Bölüm şarkısı:
Tek başına-Ayten AlptekinBilir o beni- Pinhani
Hadi Gittik-Ozbi
Frxzbie-Romeo ve Juliet
Tuğra nasıl olduysa Berke'ye yalvar yakar avukatı kendi tutmuştu.Neden mi?Güney'in annesi Alev'e dava açmıştı.
Ama Alev itiraz etmemişti.
Alev sadece abisiyle konuşuyordu.Kimse onu ziyarete gelmemişti.Alev dağılmıştı.Saçı başı dağnık geziyor, kıyafetlerini önemsemiyor, sürdüğü rimel hemen akıyor, gün boyu konuşmadan yatağında oturuyor, bir tek bir kase çorba içiyor bazen zorla iki üç parça börek yiyor ve yerine geri dönüyordu.
Asıl arkadaşlarına kızması gerekiyordu.Onu ziyarete gelmemiş, bir mektup bırakmamış, bir arama bile yapmamışlardı.Ama Alev kşmseye kızmıyordu.Hatta abisine kızıyordu buraya düzenli geldiği için.İtibarını zedelediğini düşünüyordu.
Kızgındı Alev, kırgındı... Bir cam gibi kırılgandı.İyi misşn deseler ağlıyor, biraz sırıt denince gözü doluyordu.Alev delirmişti.Kafasındaki soru işaretleri onu çıldırtıyor, yavaş yavaş kafayı yedirtiyordu.Bir ses ile bütün koğuş susmuş, Alev'in içi ürpermiş, çoğu kişi korkmuştu."Alev Karhaman Yıldız!" dedi bekçi.
Alev kalktı.Adamın yüzüne 'Ne?' der gibş bakınca konuştu adam."Duruşma tarihlerin açıklandı ayrıca sana avukat tutulmuş.Ziyaretçi olarak bekliyor." dedi.Peşine takıldı Alev.Arkasından gelen nereye gidiyor acaba sorularını umursamadan gitti.
İlerledi.
Odaya gitti.Sandalyeyi çekti ve oturdu.Karşısında uzun boylu, esmer iri kıyım bi adam vardı.Adı umrunda değildi.Adam konuştu."Alev hanım merhaba," Dedi.Alev sustu."Ben Emre.Anladığım kadaryla konuşkan değilsiniz.Neyse.Hızlıca konumuza gireceğim ben.
Anlatıldığı üzere iki kişiyi öldürmüşsünüz.Yani babanız ve Güney beyi." dedi.Cevap bekledi.Ama alamadı.(Alev'in anlatımı ile)
Salak mıydı bu herif?
Evet salak Alev.
Saçmalama ya!Seni kurtarmaya çalışıyor işte.
Neden burdayız? Ayrıca madem avukat gelmişken Tuğra'yı da dava edelim.Boşanma işi aradan çıksın.İç seslerimi dinlemeyi bıraktım ve adama döndüm.Daha ne kadar sürecekti?Yorgundum.Aptaldım.Bıktım.
Bittim.Sürünüyorum.Ölmeyi planlıyorum.Mide bulantıları ve kusmalar artık bezdirdi.
Saçlarım yük gibi geliyor.Bıktırdı.Yordu.Sıktı.
İçimdeki hisler cevapsız.Kendimi sevmiyorum.Bıktım.
Uyuyamıyorum.Sara krizine girmediğim için mutluyum.Çok kilo verdim.Doktorun söylediğine göre sağlıksızmış bu kilo verme.İlaçları çöpe döküyorum.Ölmenin en kolay yolu... Kimse beni dinlemiyor.O olsa sessizliğimi dinlerdi.Sessizliğime kulak asardı. Gün bitiyor mu?Gece bitiyor mu?
Sınırlarım yoktu.Artık o çizigiden taşımıştı duygularım.Taştığı için umursamadan daha çok taşırıyordum.Sınırlarımı karalamış, silmiş, yok etmişlerdi.Ben de yok sayacaktım o sınırları.
Hiç sınırım olmayacaktı hiçbir şey için.
Ay bu adam daha ne kadar konuşacak?
Bıktım.Çok konuştu."Alev hanım sessizlik hakkınızı kullanabilirsiniz ama biz aynı taraftayız bana cevap verirseniz elimden geleni yaparım." dedi.Çok soğuk, öldürücü bir ton ve duymak istemeyecek kadar kendinden nefret ettirecek soğuk buz gibi bir tonda konuştum."Kşm tuttu seni?" dedim.Dudaklarım açmamaya kapandı."Tuğra Yıldız." dedi.Kalktım."Görüşme bitti." dedim bekçi ablaya ve çıktım.Oday gittim.Yatağıma gittim.Yastığıma sarıldım ve başımı demire vura vura ağladım. Ablalar beni durdu.Başıma toplandı hepsi."Ne oldu Alev? Artık konuş.Geldiğinden beri ağlıyordun bıktık konuşmartık." dedi bana en yakın davranan abla."Abla o beni aldattı rus kadının tekş ile.Utanmadan avukat tutmuş!" dedim.Ablaya sarılıp ağlamaya başladım.Ablalardan bir kaçı kocasına mı bir şey yapmış dedi.Sonra doğrulup konuştum."Beni döve döve büyüttüğü için ve kaçırıp evlendirdiği için babamı öldürdüm.Yakarak cesedi yok ettim.Beni taciz ettiği için başka bir çocuğun boynunu testere ile kesip öldürüp yaktım.Aldatılınca bıktım ve kafa dinlemek için krndimi şhbar ettim.Çocuğun annesi dava açmış.Umrumda bile değil açıkçası." dedim.Ablalar beni anlamıştı.Öldürme lafını duyunca bir kaçı uzaklaşmıştı.Ama çoğu kişi birini öldürdüğü için burdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİ
Genç KurguBazı erkekler geç olgunlaşır.Taa ki hayatlarını olşturan şeyi kaybettikleri ya da kaybetmek üzre oldukları ana kadar.İşte ben de tam o anı yazdım. Hikayenin Instagram hesabı: Gizemli2kiz