Június 25.
4:30
-Em a konyhában leszek.
-Már ennyi az idő?
Dörmögi a párnájába Emma.
-Igen,de aludj csak nyugodtan;megoldom.
Erre már nem kaptam választ.Vissza aludt.Arcot és fogat mostam majd lassan be totyogtam a konyhába.Hátul össze fontam a hajam és elkezdtem előkészíteni a tányérokat.Kávét főztem,bundás kenyeret csináltam,előkészítettem a müzliket,az üdítőket.Mindent a szokásos módon csináltam.Öt óra után pár perccel mozgást hallottam a lépcső felől.Oda kaptam a fejem.Ilyenkor még ritka ha valaki mozog úgyhogy meglepődtem amikor Xavier sétált be a konyhába.Úgy nézett ki,mint aki nem aludt semmit.Letört volt és fáradt.
-Szia!
Ült le velem szemben a pulthoz.
-Szia!Jól vagy?
-Uhum,mit eszünk?
Végig az arcát fürkésztem amíg ki pakoltam elé a kaját és töltöttem neki kávét.
-Köszönöm!
Gyorsan körülnéztem,hogy biztos legyek benne nincs itt senki.Majd miután meg bizonyosodtam róla,hogy csak ketten vagyunk átsétáltam a pult annak az oldalára ahol ő ült.A bárszéken ülve felém fordult és a nagy szempillái alól pislogott rám.A két kezemmel közre fogtam az arcát.Belesimult az érintésembe és a kezeit a kezeimre tette.Be csukta a szemeit és úgy élvezte a simogatásom.
-Xavier mond el mi a baj?
Kérdeztem halkan és lágyan.
-Ha este miután a többiek elaludtak ki jössz elmesélem.
-Rendben van.
Elemelte a kezeimet az arcáról és egy-egy puszit nyomott mindkét tenyerembe.Közelebb léptem hozzá és egy puszit nyomtam a homlokára majd az orrára is.Nem húzódtam el.Hagytam,hogy megfogja az arcomat és egy lágy puszit leheljen a számra.A lépcső recsegésére rebbentünk szét.
-Bocsika nem akartam semmit megzavarni.
Somolygott Jackson a lépcsőn állva.Xavier mosolyogva intett egyet jelezve,hogy semmi baj.Én meg irulva-pirulva álltam vissza bundás kenyeret sütni.Jackson után szépen sorban mindenki megérkezett és meg reggelizett.
-Szia!
Jött oda vörös barátnőm és ölelt meg.
-Szia!
Öleltem vissza.Mivel csak ketten voltunk a konyhában felpattan a pultra és ott kezdi el enni a reggeliét.
-Rajtad nincs melltartó?
Kérdezem össze ráncolt szemöldökkel.
-Nincs.Ennyire látszik?
Néz végig magán.
-Nem nem látszik csak éreztem.
-Ohh!
-Hu bassza meg Ivett én nagyon bírlak de egy reggel alatt kétszer ilyen helyzetben találni téged azért kemény.
Szólal fel Jackson enyhén lefagyva a konyha és a lépcső között.És esküdni mernék,hogy most először hallom őt káromkodni.
-Haha nagyon vicces vagy Jackson.
-Kétszer?Le maradtam valamiről?
Kapott észbe a kis vörös.
-Hát tudod én csak ártatlanul egy jó reggeli reményében sétáltam le ide.Amikor is ez a csúnya néni éppen felfalta a bátyámat.Szörnyű sebeket ejtett ez a látvány a gyenge gyermeki lelkemben.Most meg arra jövök be,hogy jó cicikről,melltartókról és Elena ciciéről beszélgettek.
Tart nekünk műsort Jackson miközben kávét tölt magának.
-Az első és a harmadik ugyan az.
Utalok ezzel a jó cicikre és Elena cicijére mielőtt a drága barátnőm feleszmélhetne.
Jackson a Micimackós bögrével a kézben kortyol egyet a kávéból majd egy kis gondolkodást követően egyetértően bólint.
-Most éppen ti beszélgettek a cicimről ami sokkal bizarrabb.
Pirult el az amúgy is vörös leányzó.
-Na látod elront engem ez a nő-mutat rám-
-El vagy te rontva nélkülem is te ártatlan kis gyerek.
