Niall:
"Nialle!" ozval se křik a následně se v místnosti objevily jeho dva odrazy.
Niallův překvapený pohled směřoval k ledové zdi, na které se zobrazovali jeho dvojníci. I přes to, jak se cítil slabý a neúplný, využil zbytek svých sil a pokusil se postavit ze země, kam ho shodili jeho protivníci.
George jen překvapeně zvedl své obočí a sledoval bloňďatého hrdinu, stoupajícího na své vlastní nohy. Nečekal, že se ještě vůbec postaví, natož, aby nadále protestoval proti nim.
"Tedy tvou kuráž bych chtěl mít také." ozval se Daniel s úšklebkem na tváři. Následně vzal do rukou svou hůl a rozešel se opět k Niallovi. Zapojil všechny své smysly, aby přivolal sílu, která se shromáždila na konci jeho hole a chystal se vystřelit. Napřímil se, ale než mohl pokračovat, tak se objevila velká záře vycházející ze stěn, která Daniela oslepila a on následně vystřelil vedle.
Tajemná síla se odrazila od stěny a následně zasáhla George, který odletěl na konec místnosti. Překvapený Daniel se zahleděl na Nialla, který stál na tom samém místě a utíral si pramínek krve, který vytékal z temene jeho hlavy.
"Ještě není konec." ozval se hrdina. George se postavil a vztáhl proti němu svou ruku, ze které následně vyšlehl plamen ohně. George ovládal více živlů.
Rudý plamen se zablýskl a zamířil proti bloňďatému hrdinovi neuvěřitelnou rychlostí, ale v pravý čas stačil uskočit a vyhnout se tak své jisté smrti. Oheň dopadl na tlustý led, který okamžitě uhasil veškeré plameny.
"Musím uznat, že máš výdrž." zavrčel nespokojeně Daniel a rozběhl se proti němu. Niall zpanikařil a začal se rozhlížet kolem sebe. Nestačil se ani pořádně zamyslet a už ho Daniel přišpendlil ke zdi a vší silou ho popadl kolem krku, který stlačil, aby mu odepřel všechen kyslík.
Hrdina okamžitě začal sápat po vzduchu a otevírat pusu, ale nic se nedělo. Daniel byl silnější.
Jeho nohy visely ve vzduchu a obočí se skrčilo, ve snaze dále bojovat o svůj život a přátele. Po pár sekundách se před jeho očima začaly objevovat mžitky a přesně v tu chvíli dostal nápad.
Posbíral veškeré své síly, které v něm zbyly a popadl Danielovi ruce, které svíraly jeho krk a následně se ho pokusil přetočit na bok, aby Daniel skončil nalepený na zdi.
Po pár pokusech ho Niall doopravdy přetočil na zeď a konečně se mu tak uvolnily všechny dýchací cesty.
Niallovi odrazy na nic víc nečekaly a okamžitě polapily Daniela za ramena a vtáhly ho do spárů nekonečné ledové stěny. Hrdinu stěna pohltila a nezůstalo po něm vůbec nic.
Bloňďák okamžitě chytil druhý dech a sáhl si na krk, který ho od pevného Danielova stisknu stále pálil. Ovšem myšlenka na to, že opět uvidí své přátele ho povzbuzovala pokračovat v boji.
George v tu chvíli ztratil svá slova. Netušil, že jeho přítel skončí takto. Ani nevěděl, že je vůbec možné být vtáhnut dovnitř takové mohutné stěny. Niallovi odrazy bohužel neviděl, a proto nemohl tušit, že stojí hned za ním, připraveni.
Jeho oči začaly žhnout ledovou modří, když se rozběhl naproti Niallovi. Uchopil jeho hlavu do dlaní a praštil s ní o ledovou stěnu. Tupý náraz udeřil do jeho lebky a on protočil oči v sloup. Niallovo tělo padlo k zemi. Ucítil další prameny krve, tekoucí po jeho obličeji.
Odrazy se chytly za hlavu, přičemž vyděšeně sledovaly tělo jejich vzoru. Čekaly na to, až jim pukne lebka. Ale nic se nedělo.
Jsou živí. Žijí! Takže Niall musí také stále žít.
ČTEŠ
The Last Hero
FanfictionKdyž je svět v nesnázích a potřebuje záchranu, je vysláno pět hrdinů, aby ho dobyli zpět. Harry - neviditelnost a magický bič, který se mu v náhodných situacích objevuje v rukou Niall - blesky, hromy, elektřina, živel přírody, ovládá také magn...