Část 39.

338 56 2
                                    

Louis podepřel svého přítele a společně s ostatními se rozešel rychlým krokem směrem k hotelu Alga. Harryho pálila celá jeho ruka, cítil, jako by mu ji někdo ponořoval do ohně, který ji upaloval zaživa. Bolestně zaskučel, načež ucítil pot na svém čele a celý se otřásl. Jediné, co v tuhle chvíli dokázal vnímat, byla bolest, která prostupovala z jeho ruky.

"J-Já už—" začal mluvit Harry, bohužel to však nedořekl a namísto toho vypadl z Louisovy náruče. Dopadl na chladný chodník, načež mu z očí vytryskly slzy a on si chytil zraněnou ruku. Tichý vzlyk opustil jeho rty, pevně k sobě sevřel oční víčka a snažil se myslet na cokoliv jiného, než na tu bolest.

Louis se Zaynem si k němu oba dva okamžitě klekli. Louis ho objal kolem ramen a pevně ho stiskl. Pohledem však stále couval jinam, nemohl se dívat na Harryho, jehož tvář zdobil smutek a bolest. Bolelo to i jeho.

Zayn prozměnu věnoval jeho ruce až příliš zdlouhavý pohled, dalo by se to popsat i jako civění, a rychle si sundal tričko, aby ho mohl následně přiložit na krvácející ránu. Přitlačil na zraněné místo a s otázkami v očích se otočil na Liama a Nialla, kteří zrovna nevypadali, jako by věděli, co dělat.

"Země musí mít nějaké medikační středisko, tak tu nestůjte jak solné sloupy a sežeňte někoho!" vykřikl Zayn, načež se vybízejícím pohledem podíval na ty dva. Louise nechtěl rušit a on měl dost práce s tím, aby Harry nevykrvácel. Museli to udělat oni.

Niall se zmateně zamračil, ovšem Liam se hned rozběhl pryč z odlehlé uličky na normální ulice velkoměsta. Nebylo tam moc lidí, vlastně jen jeden postarší pár, který nerušeně kráčel ruku v ruce a sledoval dění kolem sebe. Liam muže chytil tvrdě za předloktí a velice rychle mu vysvětlil jejich situaci. Nechtěně koktal, občas se zastavil a ač nechtěl, snažil se působit nebezpečně, aby je tak přinutil spolupracovat.

Naštěstí, ti lidé byli milí a okamžitě se chopili šance pomoci jinému člověku. Žena od svého manžela převzala mobil a společně s ním přeběhla těch pár metrů k Harrymu. S jistou panikou v hlase vytočila záchranku, zatímco si muž nechal podrobněji vysvětlovat situaci. Liam a všichni ostatní se pokusili vymyslet dost věrohodné vysvětlení toho, jak se Harry zranil, aniž by věděli pravdu. Oba dva sice nevypadali moc přesvědčeně, ale na víc se nevyptávali.

Mezitím se Louis snažil udržet Harryho vzhůru. Víčka se mu sama přivírala a jediné, co si v tu chvíli přál, bylo zavřít je úplně, byť jen na chvíli.

Zayn se snažil zastavit krvácení a celkem se mu to i dařilo. Ale nebyl doktor, víc už pro Harryho prostě udělat nemohl. Seshora se na něj dívaly čtyři páry očí, které společně s ním netrpělivě vyčkávaly záchranku.

"Harry, no tak, vydrž." zatřásl s jeho přítelem zoufale Louis. Ten jen zaklonil hlavu a zavřel oči, načež si je protřel zdravou rukou a znovu je otevřel. Všechny kolem sebe viděl rozmazaně.

Místo bezděkého koukání se raději začal soustředit na myšlenky, kterých mu v hlavě přibývalo každou sekundou víc a víc. Co když v nemocnici přijdou na jeho schopnosti? Přijdou na jeho bič? I kdyby na to přijít měli, jinou možnost bohužel neměl. Byl to jediný způsob, jak se zachránit.

V dálce se náhle ozvalo houkání sirény, což upoutalo pozornost všech, včetně páru, který záchranku zavolal.

Hned chvíli na to se zpoza prudké zatáčky vynořilo ono vozidlo takovou rychlostí, až se Liam divil, že se záchranka ještě nepřevrátila. Služby tu měli opravdu rychlé. Záchranka zastavila, vynořili se z ní dva muži v bílém oblečení a ochrannou, fosforovou vestou na sobě, ti popadli Harryho a položili ho na lehátko, které už ze vnitřního prostoru tahal muž třetí. Se syknutím zvedl Harry hlavu a dlouze se zadíval na Louise. Nechtěl s těmi cizinci jet sám, vůbec je neznal.

The Last HeroKde žijí příběhy. Začni objevovat