ONLAR YOK

31 3 1
                                    

Bana ismim ile hitap etmişti mutluydum.Sonra yanına gidip teşekkür ettim ve sarıldım ona kulağına "Bana hediye alan ikinci insan sensin.Saol." dediğimde şok olmuştu sessiz kaldı "Nasıl hiç hediye almadın mı sen?" dedi beni kendinden biraz uzaklaştırırken "Evet bir abim birde sen..." dedim şok geçirdi tekrar "Hata yapmışlar." dedi arbaya yürümeye başladık  konuşmadık.Sonra arbaya bindik giderken sağa çekti ve arabadan indi arkadan kamp için olan masa sandalyelerden aldı kenara koydu ve kapımı açtı "İn hadi, gel bakalım, senle konuşmak istediğimi söylemiştim." dedi indim ve oturdum "Çok uzatmayacağım" dedi "Tamam söyel bakalım" dedim söze girdi hemen."Sen neden annen baban ile gelmedin? Sana neden bir tek abin ve ben hediye aldım galiba, annen ile baban almadı mı? Neden aile evinde  kalmıyorsun da abinde kalıyorsun?Neden abin yaşıyormuş gibi yapıyorsun?Neden bu kadar dağnık bir kızsın yani neden bu kadar üzgünsün? Bitti cevaplarını bekliyorum tabii sorun olmazsa." "..." Bekledim ve söze girdim "Şimdi hepsine tek bir cevap vericeğim..." dedim ve hikayemi anlattım dört  saat sonra hikayemi tamamen biliyordu. "A... Şey..." "Sorun yok bence normal alıştım zaten" dedim sonra yaklaştı bana, şaşırdım "Alev sen çok iyi ve tatlı bir kızsın ve ben senin herşeyin olcağım HERŞEYİN!"

İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin