Everybody:
Rozešli se podél zelených paprsků a každý se tak trochu vzpamatovával z výstupu Harryho a Liama. Jejich nohy už opouštěla veškerá síla, ale i přesto se plahočili dál.
"Slyšíte to?" zeptal se Zayn, který už delší dobu slyšel mírné dunění. Niall se na něj zmateně otočil a snažil se zaposlouchat do zvuku okolí. Neslyšel nic neobvyklého.
"Něco tu nehraje." zabručel Zayn a podíval se na Harryho a Liama, kteří šli kousek od něj. Skousl si dolní ret a podíval se za sebe.
"Lidi! Kde je Louis?!" vykřikl Zayn a všichni se okamžitě rozhlédli kolem sebe, aby našli Louise. Zděšení v jejich očích bylo zřetelné, ale největší strach pociťoval určitě Harry.
"Já jsem tady!" zavrčel kousek od nich Louis a oklepal ze sebe bílý sníh.
"Zayne, jsi moc paranoidní." oznámil Niall, přičemž se podrbal na zátylku. Pohled přemístil na Harryho a Liama, kteří se pořád tvářili mírně vyděšeně.
"Ne, ne! Něco tu prostě není správně! To dunění je hlasitější a hlasitější!" zařval nahlas Zayn, až se otřásl všechen sníh kolem. Otočil se prudce za sebe a jeho tvář nabrala bílý odstín, když to uviděl.
"L-lidi," zašeptal potichu, načež se otočili i ostatní a uviděli to samé, co on. Velké bílé monstrum, se pomalu plahočilo za nimi jako ticha pátá. Dunění nyní nebylo pouze lehké a bezvýznamné, ale nabralo to intenzitu, jako menší zemětřesení.
"Co to sakra je?!" zařval vyděšený Louis a začal urychleně couvat směrem k Harrymu. Všichni se jaksi namáčkli na sebe. Vypadalo to jako obří sněžný muž, ale s tím rozdílem, že byl vysoký až několik metrů. Stovky metrů. Jeho pokožka byla pokryta sněhově bílou srstí, měl drápy a velké blyštící se tesáky.
"Hlavně žádné prudké pohyby." zašeptal tiše Liam, ale dost nahlas na to, aby ho ostatní slyšeli. Nevěděl, jestli tohle bude fungovat, ale vzhledem k tomu, že to bylo velké monstrum s ne moc dobrými smysli, tak měli velkou šanci.
Netvor se vyjeveně otočil, když se hrdinové přestali hýbat. Začal zaostřovat zorničkami, ale moc dobře neviděl. Šlo vidět, že byl zmatený.
Hrdinové vyděšeně sledovali všechny jeho pohyby. Stáli jako zamrznutí, ani nedutali, místami někteří dokonce ani nedýchali.
"Teď pomalými kroky zpátky." nařídil Liam a začal lehce našlapovat směrem pryč. Ostatní ho následovali, ale Harry to moc nepropočítal.
Kudrnáč zavrávoral, spadl a vlivem dopadu s sebou shodil i Louise, který vyděšeně vykřikl.
A to byl přesně ten moment, kdy věděli, že jsou v háji.
Křik se roznesl jako ozvěna krajinou, až dolehl i k uším monstra, které se tyčilo několik desítek metrů nad nimi. Netvor zběsile zařval a máchl rukou jejich směrem.
Louis a Harry už leželi na zemi. Liam měl dost rozumu na to, aby se sehl a Zayn měl prostě jen více štěstí než rozumu. Jediný, kdo to nevychytal byl Niall. Netvorova ruka se blížila jeho směrem rychlostí blesku, jako náklaďák na dálnici, ale než stihl hrdina cokoliv udělat, už bylo pozdě.
Obrovská sněhová ruka smetla Niallovo drobné tělo z povrchu, jako drobek ze stolu, a on letěl několik metrů, ba možná i kilometrů pryč.
Všichni ostatní pomalu vstřebávali, co se stalo, ale dříve než stihli nějak zareagovat nad ztrátou Nialla, už se monstrum natahovalo pro další ránu.
Ale tentokrát byly superschopnosti hrdinů rychlejší. Bez jakýchkoli dalších slov stáli v obranné formaci. Harry vytáhl svůj bič, plně připraven. Louis se taky postavil a byl připraven utíkat svojí rychlostí. Liam napřáhl své ruce a Zayn zapojil mozkové buňky a veškerou vnitřní magií, až mu začaly oči žhnout fialově.
ČTEŠ
The Last Hero
ФанфикKdyž je svět v nesnázích a potřebuje záchranu, je vysláno pět hrdinů, aby ho dobyli zpět. Harry - neviditelnost a magický bič, který se mu v náhodných situacích objevuje v rukou Niall - blesky, hromy, elektřina, živel přírody, ovládá také magn...