Liam se probudil jako první. Ale místo své postele a chladných prostor cely se ocitl na něčem vcelku nestabilním.
Okamžitě otevřel oči, a když to uviděl, doslova vyskočil nahoru. Stál na bájném levitujícím ostrově, o kterém slyšel jen v legendách. Ale teď? Teď na jednom stál a když se rozhlédl viděl i další. Sám měl asi tři metry čtvereční prostoru. Po obou jeho stranách bylo ostrovů víc a když na ně pořádně zaostřil mohl vidět, jak je každý hrdina na svém vlastním. Byly vyskládané do kruhu a uprostřed něj byl velice viditelný pruh bílého světla. Byl si jistý, že to byl jeho cíl. Ale jak se tam dostat?
Zkusil to nejšílenější co ho napadlo. Koneckonců, celá tahle soutěž byla šílená.
Šlápl do prostoru před sebou, kde by za normálních okolností měl spadnout, ale on stál pevně na nohou. Byl to jen klam. Někdo z nich se bál výšek. A on to nebyl. Jen doufal, že to třeba není Louis, protože by to pro něj špatně dopadlo.
Zdálo se to až příliš lehké. Ale on na to nebral ohled. Vřítil se plnou parou kupředu k tomu pruhu světla a hodlal se neohlížet za sebe.
"Liame!" zařval Zayn, když viděl, že jeho parťák... chodí po vzduchu? Nějaká schopnost nebo něco jiného? Zaynovi to nedalo a šlápl také. Když zjistil, že nepadá rozběhl se také za Liamem.
"Liame, zastav!" zařval a koukal se na něj. Věděl přesně, že toto není tak lehké. Viděl to. To světlo není cíl, ale zkáza. Zastavil se, protože věděl že ho nedoběhne. Rozhodoval se jestli má zakřičet na celé okolí ty tři slova. Když to neřekne, Liamovi se něco stane a když to řekne poradí ostatním. Zastavil se uprosttřed a hleděl na ostatní.
"Co blázníš Zayne?! Poběž!" křičel zmatený Louis, který také přišel na tento klam a rozběhl se za světlem. Stejně jako každý ostatní. Louis nejdřívě běžel k Harrymu, kterému pomohl, aby se společně dostali k cíli. Všichni si mysleli, že to je překážka typu 'kdo dříve přijde ten dříve mele'. Jediný Zayn stál na místě. Adrenalin a vztek proudil v jeho žilách. Zařval snad na celé okolí a praštil pěsti do podivné země. V tu chvíli se tam objevila prasklina. Celá země se otřásla a hrdinové nevydrželi nátlak a spadli.
"Co blbneš?!" vyhrkl Niall sledující bodavým pohledem Zayna. Světlo svítilo jasněji a tak se pár lidí začalo plazit, aby tam bylo dříve. Pokušení dostat se k němu bylo moc velké. Jediný Harry začal tušit, že Zayn to nedělá pro nic za nic.
"Louisi, otoč se a běž pomalu k Zaynovi," šeptl Harry, aby ho neslyšeli ostatní. Louis se se na svého kamaráda zmateně podíval.
"Věř mi." přikývl Harry a v tu chvíli se rozešel k Zaynovi. Ten s lehkým úsměvem sledoval přibližující se dvojici. Teď jen Liam, ten tvrdohlavý mezek. Zayn chtěl tak moc říct ty tři slova, ale bál se, že by byl konec hry. Tři slova, která by změnila celou zkoušku.
***
Liam se neohlížel a jen utíkal k tomu sloupci. Mezitím Louis, Zayn a Harry horlivě přemýšleli, jak ho zastavit, aniž by všem poradili.
"Něco mě napadá, ale mohlo by ho to zranit." navrhl s obavami v hlase Harry.
"Bude to pořád lepší, než pokud umře. Říct nahlas, že je to past nás může rovnou odprásknout." řekne Zayn. "Jeden z nás bude muset zemřít a pokud možno chci, aby to byl někdo z druhého týmu."
Harry jen přikývl a bez zbytečných slov se postavil. V ruce se mu objevil jeho bič a on se napřáhl. Zamířil na Liama a jediným švihnutím jeho tělo obmotal bičem. Pak vší silou zatáhl k sobě a stáhl ho dolů. Liam spadl na zem, ale nedal se. Silou se z toho vymotal a podíval se na Harryho. Chtěl ho snad zabít nebo co? Proč neutíkají k cíli?