Dobom meg egy müzli darabbal a még mindig kávéját szürcsölgető Jacksont.Aminek hatására mindhárman hangos nevetésben törünk ki.
-Mi ilyen vicces gyerekek?
Jelen meg a semmiből Eleonóra.
-A cicimről beszélgetnek anya most mond meg.
Játssza a sértettet Elena.
-Nos ez egy igazán izgalmas téma.Én is kérek egy kávét kedvesem.
Simít végig a karomon.Automatikusan az eper mintás bögrébe töltöttem amit egy nagy és szívéjes mosollyal reagált le.
-Köszönöm aranyom.A lányom cicije pedig tabu téma értve vagyok?
Kérdezi miközben távozik a konyhából.
-Nos ha továbbra is a cicimről szeretnétek beszélni akkor csak nyugodtan,mert én távozom.Köszönöm a reggelit!Finom volt.
-Én is megyek.Köszönöm a kávét!
Nyom egy puszit az arcomra Jackson majd pár perccel Elena után távozik.
-Szia kicsim!Mi a helyzet?
Jelen meg a konyhában ezúttal Emma.
-Szia!Semmi különös már mindenki meg reggelizett.Te eszel vagy pakolhatok?
-Pakolj nyugodtan én elviszem az ikreket a közeli játszótérre.
-Rendben van.
-Sziasztok!
Érkezik a konyhába Dávid.Mi van itt ma reggel?Mindenki duplán akar kávézni vagy mi a csuda?
-Reggeliztél már drágám?
-Még nem.
-Akkor nem jössz el velem a városba reggelizni?
-Hát.........
-De igen megy!
-De....
-Semmi de,szólnál az ikreknek,hogy mindjárt megyünk a játszótérre csak gyorsan el pakolok?
-Persze!
Kapok egy gyors puszit majd Emma távozik is.
-Köszönöm!
Mondja Dávid.
-Nincs mit!
Mosolygok rá.Vissza fordulok a pulthoz és elkezdem eltakarítani a reggeli maradványait.Éreztem magam Dávid tekintetét.Valamit nagyon mondani akar de egyelőre nem teszi.
-Ne tartsd magadban.
Biztatom.
-Xavier jó gyerek Ivett!
Összeráncolt szemöldökkel fordulok felé.
-Már te is kezded?
-Komolyan beszélek Ivett.Fontos vagy neki.
-Ezt majd akkor hiszem el ha megmutatta.Apropó ezt a nézeted ne reklámozd Emma előtt,mert hajlamos vitába elegyedni ebben a téma körben.
-Köszönöm a tanácsot!
-Ne köszöngesd,tedd boldoggá!
Kacsintok rá.
Pár perccel később Emmával együtt távoztak a házból de még annyit megtudtam,hogy nem csak egy reggelit tervez mára Dávid.
-Figyelj csak Ivett!
Jelent meg újra Eleonóra.Mondom ma van itt valami.
-igen?
-Be kell mennem a céghez és valószínű egész nap bent leszek úgyhogy ne várj ebédre.A férjem sem fog haza jönni.Ja és Xavier sem,mert ő is bent van a cégnél.Úgyhogy nem kell olyan nagy adag ebédet főznöd.
-Rendben van,az ikrekkel takarítás után elmegyünk a közel játszótérre ha nem baj
-Menjetek csak nyugodtan,ez egy nagyon jó ötlet.
-Emmától származik.
Mosolyogok a nőre takarítás közben.
-Nagyon kedvellek téged Ivett!
-Én is kedvelem magát asszonyom!
-Jaj ne szólíts már így.Nyugodtan hívhatsz Eleonórának vagy Nórának ahogy neked tetszik.
-Rendben van Eleonóra.
-Na én megyek,este jövök szia!
-Viszlát!
Viszonylag gyorsan össze takarítottam a reggeli után majd írtam egy kis cetlire egy rövid üzenetet Jacksonnak és Elenának.Aztán pedig a kis csodabogarakkal együtt távoztam a házból.
Jackson szemszöge
Kellemes fürdés után indultam a konyhába beszélgetni egy jó figyelem elterelésként,de legnagyobb bánatomra csak egy gyönyörű kézírással írt üzenet fogadott.
