Yanına gittim sormak istedim "Beni neden aramadın o kadar mı değersizim beni hiç mi düşünmedin!" diye, ama soramazdım çünkü ağlıyordu ve ona böyle yaklaşamazdım."Tuğra ne-neden ağlıyorsun ağlama sen güçlüsün ne için ağlıyor oluyorsan ol." dedim eğilip saçlarını yüzünden çektim.Suratına baktım sonra ayağa kalktı bende kalktım sonra geri çekildim rahat hareket etsin diye, kollarını açtı ve bana sarıldı sıkı sıkı sanki, sanki ben bir bardak mışım kulbum kırılmış.O da yapıştırıcıymışta kulbu sağlam tutacakmış gibi hissettim bir an.Ama en iyi yapıştırıcı, hiç ayırmamak için birleştirmiş gibi.Biliyorum saçma abir örnek ama olsun umarım anlamışsınızdır.Hani oyunlarda vurulursunuz ve takım arkadaşınız size sağlık kiti getirir ya, onun gibi birşey.Umarım anlatabilmişimdir.Böyle sıkı sıkı sarıldı bana.
Omzumda ağladı yatağa yattı ben baş ucuna oturdum kafasını kucağıma koyup kucağımda ağladı ama daha çok bana sarıldı.Sıkı sıkı.Kokumu içine çekti, yüzlerce kez gitti elini yüzünü yıkadı sarıldı bana öptü saçlarımı ve tekrar ağladı.Bu onlarca kez tekrarlandı tüm gün, akşama kadar."Tuğra aşkım, birtanem, kartanem, evim, en sevdiğim şarkım, askerim, kralım, bebeğim, hayatım ağlama artık lütfen üzme kendini.Neden bu kadar ağladın anlat.Derdine derman olayım, gecene ay olayım aşkım.Anlat bana derdin her neyse, istersen sadece parmağını kesmiş olduğun için bu kadar ağladığını söyle, yinede ben derman bulurum derdine.Söyle aşkım derdini hadi sakinleş." dedim."Alev..." dedi kekeleyerek "Seni...Seni...Seni benden alıcaklar...Ve ben elimden gelen herşeyi yapsam bile seni tekrar göremeyeceğim.Çabam boşa çıkacak umut kalmadı denedim herşeyi..." dedi sustu.Kekeleyerek devam etti "Alev...Seni alacaklar benden...Kızma bana lütfen herşeyi denedim olmadı...Seni alacaklar benden.Sadece benden değil hayattan alacaklar belki.Dedimki sadece benden alın ama yaşadığını bileyim ama izin vermediler.İki ay dolduğunda...İki ay dolduğunda...Alacaklar seni benden ve ben yaşayıp yaşamadığını bilemeyeceğim.Ama emin olduğum tek şey seni almak için elimden geleni ardıma koymayacağım olacak.Ama bir yolunu bulup kaçmaya çalışma yoksa kafayı yeme sebebebim....Gerçe... Gerçek.... Gerçek olacak ..." dedi sustu ve devam etti "Senin ölümün gerçek olacak ve ben seni dünyadaki herkesi toplasam bile kuryaramayacağım.Senden tek istediğim kaçırılırsan kaçmaya çalışma ve umudun ben olmayayim seni kurtaramaz isem kendimi afettmem asla." dedi.Tekrar tekrar bana sarıldı kokladı saçlarımı, kucağıma yattı ama sadece o değil bende öpüyordum onu bende sarılıyordum ona bende saçları ile oynayıp saçlarını kokluyordum.Ama bunları ona belli etmeden çok aralıklarla yapıyordum.Tuğra kucağımda uyuya kaldı vende onun koltuğunda normal bir şekilde kucağımda onunla uyuya kaldım önce o uyuya kaldı.Ben onun saçlarını sevip sarıldım sonra o kucağımda yatarken, bende otururken uyuya kaldım.
Sabah uyandığımda onu başımda buldum.O çok önceden uyanmış, oturmuş, ben onun kucağına yatmışım ve o benim üstümü örtmüş anladığım tek şey buydu."Günaydın." dedi aşkım demedi yanağımdan öpmedi, saçlarımı sevmedi, ben bunları neden yapmadığını düşünürken eline telefonunu aldı ve gözlerini üzerimden çekti.Bende kucağından kalktım "Günaydın.Uyuya kalmışım giderim şimdi eve." dedim.Hızla ve büyük bir hışınla odadan çıktım gittim elimi, yüzümü yıkadım.Tuğra'nın odasının kapısında durdum aşağı inmeden önce, sonra konuşmaya başladı ama beni fark etmemişti kendi kendine konuşuyordu."Soğuk davranmak ha, oğlum çok akıllısın varya(!) Of of ne akıl.Oğlum, gördüğünde 'hayatımın kadını olacak ve ben onu çok seveceğim, çok mutlu olacağız' dediğin kıza soğuk yapıyorsun!Neden, kaçırılırsa daha fazla üzülmesin diye!Aptal! Zaten kızın kimsesi yok arkadaşı yok, anası yok babası, yok.En azından öyle kabullenmiş.
