°Hastanede...(Alev'in anlatımı ile)
Elim ve ağayım boşaldığında yere düşme hissi ile uyandım.
Gördüğüm rüya tüm kabuslarıma arşta beyaz bayrak sunma isteği veriyordu.Bizimkilerin bir anda bana döndüğünü gördüm.Nefes nefese hepsine selam vermek için doğrulup yine nefes nefese selam verip kendimi geri yere bıraktım.Murat hemen başımda dikildi."Canımın içi, kankaların gülü.Yengemde olabilirsin düğününüz olunca hangi tarafta olurum bilmiyorum tabi.Neyseh.
Yerleri temizlemek paspaın görevi.Senin değil." diyerek beni kaldırdı ve tekrar yerime oturttu.
Murat'ın en sevdiğim özelliği her ortama ayak uydurup duruma göre espiriler yapmasıydı.Sonra Deniz'i ikna edemediğim için Murat ile birlikte yemekhaneye indik. Gidip kendime bu sefer sandiviç aldım.
Yanına da meyvesuyu.Murat kendine kaşarlı tost, içecek çay aldı.Bizimkilere de kahve aldık.
Murat ile birlikte elimizdekileri yiye yiye bizimkilerin yanına gidiyorduk.Murat toston harısında konuştu. "Exlerin tadı güzelmiş.Ama ben sucuklu severim." dedi.Cevap vermeme gerek kalmadan gülme krizine girdim.Birkaç saniye sonra Asansör'ün mapısında durduk.Ne olur ne olmaz elimizdekileri bitirdik tabi.
Asansör durduğunda bir kaç tane doktor ile denk geldik.Sanırım aynı kata gidiyoruz.Murat tekrar sessiz kalmamıza izin vermeden konuştu."Bir şey soracağım.Sen niye yerleri temizlemeye niyeyliymiş gibi yere yuvarlandın?" dedi.Ona sence der gibi ni bakış attım.Duran asansörden indik.
Doktorlar tahmin ettiğim gibi başka bir yere gitmişlerdi.Çünkü Tuğra'ya iyi ve ya kötü durumda bu kattakiler bakardı.Bir anda deniz üstüme koştu."Alev!Doktordan yalvar yakar izin aldık.Tuğra'yı görebilirsin.Çok büyük ihtimalle iki üç saat içinde uyanırmış.Neyse vakit kayıp etmeden uç!Sadece sen ziyaret edeceksin diye rica ettik beş dakika değil yedi dakika konuşacaksın.On dakika isteyecektik ama izin vermediler.Neyse hadi!" dedi.Beni zorla arka tarafa götürdü.
Gerekli bir kaç işlemden geçtim.Yani işlem derken maske, eldiven, bone falan.Odaya girdiğimde yatakta solgun, solgun yatan Tuğra'yı gördüm."Aşkım.Ben geldim." dedim.Zar zor Tuğra'nın yanına gittim."Bak çok komiğim!Ama bakman gerek anlatırsam olmaz!"
(Yazarın anlatımı ile)
Alev Tuğra uyansın diye kendini gortarken Tuğra çoktan uyanmıştı.Fakat gözlerini aralamıyordu.Alev'in biraz daha uğraşmasını istiyordu.Tam Alev çıkmadan önce gözlerini açıp ona seslenecekti.Tuğra sırıtma isteğini bir kenara bırakıp sevgilisini dinlemeye başladı."Aşkım ama bakman lazım aşşırı komiğim!Ya bakarmısın artık?Bak trip atarım!Ya gerizekalı Alev çocuk yoğun bakımda!Nasıl trip atacağım?Fişini mi çekiyim çocuğun?Tövbe Estafurallah!
Tuğra'cım, canım, ciğerim, böbreğim, dalağım daha fazla irençleşmamekmadına daha iltifat etmeyeceğim çünkü midem bulanır.Neyse işte canım ciğerim uyanır mısın artık?Hani sıkıntıdan öldük!Sırf yanında daha çok durmak için kendimi pıçaklarım bak görürsün!Aynı odaya almazlar ki... O zaman sen uyanınca yaparım bi turda beni için bekleyin!Ya uyanırmısın aşkım? Bak uyan nikah dairesine gidip tarih alalım valla!Ben bu odadan çıkana kadar uyanırsan bir iki aya evlenelim!Bu ay isteme sonraki ay nişan evvelsi ay düğün?Ay yok çok mu aralıklı olur?Yoo aslında... Üff sen kalktığında bakarız dimi sevgilim.Neyse ben gideceğim vaktim doldu." dedi Alev yarım saat kendi kendine konuşup.
"Di.Olur aşkım." dedi Tuğra Alev'şn duyabileceği şekilde, sonra gözlerini açtı.Camın önündeki herkes şok geçirdi.Murat zıplayıp camı yumruklamaya başladı.Alev korkuyla arkasını döndü."Bismillahirrahmanirrahim!Ödüm çıkftı.Ben onu sen şeetmezsin diye demiştim ama ağzımdan çıktı artık çok geç kalmadan gideriz." dedi Alev."Aşkım çıkınca gidelim işi uzatmadan!" dedi Tuğra."Daha neler aşkım!" dedi Alev.O sırada içeri doktorlar girdi.Alev'i ellemediler.Bir kaç test yapıldı ve hemşireler gelip Alev'i çıkardılar.Sonra Tuğra'yı odaya aldılar.(Alev'in anlatımı ile)
Odaya geçtikten bir kaç dakika sonra odaya gelen bizimkiler ile konuşmaya başladım."Ya dedimki uyanınca bakarız dimi.Çıkıcam dedim arkamdan bir ses yükseldi Di diye.Bi besmele çekip döndüm ama hani kalp krizi geçirdim orda.Ya gelen doktorlar bana baksa daha iyi olurdu gibi.Bak öldüm hatta!" dilimi dışarı çıkarıp gözümü kapatıp kendimi Tuğra'nın kollarına bıraktım.Yanında uzanıyordum çünkü.Tuğra gülüp anlımı öptü."Ben Pamuk prensesin prensi oldum hadi kalk bakalım!" dedi."Olmaz!" dedim.Sonra Tuğra konuştu."Neden aşkım?" dedi.Hemen konuştum."Yanlış hatırlamıyorsam prens Pamuk prensesi anlından değil başka bir yerini öpüyordu ama ben bilmiyorum." dedim Tuğra'ya cilve yapıp.
Sonra Tuğra dudağıma küçük bir buse kondurdu."Böyle mi yapıyordu prens." dedi."Yani bilmiyorum ama benim için bir sorun yok!" dedim.Aşşklarım bölüm bu kadardııı!Bu bölümden sonra tarih atlayacağım.Yanı bu arada Hersey okey geçmis olcak.İşte Tuğra iyleşecek falan.Deteylerı sonra veririm.Oy ve yorum yapın lütfen .Öpüldünüz aşşklarım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİ
Teen FictionBazı erkekler geç olgunlaşır.Taa ki hayatlarını olşturan şeyi kaybettikleri ya da kaybetmek üzre oldukları ana kadar.İşte ben de tam o anı yazdım. Hikayenin Instagram hesabı: Gizemli2kiz