Harry se na něj nazpět zamračil a rty naznačil 'Je to past', neboli slova, která nemohl říct nahlas. Jakmile to dořekl Liam ihned pochopil o co jde. Lehl si na zem a předstíral, jakože ho Harry bolestně uhodil, i když to nebyla pravda. Nechtěl, aby si ostatní mysleli, že utíká zpátky, mohli by se začít ptát sami sebe, jestli je to správné.
A tak se jako první k cíli dostal chlapec s křídli z Niallova týmu. Pomocí nich mohl létat, a tudíž byl rychlejší.
Sotva se dotkl bílého pruhu, tak ho pohltilo. Pruh se uzavřel a rázem začali z nebe padat kameny. Obrovské balvany. Celá země pod nimi se třásla a vypadalo to, že nebe nad nimi taky padá.
Zayn se podíval na puklinu v zemi, kterou vytvořil a zamračil se. Je tohle jejich cesta úniku? Pokynul na Liama, který se k nim přidal.
"Budeme muset skočit." oznámil svému týmu.
"Děláš si srandu?!" vyjel po něm Louis. "Chceš nás snad zabít?"
"Budeš mi muset věřit." zašeptal a bez váhání skočil do propasti. Za ním ho následoval Liam. Jen Louis váhal. Výšky sice nebyly jeho největší strach, ale i přesto to nebylo nic příjemného. Harry ho uchopil za ruku a povzbudivě se na něj usmál.
"To zvládneme, Lou." uklidnil ho. "Nemáme moc času, jinak se to tu celé rozpadne. Budu počítat do tří, dobře?"
Louis přikývl.
"1...2...3!" a na to se oba vrhli do neznáma.
***
Mladík s křídly, jakmile ho pohltilo světlo v tu chvíli se vědělo, že je s ním konec. Světlo je tak zářivé, mocné a proto může cokoliv. I ten nejrychlejší může být poslední. V trhlině v zemi zmizeli čtyři mladíci. Lépe řečeno nepřátelé Niallova týmu. Niall se otáčel kolem sebe hledající východ. Že by prasklina byla východ?
"Musíme tam taky!" rozhodl Niall a otočil se na svůj tým. Dva mladíci okamžitě přikývli a během mrknutí oka zmizeli v hluboké tmě. Niall se otočil na posledního čtvrtého, který v klubku seděl a koukal se na zem. Neboli na nebe. Byl to jeho strach. Bál se, tak strašně se bál výšek až to bylo nemožné. Bloňďák ho vzal za ruku, aby ho dotáhl do trhliny, ale on se mu jen vytrhl. V tu chvíli se Niall podíval nad sebe. Kamení. Musel pryč a tak se prostě rozběhl a skočil do propasti. Trhlina se za ním zacelila a uvěznila mladíka bojícího se výšek navždy v této místnosti. Zavřel oči a počítal sekundy do konce.
***
Ostatní superhrdinové byli v temné místnosti. Neviděli si na špičku nosu, nevěděli kde jsou ani co se tu děje. Nejsou mrtvý, to by cítili. Najednou se ozval obrovský křik a následně rána. Niall sklopil pohled tušící, že toto byl konec. Celou místnost osvětlilo oslepující bílé světlo, kde stál jeden z stráží. Další zkouška úspěšně dokončena.
"Vítejte, hrdinové." promluvil najednou hlas, který všichni dobře znali. Otevřeli se dveře a z nich vystoupil hlavní tvůrce celého tohle programu. "Úspěšně jste dokončili třetí zkoušku. Musím říct, že jste mě příjemně překvapili. Původně jsem si myslel, že vás přežije méně." usmál se na ně, i když to tak vůbec nepůsobilo. Pár chlapcům přejel přez záda mráz. Tohle nebyl úsměv, který znamenal něco dobrého.
"Proto budeme muset trochu pozměnit pravidla." začal tajemně.
A je to tady. Pomysleli si všichni. Zlomový bod, kdy odhalí něco strašného. Tenhle člověk byl nevyzpytatelný.
"Vidím, že jste se rozdělili do dvou skupin. Chci abyste z každé vybrali jednoho člena, kterého využijeme na takový malý..." na chvíli se odmlčel a pak se zasmál.
"Experiment."
ČTEŠ
The Last Hero
FanfictionKdyž je svět v nesnázích a potřebuje záchranu, je vysláno pět hrdinů, aby ho dobyli zpět. Harry - neviditelnost a magický bič, který se mu v náhodných situacích objevuje v rukou Niall - blesky, hromy, elektřina, živel přírody, ovládá také magn...