El és Jackson
Tiétek a ház délutánig.Kaja a hűtőben.Én fogok leghamarabb haza érni a kicsikkel körülbelül 2-3 körül.Eleonóra,Xavier és James a cégnél vannak,este érnek vissza.Emma és Dávid randis napot tartanak 5-6 körül várhatóak.Ne rosszalkodjatok,a cetlit pedig tűntessétek el,mert a leírtakról csak ti és én tudok.
Puszi Ivett!
Még csak tizenegy óra van."Hogy is volt az a melltartós dolog?"Ja igen elvileg nincs.Na megyek meglesem magam is.Ivett üzenetét a zsebembe süllyesztettem majd lassú és kimért léptekkel indultam az emeletre.Mindenféle kopogás nélkül nyitottam be a kis hercegnő szobájába de ami ott fogadott attól egyből szűkülni kezdett a gatyám.Az ágy közepén a bokáján ült.Valamit nagyon nézett a laptopján de a figyelmem sokkal inkább az hívta fel,hogy a farmerén kívül semmi sem volt rajta.Hosszú vörös haja hullámokba omlott meztelen hátára.Semmit nem láttam csak a gyönyörű hátát de már az is bőven elég volt,hogy felálljon a farkam.Látszólag nem vett észre de bűnnek éreztem tovább hallgatni és élvezni a látványt.
-Nem ártana zárnod az ajtót kedvesem.
Nyelek egy nagyot.
-Jackson!
Egyből takargatni kezdi magát.Bár a kis kezeivel nem megy sokra.Hosszasan nézem a gyönyörű melleit.A vöröslő arcából ítélve nem igazán tetszik neki.
-Jackson mit keresel itt?
-Csak szólni akartam,hogy ketten vagyunk a házban és őszintén szólva kiváncsi voltam,hogy tényleg nincs-e rajtad melltartó.
-Ketten?Hol vannak a többiek?
Elindulok felé ő pedig automatikusan távolabb csúszik az ágyban.
-Nyugi csak ezt akarom oda adni.
Veszem ki a zsebemből Ivett üzenetét és nyújtom át neki.
-Most komolyan?
Néz fel rám hitetlenkedve.Válaszul csak féloldalasan elmosolyodtam.Elena feladóan sóhajtott és leengedte a kezeit majd elvette a levelet.Azt hittem ott helyben szétrobbanok.Ez a lány teljesen ki készít még ruhában is,na de így.Szaporán lélegezve olvasgatta a kis cetlit ami kettőnknek lett címezve.Talán túlságosan vágyakozva néztem rá,mert megszeppenve kérdezte:
-Mit akarsz csinálni?
-Sok mindent szépségem de nem hiszem,hogy benne lennél.
-És ha igen?
Nagy szemekkel néztem rá.Teljesen ledöbbentem.Ő pedig büszkén állta a tekintettemet.
-Biztos vagy benne hercegnő?
-Teljesen!
-Rendben van.De ha soknak érzed vagy meggondoltad magad mindenképpen szólj oké?
-Oké.
Nagyon bátortalan.Szinte biztos vagyok benne,hogy leállít majd.
Közel hajoltam hozzá.Már majdnem össze ért az orrunk.De ahelyett,hogy meg csókoltam volna le csukom a laptopját és le teszem az ágyból.
-Hercegnő biztos,hogy most akarod?
Adtam meg az utolsó lehetőséget.
-Igen biztos.
Azt hiszem,hogy nem szükséges részleteznem mi történt ezután.A kis hercegnő nekem adta a szüzességét.Meglepődtem,hogy végül nem állított le de ilyen boldog még soha sem voltam.Tudom,hogy nem lenne szabad,mert a mostoha húgom de évekig tartóztattam magam.Már nem bírom.Bele szerettem és kész.Csak ő kell nekem!
Ivett szemszöge
Útközben írtam egy üzenetet Tinának,hogy jöjjön el a parkba.Az eredeti tervem az volt,hogy elmesélek mindent ami az elmúlt pár napban történt.De végül annyira bele merültünk az ikrekkel való játszadozásba,hogy észre se vettük magunkat amíg...
YOU ARE READING
Akiről senki sem gondolta ..... (befejezett)
Teen FictionVan abban valami különleges érzés ,amikor az ember egyedül ül valahol és figyeli a többi embert . Olyankor mindig kis apróságokat figyelhetünk meg mondjuk például , hogy valakinek kis cicás póló bújik meg a pulcsija alatt vagy,hogy már most a karács...