Všichni se shromáždili kolem Harryho. Zayn si nervózně kousal ret. Je to jeho chyba. Nebýt jeho, Harry by ho nezachraňoval a mohl by být v pořádku. Zoufale si prohrábl vlasy a koukal se kolem sebe. Odstoupil o pár kroků a uviděl nějakého kluka z kterého sršela dobrá vibrace.
"Hej ty!" křikl Zayn a šel za ním. Kluk se zářivě blond vlasy a hnědými oči se na něj podíval. Nahlas polkl a sledoval černovláska jak jde k němu.
"N-no?" zeptal se kluk a koukal se celkem vyděšeně na Zayna, který se k němu každým krokem přibližoval.
"Umíš léčit, že? Pomoz mu!" ukáže Zayn na Harryho a mračí se. Kluk se jen kousne do rtu a sleduji bezvládné tělo kudrnáče. Pokroutí hlavou na znak nesouhlasu. Nechce nikomu pomáhat. Chce přežít. A čím vice lidí zemře, tím lépe. Proto nechápe Zayna, proč ho chce zachraňovat.
"Tak jinak." zavrčí Zayn a podívá se klukovi do očí. Zaynovi oči zfialový a doslova propaluje pohledem klukovu duši."Teď půjdeš a vyléčíš ho." zasyčí Zayn a pozorně sleduje kluka, který se vydal k Harrymu. Zayn jde za klukem a pořád ho propaluje pohledem, aby se mu nevysmekl z moci.
Kluk přišel k Harrymu a dal ruku na jeho ránu. Začal si něco mumlat a po chvíli se objevila jen zlatá záře.
Záře se stále zvětšovala a zvětšovala až se musela většina chlapců otočit kvůli tomu, že byly zaslepeni. Bylo to jako slunce. Slunce, které dokázalo léčit. Po chvíli to světlo ustoupilo a nahradil ji hromadný údiv všech kolem. Nestačili se divit vlastním očím. Před nimi se už pomalu dostával na nohy brunet, který byl před chvílí na prahu smrti.Celé místo najednou zaplavila hlasitá siréna. Nad nimi se objevilo to samé ufo, co je tehdy unášelo, ale to si pamatoval jen Louis, kterého uspávat nemuseli. Nestačili se ani pořádně nadechnout a to už je neonově zelený pruh světla pohltil.
***
Všichni byli v kovové místnosti. Zayn se postavil a šel k Harrymu a třem dalším klukům, neboli Louis a ta držka Liam. Zayn nad tím protočil oči, které se už pomalu měnili zpět na hnědou.
"Harry," začal Zayn a všichni tři se na něj podívali. "Chtěl jsem ti poděkovat. Za to, že jsi mi zachránil život." řekl a sednul si k nim na kovovou stoličku. Harry, Louis a dokonce i Liam byli v šoku.
"Nebýt tebe už ležím někde na hladině a okusujou mě ryby." ušklíbl se černovlásek a potom nasadil kamenný výraz.
"Chtěl jsem ti říct, že přistoupím na jakékoliv podmínky, abych mohl být s tebou v alianci." řekl Zayn vážně a to už se třem chlapcům doslova válela brada na podlaze.
"Harry co myslíš?" šeptne Louis ke svému kudrnatému kamarádovi a koukne přitom i na Liama vedle něj. Liam se jen mračí na toho hypnotizéra před ním. Ti dva se doopravdy nemají v lásce.
"J-já nevím, znamená to, že můžu být v jedné alianci s tebou, Liamem a Louisem?" zeptá se nevěřícně Harry, protože by v životě nečekal, že někdo tak tvrdohlavý jako Zayn by vůbec nějaké podmínky přistupoval.
Zayn si povzdechne nad jeho blbou otázkou, protože je to asi celkem jasné, ale přesto odpoví: "Ano, přesně to jsem měl na mysli."
"Počkat, a co já?!" zeptá se podrážděně blonďatý kluk jménem Niall, který celý jejich rozhovor prozatím mlčky poslouchal.
"Ty radši mlč." sykl Zayn. "I přesto, že jsi byl se mnou v alianci, tak jsi se na mě vykašlal. Nechal bys mě tam zemřít!" vykřikl plný hněvu, ale když chtěl pokračovat dál, tak ho Harry rukou na rameni zastavil.
