Alev artık büyümüş tam 17 yaşında lise 3'e giden bir kızmış..
Bir gün okula gittiğinde herkesi bahçede sıra olmuş bir şekilde bulmuş.Normalde sıra olmadan sınıfa geçerlermiş.Alev bu duruma şaşırmış gidip birine sormuş "Neden sıradayız biliyomusun?" kız hayır anlamında başını sallamış "Ama müdür birşey açıklayacakmış sanırım"demiş.Alev "Tamam saol." demiş kız ona el sallamış ama Alev sıraya girmiş.Müdür kürsüye çıkmış ve konuşmaya başlamış "Merhaba çocuklar.Öncelikle mer- aman günaydın..." müdür bir kaç gülüşme sesi üzerine konuşmaya devam etmiş "Çocuklar sizi çok sıkmayacağım sadece çoğu dönem ortasında gelen öğrencimize yaptığım gibi duyuru yapacağım.Bu gün okulumuza yeni bir öğrenci geldi.Fakat bu öğrenci benim yeğenim ona iyi davranırsanız sevinirim ve yeğenim olduğu için kendilerine ayrıcalık tanımayacağım bildiğiniz gibi.Dağılabilirsiniz iyi dersler"Alev giderken söylenmiş "Çokta fifi lisenin ilk yılında gördüğüm oğlundaki 'ayrımcılık yapmayacağım' ise s*çtık" arkadan bir ses yükselmiş "Kuzenim hakkında söylediklerin hoşuma gitmedi BÜCÜR " Alev bir anda arkasına dönmüş ve "Has*iktir" diyerek koşturup kaçmış arkadan Tuğra mırıldanmış "Bücür küfürbaz yazdım bi kenara..."(ALEV'İN ANLATIMI İLE )
O çocuk sanırım "Tuğra" isimli çocuk yakışıklı,düz siyah saçlı , ela gözlü, formasından belli olan kasları çok güzel duruyordu.DUR DUR DUR NE!?!
ben birini.. Birini..Birini yakışıklı buldum ağh! Hayır nasıl yaa yok âşık olmadım canım sadece yakışıklı nasıl âşık olunurki zaten neyse sınıfa vardım sınıfa girsem iyi olacak ay öf yine şu meymenetsiz çocuğu görüyorum of "Merhaba güzellik ne'haber?" dedi, yine! Bende alınmasın diye mırıldandım "İyi.." sırıttım ama görmedi saçıma bakıyordu bende ne buluyor anlamıyorum neyse ders başladı ders boş gibi hissediyordum öğretmeni dinlemiyorum bile aklım çalışmıyordu öyle boş boş etrafa baktım sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİ
Teen FictionBazı erkekler geç olgunlaşır.Taa ki hayatlarını olşturan şeyi kaybettikleri ya da kaybetmek üzre oldukları ana kadar.İşte ben de tam o anı yazdım. Hikayenin Instagram hesabı: Gizemli2kiz