KİME SÖYLEYECEĞİM BU DELİ SIRRI?

52 5 2
                                    

     (TUĞRA'NIN ANLATIMI İLE)
O kız tatlıydı aman üff böyle kızları tanıyorum zaten etrafımda çok var bu tip kız.Derse girdiğimde hoca beni tahtaya kaldırdı onlara yaşımı,adımı ve iki-üç kelime ailemden bahsettim.Oturduğumda bütün kızların gözü üstümde idi ama umursamadım sevgilisi olan kızlar da beni umursamadı zaten çok yakışıklı değildim sade param için bana bakıyorlar.Neyse ders boyu  o "bücür" kızı düşündüm neden bilmiyorum. Ama gençken yani orta okulda hissetiğim tanıdık bir duyguydu bu.Ders boyu o kızı yani Alev'i düşündüm okuldaki herkesi tanıyorum, amcam hepsini bana tek tek anlattı.Ders bittiğinde ayağı kalkerken o duyguyu çözdüm!Bu sevdiğim kızla sevgili olduğumda.. A- ne dur hayır ben âşka küstüm bir yeminim var.

Üç gün sonra...

O kızı hiç görmedim ama okulda olduğunu biliyorum amcama sordum.Ama üç gündür o kızı düşünüyorum, sinirim bozuluyor hep onu düşünmek beni mutlu ediyordu ama aklımdan çıkmıyor o k*yduğumun kızı.Arkadaşım İsmail'i aradım "kafede buluşalım yarım saat sonra!"
"Ne neden!?" diye sordu cevap vermeden telefonu kapattım.

       (YAZARIN ANLATIMI İLE)

Yarım saat sonra...

Tuğra kafede oturmuş İsmail'i bekliyordu.Bir kaç dakika sonra İsmail geldi Tuğra hemen sandalyeyi işaret etti İsmail oturdu.Tuğra hemen söze girdi
"Ne diyeceğimi bilmiyorum." dedi, İsmail atladı söze "Ne diyeceğini biliyorsun Tuğra!Ama açıklamakta zorlanıyorsun açıkla şimdi apar topar geldim buraya!" Tuğra söze girdi
"Tamam, tamam anladın beni başlıyorum..Ben ben yapmamam gereken bir şey yaptım." dedi. Tuğra, "Ney yaptın abi?" dedi İsmail. "Kime söyleyeceğimi bilmiyorum  bu deli sırrı kime söyleyeceğim?"dedi. "Bana söyleyeceksin abi boşuna gelmedim herhalde!" dedi İsmail. Tuğra, "Tamam... Tamam ben.." "Sen ne oğlum?" dedi İsmail "Ben âşık oldum abi." dedi Tuğra, İsmail "Kim?"der gibi bir  bakış atmış  Tuğra'ya  "Alev'e.." dedi Tuğra.İsmail şok içinde Tuğra'ya baktı. Bir süre sonra ikiside evlerine ayrıldılar.İkiside o süre zarfında konuşmamıştı.

İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin