Všichni se ráno dostali k železným plošinkám už v oblecích. Nastoupili na plošiny a ty je během minuty teleportovaly do pralesa. Vypadal klidně. Až moc klidně.
"1...2...3!" křikl hlas a do pralesa se odněkud začnou plazit hadi, létat všelijaký hmyz, pavouci lézt po trávě a dostávat se až k hrdinům.
Harryho tlak se okamžitě zvýšil z nuly na sto a začal se kolem sebe ohánět jako šílený. Niall použil ochranné pole, Liam se okamžitě rozběhl za Louisem, který začal bojovat s havětí na zemi a Zayn jen v pořádku zapl vibrace a havěť se od něj vzdalovala na kilometry daleko.
"Harry! Musíme běžet!" křikne Louis, který se s Liamem dostal k Zaynovi. Kudrnáč, ale jen stál a ztěžka dýchal.
Harry se nemohl pohnout. Strach ho doslova paralyzoval, a tudíž stál jako přikovaný. Louis jím lomcoval, snažil se ním pohnout, křičel na něj z plných plic, ale kudrnáč všechno slyšel jakoby z obrovské dálky. Jakoby byly všechny hlasy světa tlumeny do poklidného šepotu. Nevnímal ani jakékoli doteky nebo gestikulace toho, že by měl zmizet. Všechno se zdálo jakoby se to ani nedělo jemu. Jeho smaragdový zrak sledoval jen a pouze modře zbarveného hada, který se k němu nebezpečně rychle přibližoval.
Zaynovo pole sláblo, a tím slábla i jejich šance se odsud dostat živý.
Zničehonic s sebou modrý had škubl a pomocí chřestícího se tyrkysového ocasu se odrazil od země. Přistál na obličeji nebohého chlapce, Louise.
Nikdo to nečekal, protože měl původně namířeno k Harrymu, ale tyhle nestvůry byly nevyzpytatelné. Možná, že viděli do hlavy lidí a odtušily, koho by uštkly, aby to toho dotyčného co nejvíce bolelo. A je jasné, že mnozí z nás by se raději na zemi v bolestech svíjeli sami, než aby tak viděli dlouholetého přítele.
Louis náhle vykřikl. Byl to vysoký a silný zvuk, který doslova trhal uši. Harry k němu ihned přiskočil a hada odhodil. Ale už bylo pozdě. Na tváři vystrašeného chlapce se vyjímala čerstvá rána, kterou způsobil ten had. Teď už byla jen otázka času, kdy jeden pronikne do jeho mozku nebo ještě hůř, do srdce.
A nejhorší na tom bylo, že nikdo nevěděl co čekat.
Zayn se nad tímhle musel pozastavit. Jestli tohle je to, co je bude čekat na zemi v ještě horším provedení, tak chce radši zemřít hned teď a tady, než být vybrán a mučen někde na zemi ještě horšími živočichy.
"Musíme se někde schovat." skonstatoval Zayn a nervózně se kousl do rtu. Rozhlížel se kolem a koukal na hmyz, jestli se k nim nepřibližuje.
"Mám ten pocit jenom já, nebo se tu něco zlého stane?" zamračí se Liam a kouká kolem sebe jako Zayn. Harry pořád klečí u Louise a snaží se mu pomoct. Kdyby mu aspoň viděl do hlavy a věděl, co ho čeká. Smrt? Nad tím nechtěl mladík ani přemýšlet.
"Zayn má pravdu. Musíme se-" nedokončí to Jake, protože ho něco kousne do nohy během milisekundy. Všichni se vzápětí otočí. Zayn k němu přiběhne a koukne mu do očí.
"Mám pocit, že tohle nebude smrt." šeptne Zayn, když vidí měnící se oči Jaka z modré na sytě žluté.
"Lottie? LOTTIE!!!" zařve najednou Louis a hořké slzy mu tečou po tvářcíh, když vidí svojí sestru jak se v křečích zmítá na zemi.
"Toto bude halucinogení jed." zamrmlá Zayn. Jediné co teď ví je, že dva budou mít halucinace a pokud si nebudou ostatní dávat pozor tak i oni.
"Teď si musíme dávat pozor, aby nás nic nekouslo." povzdechne si Liam. "Nechci vidět někoho trpět." zamrmlá si ještě pod nosem mladík a podepře Jaka.
ČTEŠ
The Last Hero
أدب الهواةKdyž je svět v nesnázích a potřebuje záchranu, je vysláno pět hrdinů, aby ho dobyli zpět. Harry - neviditelnost a magický bič, který se mu v náhodných situacích objevuje v rukou Niall - blesky, hromy, elektřina, živel přírody, ovládá také magn...