Normalde makyaj yapmaz ya da kot pnatalon kot ceket ikilisi ile okula gitmezdim ama o adamı dövdüğüm için bir özgüven gelmişti içime.Okula geç kalmam umrumda değildi.Yürüyerek sınıfa gittim, öğretmenden izin aldım herkes benim bu halimi sorgular bakışlar atarken en ön sıradaki boş yere oturdum.Yanımda o meymenetsiz çocuk vardı.Adı Güney, size başlarda söylediğim çocuk."Günaydın güzellik." dedi.Gıcık."Bu gün ayrı bir güzelsin.Kendine elli benden büyük kıyafetler giymemişsin." dedi."Sana elli bendeni gösterirsem.Yatsı namazına annen 'Helal ediyorum!' diye ağlar." dedim bana baktı biraz sonra zil çaldı ve eğilerek ama sesli bir şekilde konuştu."Sert oyanamak ha, nerden çıktı deli özgüveni GÜZELLİK?" dedi herkes bize dönmüştü "Sabah dövüp parçalarına ayırdığım adam gibi parçalarına sonrada atomlarına ayrılmak istemiyorsan sus.Ben şiddet görmüş bir kız olarak gördüğüm şiddetin iki katını yaşatmaya çekinmiyorum!Ayrıca senin gibi aptal ve y*vşaklara yüz vermiyorum.Saol" dedim gitmeden önce tüm gözler üstümdeyken kapıdan tekrar Güney'e bağardım "Ayrıca tekrar gününün aymasını istiyorsan bana yaklaşma.He tabii benim serbest dolaşmamı istersende yaklaşma." dedim sonra sınıftan çıktım yemekhaneye indim.Yemek yemeden tam ortadaki masaya oturdum ve arkama yaslandım telefonu elime aldım ve sosyal medya'da takıldım.Sonra kalktım bir parça kek aldım onu yedim ve yemekhaneden çıktım.Dersleri en arka sıra dip köşede yani her zamanki yerimde işledim, Güney arada dönüp bana dik dik
baktı ama olsun.Dersler bitti sonra sınıftan çıkarken Güney bana seslendi "Kızım bak sabah bana sataştın gıkım çıkmadı.Tenefüslerde gelip özür dilemedin ilişmedim.Ama şimdi böyle çekip gidemezsin özür dile yada, eskiden ne b*k yaşadıysan tekrar yaşa.Ne yaşadığın umurumda değil!" dedi.Tam gidecektim ki kolumdan beni tutup sertçe çekiştirdi."Ne yapıyorsun, sana özür dilemek zorunda değilim.Ben senin oyuncak bebeğin değilim aptal." dedim kolumu çekip suratına çok sert bir tokat attım çantasını taoplayan herkes yani sınıfın yarısı tokattan sonra bize döndü."Benim yaşadıklarının seni alakadar etmediği gibi senin yaşadıklarında beni alakadar etmez bizim yaşadıklarımız kimseyi ilgilendirmez.Birisi senin için ambulansı aramaya kalkarsa aynı açıklamayı yapacağıma söz veriyorum." dedim.Sonra sağlam bir tekme attım yere yattı, bana sinirle döndü, tam bana yumruk atacakken yumruğunu havada tuttum.O bana atamadı ama ben ona sert bir yumruk attım "Aayyy, acıdı mı?Daha çok acıtıcağım bu daha hiçbirşey aslanım." dedim, karnına sert bir tekme attım o yerde acılar içinde kıvranıtken çok sert bir tokat daha attım suratına burnu kanamaya başladığında onu yakasından tuttum ve kaldırdım."Eğer daha fazla acısın istemiyorsan uza canımı sıkma yoksa kafana sıkarım müsait bir zamanda." dedim kalkerken kolumu tuttu ve beni yere attı.Tam bana yumruk atarken yana kaydım ve yere çok sert bir yumruk attı.Bu benim canımı yakmazdı ama dudağımı patlatırdı.Sonra beni kaldırdı.Herkes olanlardan korkmuş olacakki sınıf bomboştu.Beni kaldırdı duvara yasladı önce öpmeye çalıştı "Kavga ortasında sapıklık mı deli manyak!" dedim."En başından beri bunu istemiyor muydun? İstemiyorsan bende başka yollara baş vururum." dedi.Elini kaldırdı, tam bana yumruk atacakken biri kolunu tuttu.Gözümü açtığımda Tuğra'yı gördüm sonra çocuğu çekip bir yumruk attı.Çocuk yere düştüğünde Tuğra konuşmaya başladı."Hiçbir Yere gitmeye çalışma kameralar sesli kayıt alıyor." dedi.Beni kolumdan çekti ama canımı yakmadan, sakince birlikte okul bahçesine çıktık.Yürüken Tuğra bana döndü "Aşkım dudağın kanıyor." dedi çantasından peçete çıkardı dudağıma tuttu ve konuşmaya başladı "Ben seni iki dakika boş bırakıyorum.Sabah adam dövüyorsun okulda bir çocuğa sataşıp kavga ediyorsun.Çocuk sana yavşıyor sonra seni dövmeye çalışıyor.Ben seni hepten bırakırsam öleceksin herhalde!" dedi sinirle burnundan nefes aldı ve etrafında iki üç tur döndü."Ee manyak ve öz güveni son bir ayda geri gelen kız arkadaşın olmasını sen istedin." dedim son bir ay kısmını belirterek söyledi ki utansın.Sinirlendi bayağı ama olsun.Sonra okuldan çıktık arabasına beni zorla bindirdi.Eve bıraktı.Sonra ne yaptığını bilmiyorum.Akşam evde otururken bir mesaj geldi tahmin edelim kim?Aa Tuğra!Bilin bakalım ne yazmış okuyalım.
"Başına bela açmadın değil mi?"
He açtım gerizekalı(!)Karakol bahçesinde ifade vermeyi bekliyorum.Yakında dava sonuçları açıklanır.Tövbe estağfurullah.
"Sizi ilgilendirmez.Hem siz illaki beni bulur, durumumu öğrenirsiniz.Mağlum herşeyi biliyorsunuz."
Yazdım.Biliyorumki haberi olurdu.Sohpet başlatmak için sormuştu bende kısa kestim.Basit.İstediği kadar acı çeksin.Ee en acı biberi tatlıların içinde o buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ HAYAT AŞKI -ARA VERİLDİ
JugendliteraturBazı erkekler geç olgunlaşır.Taa ki hayatlarını olşturan şeyi kaybettikleri ya da kaybetmek üzre oldukları ana kadar.İşte ben de tam o anı yazdım. Hikayenin Instagram hesabı: Gizemli2kiz