!

Tuğra oğlum mal mısın?Alev'e yardıma gitmiştir!

Salih ağabey, İsmail, Doruk, babam, Atakan, Serhat, Murat burdaydı.Ayrıca diğer arkadaşlarım yani Volkan, Serkan ve Tolga da buradaydı.Ne kadar kalabalıkmış lan oda.
S

erhat ve Serkan çok aklıı iki yaratık olarak el oynu oyynuyorlardı.Yani şöyle diyelim hani küçük kızların oynadığı oyun şaşırana beş tokat gibi bir şeymiş.

(Alev'in anlatımı ile)

Hazırlıklarım bittiğinde Ayşen anne salonun doldup dolmadığına bakmıştı.Kızlar salona geçerken Ayşen anne Tuğra'ya haber vermeye gitmişti.Ben hazırlanmış kapının ağzında bekliyordum.Çok fazla makyaj istemediğim için fondoten, kapatıcı kontür tarzı şeyler sürmemiştim.Eyeliner, rimel, allık, parlatıcı, ruj, far, göz kalemi ve adını bilmediğim şeyler vardı.

Çocuklar salona geçerken bana çok güzel olduğumu söyleyerek gitmişlerdi.Atakan beğendim işareti yapmıştı, Serhat dönüp br daha bakıp gözlerine kalp işareti yapmıştı.Murat kalpten dürbün yaparak bana bakmıştı.Serhat abi uzun uzun bakıp gitmişti.Acaba Tuğra ne yapacaktı.

Mert babada salona geçtiğinde bana göz kırpmıştı.En son müzik çalmaya başlamıştı.Tuğra geldiğinde bir süre donup kalmıştı.Salondan kahkaha ve alkış sesi yükseldikten sonra Tuğra önümde diz çökmüştü.Gülümseyip elini bana doğru uzattı."Hanımefendi bu dansı bana lütf eder misiniz?" o sihirli cümleyi kurmuştu.Ben de ona öyle cevap verecektim.

"Tabiki ederim beyefendi..."
Dedim.Aynı anda kısa süreliğine kıkırdadık.Sahneyeçıktığımıda o muhteşem şarkı çaldı.İlk dansımızı aynen bu şarkıyla yapmıştık.Çok güzeldi.Etraf sıkışık değildi, salon ferahtı, Tuğra kapıya iki adet özel güvenlik koydurmuştu.Kendimi daha da güvende hissediyordum.

Dans bittiğinde nikah masasına oturduk.Nikah memuru konuştu;
"Alev Kahraman.Tuğra Yıldız'ı hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde kocan olarak kabul ediyor musun?" dedi.Tuğra ile göz göze geldik.Dönüp konuştum."Bilmem yani...Ben ne güzel arkadaşlarımla evcilik oynuyordum geldi beni kaçırdı." dedim.Nikah memuru dahil herkes güldü."Ama SONSUZA DEK EVET!" dedim.Herkes alkışladı.memut konuştu."Tuğra Yıldız.Alev Kahraman'ı hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde karın olarak kabul ediyor musun?" dedi.Tuğra sırıtarak konuştu."Öncelikle evcilik oynamıyordun kör ebe oynuyordun bir kere.Neyse bebeğim hep haklı.Ne diyordum?Evet!" dedi.herkes gülerek alkışladı.İmzalarımızı attık."Alev hanım.Adınız soy adınızı tekrar alabilir miyim?" dedi nikah memuru.Konuştum."Alev Yıldız!"herkes alkışladı.Aile cüzdanımızı elime aldım ve havaya kaldırdım.Herkes alkışlarken Tuğra'nın ayağına sertçe bastım.Tuğranın tepkisine güldüğümüzde herkes çıkan sert bir ses ile duraksadı.
"ALEV!" ses çok tanıdıktı.Ben ve Salih ağabey ayağa kalktık hemen.Kapıdaki kişiyi gördüğümde koşarak sahneye indim.Salih ağabey yanıma koştu.

SELAAAAM!Nabıyonuz asklarım?Evet benden nefret ediyorsunuz.Hehe sizi gıcık etmekte üstüme yok dimi?Evet evet!Hadi sonraki bölümde görüşürüz!

Oy ve yorumları eksik olmasıın!

Sizce kim geldi 👀👀?...

İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin