Část 38.

351 57 13
                                    

Louis se s úšklebkem podíval na zločince před ním a protáhl se stejně jako Harry. Připadalo mu to jako věčnost od doby, kdy naposledy použil své schopnosti. Trochu si dělal starosti s tím, jestli jim jejich schopnosti budou tady na Zemi fungovat, ale vzhledem k tomu, že Harry už svůj bič držel, strach z něj hned odpadl.

Niall cítil náboj v konečcích jeho prstů, při bližšímu pohledu byste si dokonce mohli všimnout malých jiskřiček, které vesele tancovaly kolem. Zayn se zatím culil a pohledem hypnotizoval muže. Vždy chtěl zkusit svou sílu na opravdovém člověku bez schopností. Třeba mu poroučet, aby udělal palačinky, nebo stojku. Dokonce ani Liam nedokázal pohrdnout takovouto akcí. V žilách všech hrdinů koloval adrenalin, který nevypadal na to, že by měl v plánu brzy odeznít. Muži u vchodu se zaměřili na hrdiny a zamračili se.

"Slyšeli jste?! Na zem!" zařval jejich vůdce, ale jeho přítel ho hned na to chytil za ruku, čímž mu naznačil, aby nestřílel.

"Nicku, ten chlap má v ruce bič," sykl vyděšeně, načež si pořádně prohlédl Harryho, který v ruce pevně svíral již zmiňovanou zbraň.

Jednomu z mužů v tu chvíli došla trpělivost, vykročil dopředu, napřáhl se a během mrknutí oka vystřelil na hrdinu. To ovšem nečekal, že se kulka prudce stočí jiným směrem.

"Co to?!" vyjekl, když ocelová kulka narazila do stěny o kus dál, a ne do chlapcova těla.

Svůj pohled stočil na Zayna s fialově žhnoucími oči, který najednou stál opodál. Všem hrdinům, včetně jeho, na tváři hrál úšklebek, když se rozešli směrem k nim. Harry se náhle zneviditelnil a popadl jednoho z mužů, kterého prudce odhodil na Liama. Ten ho vzal do rukou a hodil přímo do zdi, kde se sesunul na zem a omráčen, vypadl z boje. Kousky omítky mu ještě popadaly na hlavu.

Niall napřáhl ruce a svým bleskem zasáhl další dva muže, kteří se rozletěli každý na jinou stranu místnosti. Louis rychle přiběhl a jednomu muži dal párkrát pěstí. Poraněný muž chtěl Louise střelit, ale zbraň mu vylétla z jeho ruky. Překvapeně zamrkal a podíval se na černovláska, který pomocí svých schopností odhodil zbraň k lidem. Harry prozměnu pomocí biče obmotal dalšího ze zločinců, ke kterému se rozběhl Louis a kopnul ho tak, že udělal salto dozadu a zády narazil do stolu, za nímž se schovávalo pár lidí. Zbývali už jen dva muži. Jeden lupič skočil Zaynovi na záda a tím překazil jeho pokus o vyřazení jeho spolupachatele. Niall si toho okamžitě všiml a pomocí dalšího blesku odhodil muže sěrem na Louise. Ten jen rychle uhnul, načež muž dopadl na zem. Všichni pokračovali v boji, všude létali pěsti a lupiči, a bylo jasné, kdo souboj vyhraje.

"Tak a dost!" zavrčel jeden z mužů, vzal zbraň a namířil ji přímo na Harryho, který už byl znovu viditelný. Niall zalapal po dechu, když uviděl, jak muž mačká spoušť. Bez rozmyslu se rozběhl před Harryho a v tu chvíli se v tělech hrdinů objevil strach.

Harry čekal, že Niall padne na nohy, začne kňučet, nebo že kulka proletí skrz něj. Zaraženě pootevřel ústa, jelikož věděl, že mu jeho přítel právě zachránil život. Ale obětoval kvůli tomu ten svůj? Hned na začátku jejich mise se přece nikomu nemůže nic stát! Nemohou je porazit obyčejní zlí lidé!

Své ruce položil na Niallova ramena, protože čekal, že se každou chvíli zřítí. Místo toho, ale začal couvat, přičemž držel dlaně před sebou. Kolem jeho rukou se tvořila miliarda jiskřiček nabitých energií a různá nezničitelná hmota. Harrymu se ulevilo, když uviděl kulku na podlaze a ne v Niallově těle. Nepostřelili ani Nialla a ani jeho. Hrdinové se postavili za něj, jelikož pochopili, o co se snaží. Silové pole. Lupiči obklíčili hrdiny s účelem je postřílet, ale to stále nepobrali situaci, že nejsou normální lidé.

"Zayne, musíš do toho silového pole pustit svoji sílu!" nařídil hlasitě Niall. "Harry, až řeknu teď, tak máchneš bičem a ty Louisi, poté vezmeš Harryho bič a s Liamem je obmotáš." zavrčel, přičemž všem sděloval svůj chytrý plán.

Zayn pustil do neprůstřelného pole fialovou zář a Harry v rukou pevně sevřel bič. Zkrátka se dělo přesně to, co Niall poručil. Všichni byli sice stále ještě mimo z malého šoku, který jim přivodil, když skočil do otevřené střely, ovšem muselo se bojovat dál. Stále tu byla spousta nevinných lidí, které bylo potřeba zachránit.

"Teď!" křikl Niall, pustil pole a přesně v ten moment Harry praštil bičem do země. Do biče se vlivem toho dostala energie a elektřina, čímž se tato dunivá rána ozvala celou čtvrtí a způsobila mírné zemětřesení. Lupiči se neudrželi na nohou a spadli na podlahu, načež se Liam okamžitě rozběhl a muže seřadil k sobě. Louis kolem nich mezitím chtěl obmotat bič, ale Harry s sebou zděšeně cukl. Louis se zmateně zamračil a podíval se na něj.

"Co se dějě?" zašeptal Louis.

"Ta rána bičem," otočil ruku k Louisovi. "S tou energií byla silnější." Louis vykulil oči, když spatřil krev kolem otvoru, kde se tvořil začátek Harryho biče. Byl k němu připoutaný. Skousl si spodní ret a ruku položil na tu Harryho.

"Slibuji, že se na to doma podíváme." řekl a potom uslyšel velmi hlasité houkání sirén. V dálce šla vidět blikající červeno-modrá světla. Hrdinové se na sebe zmateně podívali.

Harry vypustil poslední bolestný sten a promnul si předloktí, které mu pořád krvácelo. Vůbec nečekal, že se něco takového mohlo přihodit.

"Musíme jít." přišel za nimi Liam. "A to hned." vyhrkl a uchopil Harryho za ruku. Bohužel si nevšiml, že krvácí a tak ránu ještě víc stiskl.

Harry vykřikl a okamžitě se mu vyrval. Až po chvíli Liamovi došlo, že je zraněn.

"Co se stalo?" zeptal se starostlivě.

"To ten bič." promluvil místo něj Louis a s výčitkami v očích se podíval zpátky na svého přítele.

"Liame!" uslyšeli křik z dálky. Patřil Zaynovi. Společně s Niallem už stáli u východu a vyhlíželi ta nebezpečně vypadající auta, která se blížila čím dál tím blíž. Pravděpodobně to byla policie. Tu měli na Dalbilionu taky, ale spíš to fungovalo jako taková ostraha a dozorce.

Liam pokynul na Harryho a Louise, a sám se rozběhl směrem ke dveřím. Lupiči leželi dezorientovaní na zemi a nevypadalo to, že by se měli k útěku, a tak si s nimi už nedělal zbytečné starosti. Však oni si to s nimi už nějak vyřídí.

Když dorazili za Niallem a Zaynem, už byli o pořádný kus dál. Banka se jim vzdalovala, až ji brzy ztratili z dohledu, protože zabočili na jinou ulici.

"Myslíš, že nás viděli?" zeptal se Niall hlavně Liama, ale zároveň i všech ostatních.

"Ta policie? I kdyby nás neviděli, tak mají záznamy z kamer a svědky, kteří nás viděli určitě." odpověděl mu na to.

"Je to špatné, že nás viděli?" zeptal se prozměnu zvědavě Zayn.

"To nevím. Radši bych ale stejně počkal, než se nějak přihlásíme. Jsme tu teprve pár dní a jak jsme si mohli všimnout, lidé nejsou moc zvyklí na superhrdiny se schopnostmi." řekl Liam, načež si vzpomněl na všechny ty vyďěšené tváře mužů, žen i dětí, kteří v bance byli.

"Nemůžeme tohle debatování nechat na později? Harry nevypadá dobře." přerušil jejich konverzaci Louis.

Všichni věnovali pohled Harrymu, který nejspíš neměl daleko od omdlení. Byl bílý jako stěna a očividně mu dělalo potíž vůbec držet oční víčka otevřená.

"Dostaneme se nepozorovaně odsud a vrátíme se zpátky na hotel. Třeba nám tam řeknou, co dělat." zavelel Liam. "Zayne, Louisi, vy podepřete Harryho, pomozte mu. Ztratil hodně krve." oba dva zmiňovaní hrdinové přikývli a udělali, jak jim bylo řečeno.

Liam se opatrně podíval za roh, jestli je někdo stále nesleduje, třeba nějaký zvědavěc z tamější banky, a když zjistil, že je vzduch čistý, pokynul, aby se všichni rozešli zase zpátky k hotelu Alga, který nebyl zas tak daleko, ale i přesto se modlil, aby jim Harry po cestě nezkolaboval.

The Last HeroKde žijí příběhy. Začni objevovat