"Ty můžeš být s námi taky," nabídl mu a nastavil před sebe ruku, aby si mohli potřást, ale moodroký chlapec ji odmítl. "V žádném případě," zasyčel, "To radši skočím zpátky do toho jezera." A s tím se dal na odchod, do druhé místnosti, která byla dveřmi oddělená od té, kde byly všichni ostatní chlapci. Pár ho následovalo avšak jeden zůstal. Byl to ten, co zachránil Harrymu život.
"Ty, máš u nás taky místo pokud chceš," nabídl znovu Harry a doufal, že tentokrát dotyčný neodmítne.
"Ale já tě dobrovolně nezachránil. Tady tenhle mě přinutil." ukázal blonďatý na Zayna Zayna přitom se párkrát otřásl.
"Jak se jmenuješ?" optal se ho brunet, aniž by bral ohled na jeho předešlá slova.
"Jake." odpověděl nebo spíše zašeptal blonďatý. Šlo poznat, že byl z téhle situace nervózní.
"Tak tedy, Jaku." začal Harry a přistoupil k němu, "V téhle hře jde o převahu. Pokud k nám přestoupíš, bude nás víc. A jak jistě víš, tak čím víc, tím líp." pokyne hlavou ke dveřím. "Navíc, ne každý je obdařen takovým soucitem jako já a nezachraňuje všechny co může. Neznal jsi mě a v té chvíli jsi se zachoval podle sebe. Spousta lidí by udělala to samé."
"Takže," odmlčel se s dramatickou pauzou Harry.
"Vítej mezi těmi lepšími."
***
Všichni chlapci se setkali i kulatého stolu. Všichni se posadili a dvě skupiny se propalovali pohledy. Tedy Zayn propaloval všechny až na jeho skupinu. Těm přebíhala husí kůže, protože chlapci na které se černovlásek nenávistně díval cítili lehkou bolest.
Po chvíli se kolem začali shromažďovat lidé v oblacích a nosili jim jídla. Zayn si hned dal zeleninu. Neměl rád maso. Dalo by se říct, že je vegetarián.
Ostatní si místo toho dali kupu masa na posilnění. Chtěli mít svaly a vše, ale jen Liam a Zayn měli zeleninu, plody a možná kuřecí maso. Znali rostliny a věděli, které dobře účinkují.
"Takže, ví někdo co bude další úkol?" začal konverzaci Jake.
"A jak to máme asi ksakru vědět, chytráku." odpověděl mu na to s plnou pusou Zayn. "Vypadám na to, že to tady řídím?"
Jake jen sklopil pohled a dál už nemluvil. Louis, který seděl vedle něj, ho přišlo líto, a proto jo poplácal po rameni. "Určitě to zvládnem, ať je to co je to." řekl.
Ke stolu se náhle přidala trojice můžu, z nichž jeden byl ten samý muž, který je ráno vypustil k tomu jezeru s výjimkou toho, že na sobě neměl svůj typický hábit, nýbrž čisté bílou kombinézu. Když všichni dojedli vstal a ujistil se, že mu všichni věnují maximální pozornost.
"Už jistě víte proč tady jste. A určitě taky umíráte vědět, co v další zkoušce. Zkoušek bude dalších 8, stejně tak jako je vás a každá z nich se může stát vaší osudovou." odkašlal si a pokračoval. "Pokud budete vysláni na planetu Zemi, budete se muset naučit přizpůsobit svému strachu a naučit se jej ovládat. Strach je jen emoce, stejně jako vztek, radost, smutek a láska. Dokážete ji ovládat pokud chcete. A tady vám na výběr nedáváme. Buďto se naučíte jej ignorovat nebo končíte." každý chlapec v místnosti byl zticha. Všichni dobře věděli co tím "končíte" muž myslel.
"Takže, dnes už máte volno. Každý dostanete vlastní obleky superhrdinů, protože už superhrdinové vlastně jste. Čeká vás ještě dalších několik zkoušek a jedna z nich je právě váš strach. Uvidíme se zítra." zakončil svůj proslov, vstal ze židle a odešel prosklenými dveřmi, které se beze zvuku za ním zavřeli.
Než ale odešel, věnoval Harrymu pronikavý pohled. A mladý hrdina moc dobře věděl, co ten pohled znamenal.
Je načase čelit svému strachu.
ČTEŠ
The Last Hero
FanfictionKdyž je svět v nesnázích a potřebuje záchranu, je vysláno pět hrdinů, aby ho dobyli zpět. Harry - neviditelnost a magický bič, který se mu v náhodných situacích objevuje v rukou Niall - blesky, hromy, elektřina, živel přírody, ovládá také magn...