Yaralarını iyileştirelim, mental olarak düzelsin dedin tabela yalnış yönü gösterdi kız mental çöküş yoluna girdi akıllı.Bu gün soğuk oynayacağız yarın normal. Yapacak bişey yok!" dedi söylenmeye devam etti, sinirlendim.Ne vardı bende kara büyü!(?) Lanet?Ne vardı bende!Anlamıyorum.Neyse.Aşağıya indim salondan çantamı aldım saçlarımı düzelttim, az da olsa."Şey Ayşen Teyze.Ben eve gitsem olurmu?İşim varda.Hem okula geç kalacağım biraz daha beklersem.Hazırlanmam uzunun sürüyorda." dedim.Ayşen Teyze bana baktı sofrayı hazırlıyordu çalışanlar izinde olmalı."Aa kızım bizden geçerdin okula Tuğra'yla birlikte." dedi sanki Tuğra'nın gelesi var da. "Yok! Ben çantamı filan hazırlamam lazım hem formasız gitmek yasak!" dedim kapıya yöneldim Ayşen teyze beni geçirdi.Yolda yavaş yavaş yürürken arkamdan bir korna sesi geldi döndüğümde bir adam arabamdan kafasını çıkardı "Ney yapıyorsun güzellik?" dedi adam ağzını yaya yaya, sarhoştu bide sabah sabah, sabaha kadar içmişti kesin."Seni alakadar etmez.Şimdi arabayı kenara çek evine yürü ya da bir yere git kahve iç ayıl ve kadınları istemedikleri şeylere zorlama.Hiçbirine yakınlaşma, sapıklık yapma.Aptal olma ve bu saydıklarımı yaparak iki ay üç gün hapis yeme.Yada üç hafta fark etmez.Neyse şimdi o arabayı kenara çek yoksa, seni kıyıya çekmesini bilirim.O kıyıda da mosmor cesedini bulurlar!" dedim tekrar yürüyecektimki konuşmaya başladı şerfsiz p*ç "Oo sert güzellik.Ben sakinleştiririm geç yan koltuğa gidelim bir dağın üstüne, atayım seni arka koltuğa nasıl fikir güzellik?Eve de atabilirim fark etmez bana ikiside uyar." dedi o*ospu! "Tamam ama sen gel.Kenara gidelim kimse görmesin!" dedim göz kırptım koşa koşa geldi m*l "Son dileğin ne?" dedim "Ne?" dedi.Ardından suratına birtane yumruk attım eli ile suratını tutarken bacak arasına tekme attım eğildiği sırada omzundan tutup yere yatırdım.Sonra iki-üç tekme attım.
Yakasından tutup sağlam bir tokat geçirdim sonra.Tekrar bacaklarına tekme attım bana yalvarırken kenardardaki binanın duvarının kenar kısmına dayadım onu ve kafasına çok sert bir yumruk attım.Kafasının arkasından kan akmaya başladı ve çok sert vurduğum için burnundan bardaktan boşalırcasına kan aktı sonra kalktım.Giderken dönüp bir tekme daha attım karnına, yere yığıldı bayılmıştı giderken sokaktaki herkesin bana baktığını gördüm kimse video çekmemişti çünkü neden dövdüğümü söyleyerek dövmüştüm onu.İçim rahatlamıştı adam söylediğim gibi mosmor olmuştu.Eve gittiğimde aynada kendime baktım.Saçlarım dağalmış ve adamı döverken yalnışlıkla dudağıma vurduğum için dudağım kanamıştı.Saçlarımı taradım yukardan at kuyruğu yaptım formamı giydim, üstüme bir kot ceket geçirdim siyah okul çantamı tek koluma taktım.Beyaz spor ayakabımı giydim asansöre bindim.Kırmızı bir ruj sürdüm, biraz parlatıcı sürdüm yüzüme.Sonra indim bir taksi tuttum ve okula gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİ
Teen FictionBazı erkekler geç olgunlaşır.Taa ki hayatlarını olşturan şeyi kaybettikleri ya da kaybetmek üzre oldukları ana kadar.İşte ben de tam o anı yazdım. Hikayenin Instagram hesabı: Gizemli2kiz