SİYAH TORBALAR VE HAYALLER

13 1 0
                                    

Bazı insanlar acılarını göstermez.
Bazıları gösterir.
Bazıları içinde tutamayacak kadar tek ağlamıştır yatakta.
Bazıları ağlarken elleri titrer.
Bazıları uyur.
Söylesene sen kimsin?

Baba olacağıma sevinci beni kavururken Alev'e neler yaşattığımın farkındalığı canımı yakmıştı...

Evet suçluydum, lanet olsun aptal bir suçluydum.
Sinirle eve döndüm.
Evimize.
Çocuk odasını kullanabileceğimiz evimize.
Artık babalık içgüdüsü ile yaşayacağım eve.

Bildiğim kadarı ile en az üç hafta Alev ordaydı.Doktor izin verirse bir iki gün içinde vermezse 3 ay ordaydı.

İzin vermesi umudu ile yanıp tutuşuyorum tabi...

Hızla telefonu elime aldım.
Anneme aradım.
"Buyur?" YA KADIN SEN BENİM ANNEMSİN

"Anne tamam suratıma kapama.
Gelinini üzdüm evet özür dilerim.Ama ondanda özür diledim o da kabul etti hatta.
Şimdi..... Yanından kim var?"
dedim merakla.

Annem konuştu.
"OYY afferim oğluma!Kardeşlerin falan oturuyoruz oğlum ne olsun.Neden?" üstüne ekledim.
"Hoparlöre al çabuk!" Annemden birkaç homurdanma sonrası onay sesi geldi.
"Ben.... Aaa.... BEN BABA OLUYORUM!" dedim tek nefeste.
Sessiz...Sessizlik...
ALLAH ÇOK SES!!!
Bir çığlık Elif'den.Bir oha sesi Doruk'tan, 'ha' sesi annemden, sessizlik ise babamdan geldi.

"HAYIRLI OLSUN ANNEMMM!" dedi annem bir anda.
Elif ayy diye bağırıp konuştu.
"AY HALA OLUYORUM!AY ALLAH OH OH!!" diye bağırarak beni sağır etti ama cevabımı aldım.

"Hayırlı olsun oğlum.Sağlıklı gelir dünyaya inşallah." dedi babam sakin ve mutlu bir ses ile."Saol baba." dedim.Doruk telefonu alıp konuştu.
"Yengemin haberi var- aahh!Anne neden vurdun?" dediğinde gülerek konuştum.
"Annemden bir sağ kroşe ve bum!" dediğimde Doruk beni taklit etti."Annemden ıvık ıh puf kih!" diye homurdandı.
"Benim yengem bile yok onu ne yapacağız?" dedim Doruk'a nispetine.
"YO VAR!" dedi.
Herkesten aynı anda 'ne' sesi yükseldi.
"Adı ne?" dedim hemen.
"Ee adı daha yok.Kendisi yok.Ama biyerlerde takılıyordur biriyle illa." dedi.Gülerek konuştum.
"Var yani planların!" dedim.
Doruk "Hı hı!" dediğinde Elif'in gülme sesini duydum.
Abisi kılıklı tabi.Hık demiş burnumdan düşmüş o da inanmıyor.

"Anne.Sen beni bunla nası ikiz doğurdun?Çift olmasa varya beni öldürseniz inanmazdım.
Ben ne yakışıklı, akıllı ve öantıklı bir çocuğum.Bir de şu oğluna bak ya!" dediğimde annem kıkırdadı.

Bir kaç dakika daha laflayıp telefonu kapadık.

İsmail ile sabah konuşmuştum.
Aklıma birini aramam gerektiği geldi.

İsmi arattım, ardından kayıtlı olan kişiyi arattım.
Telefona garip bir şekilde beklediğim kişi yani Deniz değil Atahan çıktı.
"Buyur abi.Ha Alev yetmedi bi de bizim kızlara yavşaklık yapacaksan yürü git işine." dedi.
Ardına konuştu.
"Ne alaka abim?Sizden daha ılıman olduğu için kız arkadaşlarınızı aramam bence normal.Çünkü farkındayımki sevgilin daha ılıman.Ayrıca biz konuyu hallettik kapattık.Arayın arkadaşınızı sorun.Onu demeye aramıştım.Selam söyle arkadaşlarına." dedim ve telefonu kapadım.

Ne odunlar arkadaş?
Tabi doğru onlarda işin gerçeğini bilmiyor.

Telefonu kapatıp WhatsApp'a girdim.
Berke abiye olanları yazdım.

İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin